matami-mimmi Kiitos kaunis tuosta linkistä vanhaan pinoon :heart: Melkein tuli tippa linssiin, kun lueskeli noita meidän helmikuisia fiiliksiä :'(
Tuntuu, että tuosta olisi jo ikuisuus, mutta eihän siitä nyt loppujenlopuksi ole kuin 4kuukautta
Saman huomasin kuin muut, paljon on odotusajan porukasta jonneen kadonnut, olisi kiva kuulla heidänkin kuulumisia!
Mulle tuli eilen niiin paha mieli, kun tyhmänä laitoin Facebookkiin statukseksi jotain tyyliin "pitänee alkaa täyttää pojan hoitopaikkahakemuksia
lokakuussa työelämään ois taas palattava.." ja 3 "kaveria" kommentoi, että kuinka mä RAASKIN lähteä sillon jo töihin ja laittaa pojan hoitoon
Voi että sieppas ja kovaa!! Ihan kun se ihan oikeesti olis raaskimisesta kiinni :kieh: Totta h*lvetissä mä miljoona kertaa mielummin jäisin lapseni kanssa kotiin, saisin seurata kun toinen kasvaa ja kehittyy, mutta kun se ei yksinkertasesti ole mahdollista :ashamed: Laskut on maksettava ja syödäkkin pitäs ja tosiaan nytkin jo eletään niin kädestä suuhun kun vaan mahdollista joten mitä se sitten ois kun tulot tippuis vielä yli puolet
Anteeksi purkautumiseni, tää on vaan niin kova paikka mulle ja tunnen olevani totaaliluuseri, kun joudun laittamaan lapseni jo noinkin pienenä hoitoon...
päikkäreitä ei eilen taas nukuttu kun ehkä reilu tunti koko päivänä
Lenkillä käytiin ja testattiin muuten ne meidän matkarattaat, poika tykkäs ihan simona kun sieltä näki niin hyvin :heart: Mutta tosiaan, poika nukkuin lenkin ajan, mutta samantein kun kotiin päästiin oli herra taas hereillä! No mä en jaksa stressata noita päikkäreitä, jos ei toista nukuta ni sitten ei =)
Mä olen varovasti topspuikolla puhdistanut pojan nenän. Ts. jos nenässä selkeesti näkyy olevan joku isompi "klöntti" (yök
), ni ottanut varovasti sen pois!