Moikka!
Kiitokset tsempityksistä, kyllä tää kovin temperamenttisen lapsen kanssa eläminen on ajoittain aika haastavaa. Tai sanotaanko, että varmasti kaikki tunteet käydään läpi tosi voimakkaasti sekä lapsen että vanhempien osalta, niin hyvät kuin huonotkin.
Tässä on ollut nyt eilinen ja tää päivä niin hyviä päiviä, että kyllä on taas onnellinen olo. Tuo tyttö on niin sosiaalinen ja kiinnostunut kaikesta, että kyllä saa olla ylpeä! Eilenkin muskarissa tyttö oikein säteili, selvästi tyttö nauttii todella paljon siitä, että pääsee ihmisten ilmoille.
matami-mimmi tosi kiva juttu, että hoitopaikka selvisti ja tyttö saa vieläpä ikätoverinsa sinne kaveriksi!
Pähkämö annoitko sitä viiliä eilen vai tänään? Onko edelleenkään mitään oireita tullut? Tosi hyvä, jos ei mitään tule!
Entä löytyikö kirpparilta mitään?
aani mukavaa kuulla tuosta teidän "ärripurri esikoisesta".
Mä uskon vahvasti, että kaikki syli, läheisyys, action ja viihdyke mitä olen tytölle järjestänyt tuottaa varmasti hedelmää myöhemmin. Ja tuo edellä oleminen on kyllä tullut tutuksi, unista ja ruokailuista lähtien kaikki on osattava ennakoida, nimittäin väsymys ja liiallinen nälkä ja on kaiken pahan alku ja juuri ja kun tyttö on tarpeeksi väsy/nälkäinen, ei enää ruoka tai uni meinaakaan kelvata. Joten musta onkin tullut aikamoinen ennakoija ton tytön touhujen suhteen ja pääasiassa me pärjätään jo aika kivasti näin. Tyttöä oppii koko ajan lukemaan paremmin ja paremmin. Ja tuosta unikoulusta, mä oon kuullut moneltakin, että tässä vaiheessa on "joutunut" ottamaan lapsen perhepetiin. Eroahdistus ja vaikka mikä sotkee unia ja jos kaikki saavat nukuttua parhaiten perhepedissä niin sitten se on hyvä ratkaisu, kyllä lapsi oppii taas myöhemminkin omaan sänkyynsä. Uni on niin hemmetin tärkeä asia, että sen eteen kannattaa kyllä kokeilla vaikka mitä.
bebo hauskaa, että teilläkin sama leikki.
Ja onnea super hienosti yöstä, tosi mahtavaa!
Mini paljon jaksamista väsymyksen keskelle. :hug: Onko sulla mahdollisuutta saada joskus päivällä muutama tunti apua että saisit nukuttua? Kuulostaa kyllä tosi rankalta. Mites kosmetiikkakutsut meni, oliko mukava ilta?
Dolly ihanaa, että teillä on noin hyvä tukiverkko! Ja tosi ihanaa, että käytte sun mummin luona viikoittain, varmasti kaikille tärkeä juttu.
Mä epäilen, ettei tytölle sovi kananmuna. Tein tytöll lihapullia ja seuraavat kaksi yötä oli ihan hirveitä ja tyttö piereskeli kuin iso mies. Täytyy pitää taukoa ja tehdä jonkin ajan kuluttua uusi kokeilu ja testata, tuleeko oireita. Voihan tuo johtua jostain muustakin, mutta toi kananmunan antaminen osui just sopivasti samaan aikaan.
Meillä on miehen kanssa tänään kahdenkeskistä menoa illalla, mennään katsomaan stand up -komiikkaa. mun äiti tulee tänne hoitamaan tyttöä ja siis käytännössä äidin hoidettavaksi jää tytön nukutus. Jännityksellä odotan, mikä kotona on tilanne, kun klo 22 aikaan palataan kotiin.