Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

Katoin tuolta profiilistani noita viimeiseksi lähetettyjä viestejäni; löytyi tällänen...

4.11.09 21:44
Jospi

Rokotteen vastustajille
Taitelkaa vaan niitä foliohattujanne.

:eek: :eek: :eek: Olipa käyny mies vähän kirjoittelemassa :kieh: :kieh: :kieh: Aijon sanoa että tämä on vähän niinkuin minun päiväkirja minne ei tulla lukemaan, saatika minun nimellä jotain kirjoittamaan.. :kieh:

D-vitamiinia anna joka päivä, se on pöydällä että varmasti muistan,koska yhessöä vaiheessa oli pitkiäkin taukoja etten muistanu antaa ollenkaan.

Henni seisoikin tänään sitten pitkän aikaa itsekseen kun laskin irti. Älyttömästi on tasapaino kehittyny. :)

Possurokote tänään haettu, oireita "odotellessa"

Tänään olen näyttänyt ihan krapulaiselta :snotty: Silmätpunottaa, mutta johtuu huonoista unista. Mikä kumma nuha on joka ei nosta kuumetta, mutta köhä ja kirkasta räkää tulee. Yöllä yskitään päivällä ei ollenkaan?? Jos tämä sama jatkuu ilman kuumetta siis, niin AIJON tulla pikkujoulu tapaamiseen!!!! :ashamed: :xmas:

No mutta lähden kattoo telkkua ja sit nukkumaan. Ensi viikolla aloitan unikoulun, olinpa väsynyt tai en! :wave:

Jospi ja Henttuli :heart:
 
Kettupihlaja jaksuja! :hug:

Jospi Melko ikävää mieheltä mennä sun tunnuksilla kirjottelee :kieh: Tuskin sinäkään sen s-posteja yms. luet ja kirjoittelet!

D-vitamiini joskus unohtuu kyllä. Pakko olis pitää kaapissa säilytyksessä kun se pitäis pitää valosta poissa... Proviisori-ystäväni kysyi kerran kun se pöydällä oli, etä meinaatko että tuossa säilyy muuttumattomana? :whistle: Sen jälkeen oon pitänyt kaapissa ja koittanut muistaa antaa sieltä.

Mies käy taas vaihteeks hermoille |O Se on olevinaan niin kipee sen jalasta poistetun luomen takia.. no joo, ymmärrän sen että ei voi kumartua yms. että umpeutuisi, koska on vähän hanaklassa paikassa. Mutta kun tuo p*rkele luistaa sen nojalla kaikesta! :kieh: Ite oli pakko lähtee ruokakauppaan kun tuo vaan valittaa että koskee kävellessä. Kotiin tuun, niin ukko istuu koneen ääressä ja tyttö huutaa lattialla |O Ja ei todellakaan ollut nukkuun laittamassa. Äsken kitisi tyttö, kävi sanoo että meetkö sinä, kun ei hän nyt saa rauhoiteltua toista :headwall: Mulkaisin tästä hievahtamatta...
Kiitos ja anteeksi :ashamed: Helpotti vähän.

Aino oppi tänään nousemaan tukea vasten seisomaan =) Ihanaa kun oppii uutta, mutta ei neidillä yhtään järkeä, nousee kaikkea vasten vaan mistä kiinni saa :headwall: Sitterin kanssa taiteili iltapäivällä, ihme ettei kaatunut :whistle: Meillä oli tänään ekavauvassa valokuvaus. Voi että, miten ihanat kuvat tulee varmasti! Tyttö oli kuin naantalin aurinko kuvissa =) Tuskin maltan odottaa että kuvat saan käsiini!
Pottailua me alettiin tällä viikolla harrastaa ihan ahkerasti. Olen nyt koittanut muistaa viedä potalle heti unien ja syönnin perästä. Mutta eihän tuo yks osapuoli sellaista viitti tehä... |O
 
Mulle tuli vaan mieleen kysyä että onko teillä täälä palstalla joitain sääntöjä? Esim pitääkö näyttäytyä vähintään kerran päivässä. Entä mitä nuo "merks" tarkottaa? Oon vähän pihalla ja tulin miettineeks tällasta. :)
 
Puuron kanssa taistelu vaan jatkuu. Tänä aamuna meni 30g :eek: ..enhän mä muuten noin punnailis, muttaku kohta alan oikeesti tarjoo jotain muuta ku jos määrä alkaa olee 30g, haloo!! Velliähän kokeilin jossain kohtaa, muttei sekään mennyt. Eli te jotka ette anna puuroa niin mitäs sitten?? ..joku varmaan kirjottelikin, mut pliis mulla meni ohi, ni saisko uusinnat? Mietin ite et antas jotai hedelmäsosetta bulgariajogulla jossa esim leseitä?
Tai sitten tää on vaan tälläinen kausi, ku ei tänään ja eilen ole maistunut oikein mikään muukaan, maito nyt sentäs... Kiva lähtee vielä reissuun taistelee ton syömisen kanssa :(

Jospi aika ikävä juttu :(

Nessu Tää on niin tätä - miehet :headwall: Jos sulla olis luomi leikattu ni hoitaisit vaavin ja kodin siinä ku aina ennenki.

D vitskusta on tullu tapa antaa aina heti ekana aamulla, aiemmin ku annoin milloin sattuu ni unohtui useammin, mut vain päivä tai max pari.

Topismama Kivaa että teillä on ukon kanssa nyt fantsua :heart:

Meil joululahjat on varmaan lelulinjaa, ku eihän nää vaatteista tajua vielä mitään aikoihin. Olen jo ostanu tollasen brion palikkalaatikon. Joku kiva tilulilu lelukin pitää hommaa :)

Canwen Ihan täällä voi käydä niinkus itestä tuntuu. Välillä vaan kun ei kerkiä/jaksa kirjottaa, mut käy lukee ni merkkaa itelleen mihin saakka on viimeks lukenu ja ehkä muillekki tiedoks et on hengessä mukana...tai näin mä olen asian ajatellu.

Nyt pitää rupee kattoo tätä Kylä ilman naisia, tää on jotenki niin liikkis sarja et hyvä etten itkeskele tätäkin :kieh:

Ylihuomisiin osalle ja lopuille hyvää viikonloppua :)
 
Ai niin, teillä on nyt se tapaaminen. Harmi, että me ei päästä tulemaan, mutta kun oli viime viikonloppuna menoa ja ensi viikonloppuna myös, niin kotona pysytään nytten. Mutta oikein hauskaa tapaamista teille! :wave:

HM Silloin kun puuro ei kelpaa, niin olen antanut hedelmäsosetta, tai niitä piltin marjajukurtteja, tai jopa peruna-porkkanaa :D Ihan mitä vaan suostuu syömään. Kohta puolin vois varmaan alkaa kokeilla ihan normi maustamatonta jukurttia hedelmäsoseella, mutta ootellaan vielä tuonne 9kk saakka ainaskin. En hätäilä vielä tämän asian kanssa :)
 
Moi vielä pikaseen, alkaa olla kamat pakattu ja nyt odottelen ku vaavi herää päikyiltä, syödään ja lähdetään :) Mua oikeesti ihan jänskättää, viimeks ollu ilman miestä joskus kesällä reissussa. On se yksinään vaavin kans si kuitenki haasteellisempaa ku ei ole niitä toisia käsiä jelppimässä. Mut olen varma et meille tulee kivaa. Mulla jo ties kuin monet rehvit ystävättärien kanssa ennen sit huomista megameetinkiä teidän kanssa :)

Puurohommasta Kokeilin uutta taktiikkaa, eli en antanu aamumaitoa herättyä vaan heti puuroa, niin meni joku 70g, päälle hörpittiin appelsiinimehua lasista, niinkuin Kyproksella konsanaan.
Sitten vasta myöhemmin maitoa ja sitä meniki sitten enää 120ml.
Reissussa tarjoan valmis tetra puuroja että josko vaihtelu virkistää pikkuista.

See ya, ja kaikille tapaamiseen tuleville turvallista matkaa :)
 
Perjantaita mammat!

[/b]Pur voih, kuinka suloista :heart: ... Meilä kans osallistutaan keskusteluun sanantapaisilla ja erilaisilla pään nyökyttelyillä. Huvittava pikkumies kun yrittää kovasti vaikkei me ihan ymmärretäkään mitä kertoilee... :)

D-vitamiinit ja Relatipat on jokapäiväinen lounastraditio. Silleen muistan kun annan aina päiväruualla molemmat. Nyt tuli lisäks vielä se kalkki. Relaa meinaan antaa kyl varmaan jatkuvasti, syödään itekkin maitohappobakteereja joka päivä. Pitäis nostaa vastustuskykyä, eikä kyl olla juurikaan kipeenä oltukaan.

HM mä oon antanut välillä puuron sijasta niitä mysli-hedelmäjuttuja tai sitten niitä viljajogurttivälipaloja. Uppoovat meillä ainakin tosi hyvin kun ovat viileitä. Jostain syystä lämmin puuro joskus tökkii..

Meillä on tää viikonloppu ihan buukattu täyteen. Mä meen tänään anopin ja mun äidin kanssa "perinteiseen naisteniltaan" eli kattomaan ravintolacabareeta ja syömään siihen päälle. Ollaan tehty sama homma jo monena pikkujouluna. Huomenna ois sitten pojan kummisedän ja mun ystävän synttärit, eli kaksissa bileissä pitäis pyörähtää... Kiirusta pitää. Mutta oikein hauskaa tapaamista pikkujouluihin osallistujille!!!

Ai niin ja semmonen pikku kyssäri vielä; ootteko saaneet kutsuja työpaikan pikkujouluihin vaikka oottekin hoitovapaalla? Mä bongasin tänään facebookista että työkaveri miettii mitä laittais tänään työpaikan pikkujouluihin päälle.... :eek: Aijaa, no eipä oo kukaan meikäläistä kutsunut. Siellä on kyl aina ollut se meininki että "poissa silmistä, poissa mielestä", mut ois se silti ollut ihan kiva että joku ois ees kysässyt... Pakko oli pistää siihen kommentti että mitäs on illan ohjelmassa?.... ;) Saa nähdä tuleeko jotain selittelyjä.

Nyt kaffeelle.
 
Toivottelen pikaisesti teille hauskaa tapaamista!!

D-vitamiineista,mä kans välillä unohan :headwall: mä en nykyään oikeesti muista mitään.Kauppaan mun ei kannata mennä ilman kauppalistaa ja vaikka sekin on mukana saattaa siltikin unohtua jotain :LOL: :whistle:

hemuliina
 
Oikeen mukavaa pikkujoulua teille jotka sinne menee!

Onko täälä muita joilla vasta ryömitään? Meillä ryömitään, tosin melko lujaa jo, mutta ei muuta. Konttausasentoon menee, mutta kaatuu selälleen. Istumaan ei ite nouse eikä muutenkaan ylös.

Venla on alkanu tekeen nyt sitä että jos ryömii johonki, ja minä meen perässä kattoon mihin menee, niin kun huomaa minut niin vauhtii kiihtyy puolella ja lähtee karkuun ja nauraa hekottaa päälle :D
 
CanWen meillä ei vielä edes ryömitä... :D Takaperin kyllä jonkunverran liikkuu,mutta vahingossa sit yleensä päätyy sohvan alle tai johonkin viimoseen nurkkaan,josta äiti sitten käy reppanan pelastamassa ;) . Vähän on alkanut viimepäivinä yrittään hilata iteensä istuallaan eteenpäin,että josko neitistä peppukiitäjä tulee... Koko ajan olen ollut sitä mieltä,että meillä varmaan jää ryömiminen väliin,ehkä konttaaminenkin,saas nähdä...

Hitsi että harmittaa kun ei mammamiittikiin päästy! Pitäkeehän hauskaa,ja kertokaa sit sunnuntaina meille "rannalla ruikuttaville" kuin meni :D

Mä en millään pysy perässä kuka on kuka nimimerkeistä facebookissa... Täytyy alkaa merkkaan johonkin ylös aina kun hokaa yhdistää nimimerkin ja fb profiilin... :headwall: Joskus pienen listantyngän teinkin,mutta muutosssa sen jo sujuvasti hukkasin,joten alusta siis... :ashamed:

rosinante työmaan pikkujouluja mäkin ykspv mietin,ne yleensä näillä viikoilla on,mutta eipä oo kutsua kuulunut... :kieh: poissa silmistä,poissa mielestä meilläkin...

Mummo meillä tänään hoitamassa pimua,oon saanu hoidettua kela ja pankkiasioita,kun pakko käydä paikanpäällä selvittämässä ,kun en vaan noita nettilomakkeita saa IKINÄ täytettyä:Aina tulee jotain herjoja tms.ja mulla katkee pinna samantien... :whistle: Tänään onkin viimoinen virallinen vanhempainvapaa päivä,tästä eteenpäin se onkin yhtä suurta rahasadetta kotihoidontuella ollessa :LOL: :headwall:

Juuh,isäntä soitteli ja on tulossa töistä ja haluaa viiä mut ulos syömään!! Mikähän taka-ajatus sillä onkaan... :D

tatuka ja uinuileva isla
 
D-tipat unhoittuu täälläkin toisinaan monena päivänä peräkkäin :ashamed:

Työpaikan pikkujouluihin
sain kutsun ja menossa ollaan ens perjantaina. On kivasti tossa parin kilsan päässä, niin pääsen nopsaa kotiin, jos täällä tulee hätä :LOL: Anoppi lupautui katsomaan poikaa illaksi ja se on jo ihme! Ihan tulee tänne 270km päähän kotoaan vapaaehtoisesti. Ollaan miehen kanssa asuttu täällä kaukana nyt yhdeksättä vuotta ja anoppi on käynyt jopa 3 kertaa (!!!) täällä poikaansa katsomassa. Ja näistäkin yks kerta on se, kun tuli katsomaan ensimmäistä lastenlastaan helmikuussa :eek: Että en voi sanoa, että olis anopista riesaa tässä mielessä :LOL: Vähän mua mietityttää kuinka saa poitsun yöunille, mutta kaippa tuo osaa, kun on kolme lasta itse kasvattanut. Kaippa se yks ilta sitten menee kuinka päin vaan? Ei vaan ole koskaan ennen Axua katsonut ilman mun tai miehen valvovaa silmää ja nyt mieskin on iltavuorossa töissä, joten hänestäkään ei ole apuja...

Meille on muuttanut ihan kauhea ilta känkkääjä! Iltapäivän päikkäreiltä on nyt parina päivänä herännyt kuin persiiseen ammuttu karhu eikä tyynny tissilla eikä tutilla :eek: Samaa känkkää jatkuu yöuniin saakka. Ei maistu päivällinen eikä iltapuuro... Johtuisko rokotteesta vai hampaista?

Jospi, munkin ukko on lukenut "salaa" näitä sivuja. No, omaa tyhmyyttäni jätin netin auki meidän palstakeskustelun kohdalta (luultavasti tullut vauvahälytys äkkiseltään). Olin sentään kirjautunut ulos ettei päässyt mun nimissä kommentoimaan :x Olin sit tietysti just sillä kertaa kirjoittanut hänestä jotakin vähemmän mairittelevaa ja sain sit kuulla piikittelyä hetken. Siitä lähtien olen visusti sulkenut netin lopettaessani surffailun. Jotenkin vaan tuntuu, että näistä sivuista lähtee "hohto", jos tänne ei voi kirjoittaa omia tuntojaan sellaisina kuin ne on vaan et tarttis miettiä koko ajan, et kuka näitä lukee, mitä musta ajattelee ja säästellä sanojaan :( Mulle tämä on ainakin sellanen pelastava henkireikä. Kiitos teille kanssasisaret siitä :heart:

Kivaa, huomenna päästään pikkujouluihin :D
Tuiskunen ja ilta känkkääjä Axu 9,5kk+
 
pur ihana! :heart:

puuromäärät on meillä vähäset,kuten ruokamäärät muutenkin. maksimissaan 1dl menee kerralaan,eikä pikku pilttipurkkista enempää suostu ruokiakaan popsimaan yhdellä syötöllä. paino nousee,pituus ei :/ me syödään lähinnä kaurapuuroo ja takuuvarma on Muksun tattaripuuro-"puhtipuuro".

jospi voi :xmas: mennä kirjotteleen toisen nikillä! miehet!!

possupiikki nosti jasminille yöllä kuumeen yli 38. eilenkin oli sitten vielä ihan kuuma ja kitisevä neitinen ja yhteensä 3suppoa laitoin sit. Tänään ollut jo ihan virkeenä, mutta ehkä kitinää on jonkinverran normia enemmän ollu. Ja ihan sylivauva unien kanssa! Ei omassa sängyssä,ei vieressä,vaan sylissä. Ja minähän en uskalla nukkua vauva sylissä. et en sit nuku. toissayönä 2h,viime yönä ehket 4.
Esikoiselle tuli piikistä kans 38 kuume ja tänään sano vielä et jalkaan sattuu.

hampaita on jasminilla nyt siis 4, ja ihan kun ois ylös tulossa nyt 1-2 lisää,ainakin näyttäs vähän turvonneelle ikenet. tai sit nään omiani mikä ei ois sekään ihme :LOL:

askelia harjotellaan edelleen. kolme on vieläkin ennätys. Nyt vaan tuppaa aika herkästi päästämään irti ja lähtee yksinään askeltamaan. Tänään törmäskin sitten suoraan terävän seinänkulman kanssa :( Ei vielä tarvis kävelyharjotuksia,oottelis sen järjen kehitystä eka.

oikein mukavaa tapaamista kaikille huomenna! oon niin hengessä mukana ja harmittaa hurjasti ettei mukaan päästy tällä kertaa.

labello ja jasmin 9kk+
 
merkkiä.

hemuliina; kanarialle mennään, että sitä odotellessa..ihana tosiaan lähteä koko perheen voimin.

Tänään muilla tapaaaminen, harmittaa niin kovin, mutta tätä nuhaa, lämpöilyä porukassa edelleen. synttäreille mennään, heilläkin on nuhaa ja lämpöilyä omilla lapsilla ja taitaa olla sama pöpö kun niin paljon ollaan tekemisissä, siis päivittäin lähes.Sinne uskallan mennä kun tietävät asian.

D-vitskut; lounaan päälle lähes joka päivä.Olen tosi ylpeä että olen muistanut :whistle:

nyt kauppaan, heikun keikun

sini ja tyty
 
Kivaa miittinkiä kaikille asianosaisille! :wave:

täällä outo valoilmiö taivaata pilkottaa... :whistle: Harmi et neiti just nukahti sisälle,ei taideta valoisaan aikaan enää ulos ehtiä... :/

tatuka+Islanen :heart:
 
Voi teitä onnellisia, jotka pääsette mammameetinkiin, varmasti siellä on hauskaa meidän kaikkien edestä! :heart:

Kettupihlaja, :hug:

Rosinante, onnea parantuneista yöunista! :flower:

Canwen, tervetuloa! :flower:

Kvart Över: joo, eihän sitä aina tule ajatelleeksi, että se, mikä itsestä tuntuu kauhean hankalalta voikin olla jonkun toisen mielestä ihan vaivatonta =) Sattuu samaa itsellekin, ajattelen ensin, että onpa älytöntä touhua ja vasta sitten tajuan, että eipä ollakaan kaikki samanlaisia ja hyvä niin ;) Mähän laitan Gretalle kasvissoseet itse ja lihasoseenkin kaksi kertaa viikossa, monen mielestä varmaan ihan hullua, kun valmistakin saa. Mutta en kuvittelisikaan sitten esim. neulovani tai virkkaavani myssyjä tai muuta, kun kerran niitä saa kaupasta valmiina, ja taatusti nätimpinä kuin mitä mun nakkisormillani saisi aikaan :LOL:

Apua, meille on tuotu vaihdokas :eek: En tiedä, minne Greta on hävinnyt :p Tämä uusi vauva on tinttaillut ja tehnyt tihuja jo monta päivää, nukkunut päikkäreitä 2krt 45 minsaa, mutta tämä uusi vauva näyttääkin sitten nukkuvan mieluummin yöllä, toissayönä eka pätkä kuusi tuntia ja viime yönä seitsemän :whistle: Sinänsä ihanaa, kun tyttö nukkuu, mutta kyllä tässä on muutaman kerran tullut mun hymytyttöä ikävä, erityisesti silloin, kun tämä känkkäränkän kamu potkii ulkona vaunuissa saappaat pois jalasta, kiemurtelee ja huutaa vaippaa vaihdettaessa, ottaa syödessä kiinni lusikasta ja alkaa viskoa ruokaa ympäriinsä ja jos ei tee sitä, niin ihan varmasti repii ruokalappua irti. Välillä tekisi mieli vain |O |O |O

Mutta onhan mulla nyt myös omaa aikaa, kun miehen ollessa kotona vietän pari tuntia päivässä varastossa pakkaamassa kamoja muuttoa varten. :LOL: Selkä on ihan sökö, mutta kun ei mies tiedä, että mitä haluan mukaan, ja mikä saa jäädä. Siellä on kyllä kaikenlaista roinaa, meillä on mm. kaksi espresso- cappuccinokonetta. Ja me ei siis juoda kahvia. No, nyt sitten innostuin tekeen itselle kofeiinitonta cappuccinoa, eli ainakin yksi kone taidetaan ottaa mukaankin. Eli cappuccinoa luvassa meidän ensi kesän Italian tapaamisessa :D

Voi kun olen kateellinen, etten päässyt pikkujouluihinkaan...

:wave: Lentis ja Greta 9kk :heart:
 
Glow
Tuiskunenkos se kirjotteli että päikkäreiltä herätessä känkkäränkkä yöunille asti... Meillä ollu parina päivänä tällä viikolla ihan sama juttu!! känkkäränkkä narisee ja on minussa ihan kiinni, eikä sylikään kuitenkaan auta. Kintussa kiinni ja puree niin vimmatusti, mun housuja ja ihan kaikkea. Hampaita lisää?? tai sit heräs jotenki "kesken unien" tiedä nyt sitte noista :whistle:

Oliskohan voinu meidän parit yöunet pilata iltainen vierailu Onnille uudessa paikassa?? hokasin just että käytiin 2 iltana peräkkäin kylässä, jossa onni ei ollut ennen käynyt, siis kaksi eri paikkaa... niiden kyläilyjen jälkeen oli hirveen levottomat yöt.

VELLI ei uppoo meil enää alkuunkaan. Puuroa sen sijaan on menny!! RIISIpuuroa ja tänään kaupan valmista "puolukkaista puuroa" jihuu! Menisköhän ihan omatekemä vispipuuro kun tekisin... kerran sitä maisteltiin, uppos ja sitten taas ei.
Mä oon antanu puurottomina aamuina jogurttia tai hedelmäsosetta ja leipää. Leipää Onni söis vaikka kuin =)

Löysin kaapin kätköistä vanhan helisevän mato-lelun. Otettiin se päikkärien jälkeen, niin meidän Onni parka pelkäsi sitä!!! ei se ole mikään pelottavan näköinen ( niin, mun mielestä ) eikä kova ääninenkään.... mut toisella tuli itku kun edes näki sen :eek:
En ymmärrä voiko se helisevä äänikään olla kun ei mikään muun lelun ääni, kovakaan ole pelottanu... hmmm....

Kyllä on niin huono tv-tarjonta taas tänäkin iltana et :attn:
tässäpä sitä sitte kököttää..... ukko kattoo jotain futista vai jääkiekkoako lie... :whistle:

25+4 Glow ja poikaset :heart: :heart: :heart:

joudun muuten aina tarkistaa tarkat raskausviikot laskurista, ei pysy perässä ei...
 
Meillä ollaan kans känkkäränkkää toisien päikkyjen jälkeen. Luulen et herää kesken, mut minkäs teet, kun ei nukahda uudestaankaan.

Glow Meillä mies pelaa xboxia...

Miten te annatte sitä leipää?? Kun jos me annetaan ihan omaan käteen et saa siitä syödä niin meinaa kyllä tukehtua. Annatteko palasina vai miten?

Glow Meillä ainaki monesi jos ollaan jossain kylässä illalla tai sit päivä oltu ostoksilla, niin menee yöt vähän levottomammin ku muutoin. Ollut alusta asti niin...

No, pitääkai se lähtee kysyy et jos sitä voitas kahtoo et tulisko sieltä tv:stä mitään järkevää. Ennen tuli lauantaisin kaikkia kivoja ohjelmia iltasin, nyt ei tuu mitään! :kieh:
 
Kiitos tapaamisessa olleille! :wave: Oli taas mahtavat tarjoilut ja seura ja kaikki. =)

Puurosta: Ei meillä syödä puuroa oikeastaan koskaan, koska neuvolatätsy piti velliä parempana, kun maitoa ei muuten mene paljoa. Velli aamuin illoin 200 ml tai yli, niin yhteensä maitomäärä nousee sinne 5-6 desiin.

Täytyis yrittää aktivoitua tällekin palstalle taas. Jossain vaiheessa putosin kärryiltä ja sitten palstailu jäi. Mut oisihan täällä ihan ajankohtaista juttua. Varmaan saisin jonkun inspiraation aloittaa pojalla pottatreenit ja mukista juomisharjoittelun, jos kävisin useammin. :D

Kössi ja poikanen 10 kk tänään :heart:
 

Yhteistyössä