Uskaltaisinkohan minäkin tänne mukaan. Tänä aamuna sain plussan ja la olisi edellisten menkkojen mukaan 22.1., luultavasti on pienemmillä viikolla, koska kierto on vähän pidempi. Ikää minulla on muutaman päivän päästä 26v. ja mies on 28v. Sain kyllä ihan parhaimman synttärilahjan hieman ennakkoon <3 Esikoinen on syntynyt 8/12. Tein jo useammankin testin ennen tuota plussaa, koska jotenkin oli niin raskautunut olo
Mutta vielä lauantainenkin testi näytti negaa, ja olin jo luopunut toivosta, mutta koska menkkoja ei tänäänkään näkynyt, niin ajattelin tehdä vielä yhden...
Oireina on tällä hetkellä lähinnä ajoittaista ällötystä, mahan nippailua ja iltaa kohti pahenevaa turvotusta. Edellisessä raskaudessa ei ollut ollenkaan pahoinvointia, mutta väsymys oli sitäkin kovempi. Tuolla aiemmin oli puhetta kaksosista, niin viimeksi minulla oli juurikin niin, että oli kaksi alkiota kiinnittynyt ja se toinen meni sitten kesken ehkä joksus rv 5-6, koska niihin aikoihin tuli pientä vuotoa. Jotenkin tuntuu epätodennäköiseltä, että myös nyt olisi kaksi, vaikka eihän sitä koskaan tiedä
Minut voi päivittää listaan la 22.1.
Gislie, 26v., 2.lapsi, PKKS
Gislie rv 4+5?