krisu Kiva että teidän tyttö jo sietää vähän maitoa. Toivottavasti pojallekin löytyy pian sopiva korvike. Mä toivon, että meillä Neocate sopisi, ettei menisi ihan hirveäksi säätämiseksi. Kolmivuotiaaksi mennessä lääkäri arveli rupeavan helpottamaan. Eikös noissa altistuksissa juuri pelata sillä, että kun pidetään tauko ruoka-aineella, jolle on herkistytty, niin voi tulla tosi voimakas reaktio. Sitä kai Almiron-altistuksessakin yritetään, koska sain ohjeeksi altistaa itse pienillä annoksilla ensi viikolla, ja sitten 2 viikon päästä on altistus lääkärissä. En kyllä arvannut, että pojulle noin voimakas raktio maidosta tulee, kun oireena on ollut vain ripuli.
sarina Teillähän olisi tosi helppo kokeilla eliminoida maito antamalla vauvalle erikoiskorviketta viikon parin ajan ja katsomalla, paraneeko iho. Melkein ehdottaisin sitä, jos on pienikin epäilys allergiasta, koska sitten kun kiinteät ovat kuvioissa, niin menee hankalammaksi. Meillä ainakin ideana oli nimenomaan, että etsitään korviketta ja tehdään altistukset, ennen kuin on isommin aloitettu kiinteitä.
maama Raskauskilot lähti kuukaudessa, kun raskausdiabeteksen takia olin tosi tiukalla ruokavaliolla, eikä liikoja kiloja päässyt kertymään. Nyt imetysdieetin takia on pudonnut n. kilo viikossa, ja olen tällä hetkellä 6 kg alle lähtöpainon. Oikein hyvä kylläkin, koska en ihan ihannepainossani ole ollut - en lähelläkään sitä. Pari kuukautta jos vielä imetys onnistuisi, niin voisin olla jo ihan kivassa painossa.