mervi-elinan Poitsulle aivan suuren suuret 1 vuotis onnittelut :heart: :heart: Toivottavasti poju alkaa olla paranemaan päin, eikä Uusi Vuosi mene sairastaessa :hug:
tehilla Kuulostipa kurjalta sun Joulu :hug: Ihan tuli paha mieli sun puolesta, kun kuitenkin Joulun pitäisi olla sitä yhdessäolon aikaa
ikuisuus Mä siirsin pojan normimaitoon niin, että ensin muutaman viikon annoin korvikkeen seassa ihan 20-30ml kevyt-maitoa ja siitä seuraavan viikon laitoin jo puolet ja puolet. Viikon kun oli saanut "puolitettua" maitoa, siirryttiin kokonaan tavalliseen maitoon! Neuvolastahan ne suosittelee lapsille rasvatonta maitoa, mutta koska me vanhemmat juodaan Kevyt-maitoa, niin en näe mitään syytä miksi pitäisi pojulle erikseen ostaa rasvatonta
Näin siis meillä =)
nappi Mä olen antanut pojalle Bulgarian jugurttia, johon sitten sekotan itse mansikoita, banaania yms. ja hyvin maistuu
En tiedä mitä eroa tuolla Bulgarian jogurtilla on tavalliseen maustamattomaan jogurttiin, jos joku tietää niin saa kertoa
Mä oon vaan tykännyt ostaa sitä, kun nuita muita maustamattomia myydään 0,5-1 litran tölkeissä, enkä pienempiä ole löytänyt, kun taas tota Bulgarian jogurttia myydään ihan niissä 2 desin pikareissa ja sekin kestää meillä muutaman päivän..!
Uusi Vuosi vietetään ihan kotosalla kolmisin! Mä menen silloin 1.1 aamulla heti töihin joten tuskinpa tulee hirveesti juhlittua
Hyvää ruokaa ja muutama lasillinen punaviiniä, sauna ja ajoissa nukkumaan :heart: Siinäpä se !
Meillä
nukutaan yöt n. klo 20-07(08) ja yöllä herätään 0-2 kertaa. Noita aamuyön höpinöitä havaittavissa välillä myös täällä |O Pääosin nukkuu kuitenkin jo yöt läpeensä! Päikkäreitä (jos ollaan kotona) nukkuu yhdet n. klo 12-14. Välillä on rytmit ihan sekaisin ja niitä haetaan ihan urakalla, mutta pääosin nukutaan ed. mainitun mukaisesti! Joulu meillä sekotti muutamaksi päiväksi rytmin ihan sekaisin, kun oltiin anopin luona koko Joulu. En saanut poistua nukkumaan ennen klo. 22.30 illalla, vaikka nukkui ihan minimaalisesti päivällä ja sitten saattoi vielä herätä yöllä tunniksi kekkaloimaan ja aamulla ennen kahdeksaa ylös
Nyt on onneksi taas kotiuduttu ja palattu takaisin normirytmeihin =)
Mä huomaan ittestäni, kun on jo aika pitkään saanut yöt nukkua ilman herätyksiä (tietenkin niitäkin suureen osaan öihin mahtuu, muutei enään muutaman tunnin välein), niin sitten kun poika herättääkin yöllä eikä meinaa millään asettua takas unille, ni meikäläiseltä meinaa palaa pinna :kieh: Tuntuu, että öisin mä olen ku mikäkin monsteri täällä jos mun ei anneta nukkua :ashamed: En mä ole aikasemmin ittessäni tämmösiä piirteitä huomannu, mutta tossa kun oli muutama hulinayö takana, ni joutu ihan oikeesti puremaan sitä hammasta :headwall:
Huomiseksi varasin pojalle lääkäriajan, kun tuntuu ettei toi flunssa ja räkäsyys katoa mihinkään ja se on kestänyt jo ihan hirmu kauan : / Poika haroo myös korviaan joten tuleepahan samalla tarkistettua ne..