Jadel todellakin toi kodinhoidontuki on vaan sen muutama sataeuroa, mikä on musta aivan järjetöntä!! :'( Miten kukaan normaalituloinen voi tulla toimeen noin pienellä määrällä rahaa, kun tuolla ei tosiaan makseta edes kuukauden asumiskustannuksia???
Mä olen nyt miettinyt noita syksyn työkuvioita ja ollaan puhuttu miehen kanssa jos alottaisin töissä tekemällä vaan viikonloppuja. Eli olisin kaikki lauantait ja sunnuntait töissä äitiysloman jälkeen, niin kauan kun poika täyttäisi vuoden! Näin ollen ei poikaa tarvitsisi laittaa hoitoon ja saatais se kodinhoidontuki. Kaikki tämä riippuu ihan siitä kuinka paljon siitä tienaisi, nimittäin paljoa alle tämänhetkisten tulojen me ei yksinkertasesti tulla toimeen. Tossa on tietty huonona puolena se etten sitten koskaan olisi vkl vapaana, eikä mies pysty tekemään sitten auraushommia talvella
Laitoin kyselyä jo töihinkin asian tiimoilta, mutta eihän ne nyt siellä sitten vielä osanneet mitään sanoa ens syksyn/talven tilanteesta.. ihan kiva, kun sitä hoitopaikkaa pitäs ruveta nyt jo sitten hakemaan..
Viime yönä poika heräs ekan kerran syömään vähän ennen kahta, söi pullollisen maitoa ja nukahti (eli ihan normaalista), mutta sitten heräs jo kolmelta kitisemään
Mä olin ihan ihmeissäni, sillä meillä on ollut tuo sama yörytmi jo monta kuukautta!!! No kokeilin sitten antaa lisää maitoa ja 80ml tuo joi vielä, eli yhteensä 280ml :x Toivottavasti yöt säilyy edelleen hyvinä ja tuo oli vaan joku poikkeus!
ehkäisystä. Alotin Cerazette-nimiset minipillerit n. kuukaus sitten ja menkat alkokin melko heti pillereiden alotuksesta kestäen melkein 2 viikkoa :x Menkat loppu viime viikolla, vkl ilman vuotoa ja nyt TAAS!! :kieh: Ei oo ihan perinteistä menkkavuotoa, vaan enemmänkin tiputtelua, mutta en mä nyt haluu kokoajan vuotaa!! Onko muilla kokemusta kys. pillereistä?? Meneeköhän ohi vai onko tää nyt sitten tämmöstä kokoajan?