tehilla Suuren suuret onnittelut plussasta :heart: Oletkin tämän pinon ensimmäinen uudelleen plussaaja
Kukakohan on seuraava =)
ikuisuus Voi kurjuus teidän korvatulehduskierrettä
Toivottavasti pääsette putkitukseen nopeasti, ettei tarvitsisi montaa ab-kuuria syödä! Meillä tämä on onneksi vasta toinen korvatulehdus. Ensimmäisen poika sairasti 2 kuisena, meidän ulkomaanreissun aikana : / Nytkin oli onneksi "vaan" lievä tulehdus molemmissa korvissa, mutta halusin pojalle lääkekuurin, ettei vaan menisi pahemmaksi! Ja täytynee muutenkin olla samaa mieltä kanssasi, on aivan ihanaa että tämä palsta on olemassa, täällä kun voi aina purkaa niitä tuntojaan ja muutenkin saa vertaistukea asiaan kuin asiaan! :hug:
aani Kurjia on myös nuo ihottumat sun muut ihoinfektiot
Toivottavasti voide kuitenkin tepsisi, niin ei tarvitsisi suun kautta kuuria syödä! Paranemisia siis myös sinne!
Voi
nappi, meillä myös poika on tälläkin viikolla melkein joka yö herännyt joskus 3-5 aikaan ja valvonut 0,5-1,5 tuntia, kun ei mukamas vaan väsytä :kieh: Joten tiedän, todella
todella ärsyttävää, kun itse haluais vaan nukkua ja toinen senkun kukkuu.. Eikä nuo yölliset valvomiset tosiaan pidennä aamuja yhtään! Mä olen myös ihan hukassa, että miten noiden yökukkumisten kohdalla pitäisi toimia!? Olen sortunut nyt öisin antamaan maitoa, kun se tuntuu monesti tainnuttavan herran, mutta ei sekään läheskään aina tepsi.. Otan pojan meidän väliin, mutta menee usein vaan pyörimiseksi ja meidän päällä kiipeilyksi ja lopulta pistän pojan takaisin sänkyynsä, jossa höpöttää, kiljuu tai itkee hetken, kunnes lopulta nukahtaa! Täytynee kai vaan ajatella, että tää nyt on vain joku kausi, joka menee luultavimmin ohi, kunhan pikkuiset malttavat taas nukkua..
1v. synttärit pidetään meillä virallisena syntymäpäivänä, eli 29.1. Kutsuttujen listalla ovat kummit ja isovanhemmat, joten hyvin pienimuotoiset kekkerit tiedossa
Tarjottavia en ole vielä miettinyt, kai se jonkunnäkönen kakku olis hommattava!
Täällä poika edelleen
kovassa flunssassa
Kuumettakin on jo kolmatta päivää ja hirveä yskä! Jotenkin sitä kuvittelisi, että kun toinen on kuumeessa niin lähinnä nukkuisi ja lepäisi, mutta eheii, flunssa eikä kuume ole menoa hidastanut, päinvastoin :headwall: Kitinää on tosin paljon normaalia enemmän ja kokoajan saisi olla viihdyttämässä poikaa.. Meinaa itse tulla mökkihöperöksi, kun ei edes ulos pääse ja tunnista toiseen yrität vaan viihdyttää poikaa parhaan mukaan
Iltaisin lasken kyllä jo melkein minuutteja pojan nukkumaanmenoon :ashamed:
Yöt on myös olleet ihan hirveitä nyt ton flunssan ja räkäsyyden takia! Nukahtaa kyllä nätisti, mutta kuten tuolla yllä jo kirjoitin, aloittaa heräilyn joskus puolen yön aikaan (ilmeisesti tukkosuuden takia), jolloin riittää pelkkä peittely ja uninallen anto, mutta kolmen jälkeen herää ihan yhtäkkiä (mukamas)pirteenä ja saattaa keikkua hereillä tunnista kahteen :O Muilla tällaista?!
Viime yönä kun taas heräsi 4.38 ja valvoi lähemmäs kuuteen, olin kuitenkin huomaavinani, että on todella väsynyt ja yritti siinä meidän vieressä saada unta, mutta oli reppana niin tukossa, ettei tainnut uni tulla. Välillä on taas pirteä kuin peipponen, eikä meinaa millään ruveta uudestaan nukkumaan, huoh. Ja mun olo keskellä yötä, tunnin valvomisen jälkeen on tämä :headwall:.