Hyistä maanantaita taas kaikille!
matami-mimmi ja ikuisuus Onnittelut uusista hienoista taidoista =)
celia Kiitos hoitovinkeistä! Meillä poika alottaa hoidon vasta toukokuussa, mutta on kiva kuulla jo etukäteen vähän vinkkejä =)
tehilla Itse olin juuri muutama viikko sitten samaisilla "kutsuilla" ja todella hauskaa oli
sanv Kiva kuulla taas teistäkin, vaikkakin kaikennäköstä inhottavaa on teillä ollut
Kiva kuitenkin jos kaikki nyt hyvin!
Pakko kysyä, mites muiden
parisuhteet voi?
Onko suhteenne muuttunut paljon vauvan syntymän jälkee?
Meillä vaihtelee ihan hirveesti! Alun koliikki-itkujen aiheuttamasta "kriisistä" selvittiin ja monta kuukautta menikin todella hyvin, mutta nyt välillä tuntuu ettei mikään tunnu sujuvan
Joka asiasta saadaan riita aikaseksi ja tuntuu ettei mistään tule mitään..
Kaikkein eniten hiertää, kun molemmat ollaan väsyneitä ja musta tuntuu, että pyöritän tätä huushollia ihan yksin! Mä hoidan lapsen (tai no, kyllähän tuo ihan kiitettävästi osallistuu, mutta ruokailut meillä AINA hoidan mä, jossen ole töissä tai muualla..), mä hoidan 90% myös kodin ja vielä koiratkin tähän päälle! Kyllä tuo koirat lenkittää, jos olen illan jossain, mutta kotona ollessani ne on täysin mun harteilla
On tehnyt täysin selväksi, että jos tahdon ne pitää, niin saan ne myös keskenäni hoitaa! Eihän siinä, kyllä mä ne päivittäin lenkillä käytän, annan ruokaa ja ne pääsee 5-10 kertaa päivässä pihalle pissalle, mutta kun silti on kokoajan huono omatunto siitä, ettei se RIITÄ!! Tuntuu kokoaika, että mä en riitä mihinkään.. Olis niin paljon tehtävää, mutta kun vuorokaudesta loppuu tunnit kesken ja välillä pitäs nukkuakkin..
Viikonloput menee hujauksessa, kun mä olen vähintään klo. neljään asti töissä, sitten kotiin kiireellä hoitamaan lasta ( ja SIIVOOMAAN..) ja päivän päätteeksi vielä hurttien kanssa lenkille. Mies oli aluksi tosi innoissaan mun töihinmenosta (saadaan vähän extra-rahaa), mutta nyt on huomannut kuinka sidottu lapseen sitä on, kun toinen ei ole paikalla. Valittaa, kun ei saa mitään tehtyä silloin kun olen töissä ja TAAS mä tunnen olevani paska ihminen, kun käyn töissä. AArgh, kyllä välillä suututtaa..
Ens viikonloppuna meidän pitäs miehen kanssa lähteä kahdestaan Naantalin kylpylään (mulla ens ma:na synttärit), mutta johan me siitäkin saatiin jo riita, kun hän nyt ehkä haluiskin mennä Aulangon kylpylään (kun siellä on keilahalli!!!) :kieh: Siis just, että näinkin kiva juttu tiedossa ja mulla meni fiilikset kokonaan..
Voi pyhä jysäys, että välillä kaikki tuntuu niin vaikeelta ja yhteisen sävelen löytäminen ei oo aina todellakaan helppoa..
Nii että, tulipahan taas purettua
Kiitos jos jaksoit lukea!