Moi kaikille. Työarki on koittanut ja sitä myöten ei paljon huvita enää iltaisin koneella kykkiä. Kunhan vain jaksaisi töissä käydä
.
Tervetuloa
Emmikki :wave:! Ja samalla terkkuja kaikille muille lapsettomuudesta kärsineille/kärsiville. Jotenkin sympatiani ovat erityisesti teidänkaltaistenne puolella ja olen niiiiin iloinen, että hoidot ovat tuottaneet positiivisia tuloksia
!
Llinnddalle rutkasti tsemppiä ja myötätuntoa. Ikävillä asioilla on inhottava tapa kasautua ja nyt on käynyt juuri niin
. Toivottavasti syöpä on vielä hoidettavissa ja toivottavasti jaksat odottaa ja hoitaa perhettä ilman ukkoa. Mulla on todella usein aivan epävarma mieli tämän oman parisuhteeni toimivuudesta... ei tää jotenkin ole mikään "happily ever after" -tyyppinen ratkaisu, mutta toistaiseksi näin.
Kiitos
eliazalle pelionnen toivotuksista
! Tsemppiä sulle koripalloiluun
. Hävittiin muuten 8 - 0, ja juoksukunto on kerta kerralta heikompi. Sählyä ja futista en enää uskalla pelailla, niissä on sen verran rajumpaa kontaktia vastustajan kanssa. Odotan jo innolla ensi kesää, kun pääsee taas kunnolla juoksemaan pallon perässä...
Heilanga, kiva kuulla, että kaikki kunnossa. Nyt kun vain maltat rauhoittua, vaikka ymmärrän, että se yrittäjälle on vaikeaa.
Sukupuoli ois kiva tietää etukäteen. Ekasta ei tiedetty ja tokasta tiedettiin. Ja jos sukupuoli saadaan tietoon, niin tuskin pidetään sitä salaisuutena muiltakaan. Me on yleensä kerrottu lapsen nimikin heti, kun lapsen synnyttyä on nimipäätös varmistunut, koska tuntuu luontevalta käyttää vauvasta heti oikeaa nimeä. Toinen nimi on sitten paljastettu vasta nimijuhlassa.
3D-/4D-ultraan tuskin mennään. Ainahan se on kiva nähdä, miten siellä menee ja kuka siellä köllii, mutta kyllä me sitten saadaan pällistellä sitä myttyä kyllästymiseen saakka myöhemminkin.
Yleisfiilis täällä on todella huono. Viimeksi näillä viikoilla kaikki meni pieleen ja kun nytkin raskausoireet ovat loppuneet, mahakin tuntuu pienentyneen ja neuvolaan on vielä pari viikkoa aikaa, niin on aika epäuskoinen olo koko asian suhteen. Kun tuntisi edes niitä liikkeitä, mutta ei. Mutta minkäs sille tekee: jos menee kesken niin menee. Ei kannattaisi minunkaan etukäteen alakuloilla. Enkä mä nyt pahasti alakuloilekaan, kyllä tässä pärjäillään
.
Pippurihäntä, mainiota, että pääsette nyt muuttamaan
! Rankkaahan se on, mutta ihanan palkitsevaa. Onnea uuteen kotiin :heart:! Niin, ja kurjaa, että korkkarit joutuivat nyt telakalle
. Minä en omistani luovu ennen kuin sitten, jos eivät enää mahdu jalkaan
.
Töissä
en ole kertonut tilastani vielä, eikä kukaan ole kysellytkään. Jos neuvolan jälkeen näyttää siltä, että raskaana ollaan, niin sitten kerron töissäkin. Pari viikkoa pitäisi vielä siis sinnitellä...
(Muoks), Ai niin,
onnellinentyttö: Onnea hyvistä ultrauutisista :heart:
Nyt köllähdän sohvalle tuijottamaan EM-urheilua ja toivottavasti saan torkuttuakin hieman. Hyvät viikon jatkot kaikille
!
väpä ja joku 14 + 4