Sinikuu - ihan pakko oli nauraa ääneen tuolle sun tarinalle, vaikka siis eihän sillä ketutuksen määrällä varmasti ole ollut mitään rajaa noiden vastoinkäymisten parissa. Hyvä, kun tyyppi jaksaa taas mukeltaa, niin on yks huoli vähemmän
Norbba - mä oon kanssa useamman viikon odotteluun henkisesti orientoitunut, vaikka salaa toivoisinkin, että ens viikolla alkais jo synnytys. Nyt jos kuitenkaan ei jättivauvaa ole meille tulossa, niin viihtyköön juuri niin pitkään kuin haluaa. Viikon päästä seuraava neuvola ja laskettuna aikana sitten lääkäri ultraa kokoa muutenkin. Kyllä mä ainakin sinne asti jaksan nyt, kun vauvakin on jo alempana eikä olo ihan niin tukala kuin jossain vaiheessa.
heilangalle tsempitykset! Muistan, kun viime raskaudessa soittelin 1,5 viikkoa lasketun ajan jälkeen synnärille, että "nyt on paineetkin jo korvissa eikö tässä jo jotain voitais tehdä" (alapaine yli sadan tuolloin), niin eipä ne kauheen kiireellisenä pitänyt meikäläistä kuitenkaan. Tosin mulla ei ollut proteiinia pissassa. Neuvo "ota rauhassa ja lepää" ei oo just ehkä se kivoin siinä kohtaa, mutta sitä vaan kuulee.
mukipukipuu - no hyvä, että KELA muisti tässä vaiheessa sentään
Meikäläinen kakoo kauheita limaklimppejä keuhkoista ja tulee semmoisia epämiellyttäviä kohta-oksennan yskänpuuskia, että oksat pois. Ihan kuin olis joku isompikin keuhkotauti, mutta eiköhän tää nyt vaan oo tämmöinen perusyskä höystettynä happovaivoilla ja loppuraskauden limaisuudella.
Mäkin täällä oottelen, että tuleeko lisää vauvoja viikonloppuna tähän ketjuun. Siis muille. Ei meille vielä, vaikka kohta kai sitä tuolla listan kärkipäässä laskettuine aikoineen jo alkaa komeilla... Pinnis kasattu. Lakanat puuttuu. Ja se sairaalakassi on pakkaamatta. Ehtiihän tässä vielä moneen kertaan.
PH rv39