CanWen Sekaan vaan, mut varo ettet raskaudu. Tääl jo 4 joilla uusi masuasukki
:heart:
Maito asiaan vielä että itse käytän rasvatonta ainoastaan ja mulla riittää litra kaks viikon. Olen samaa mieltä kuin olikos KÖ että mielummin annan sitten senkin rasvan pehmeänä, kuin maidon kovana rasvana. Ei kaiketi Naniinkaan ole suotta lisätty kasvirasvoja. Luulenpa että rasvaisten maitojen anto perustuu ravitsevuuteen, ennenvanhaanhan ei edes ollut korvikkeita, vaan lehmänmaito lantrattiin vedellä. Onhan kulutus- tai kevytmaidossa enemmän energiaa kuin rasvattomassa, koska niissä on rasva mukana. Sinänsä muutoin yksikään vaavi ei tarvitse kovaa rasvaa elääkseen. Ugh!
Luomua voisin kyllä kokeilla minäkin ihan kannatuksen vuoksi.
Huvittaa tää mammailu muutenkin, aiemmin en koskaan käynyt näillä kaikenmaailman kutsuilla, nyt puen vaaviani sikakalliisiin Me&I vaatteisiin, polttelen euron Party Lite tuikkuja vessassani ja sunnuntain jälkeen kait purkitan vauvansoseita tupperin törky hintaisiin purkkeihin
..että jos oikein tiukkaa tekis, niin ehkä mulla on aavistus mistä pystyisin nipistämään.
Ehkä jätän sen luopmumaidon sittenkin hyllyyn
TÄ Muistahan sitten kans huomautella ukolles kun lähtee risteilylle ettei nyt vaan kuluta enempää kuin sä silloin syödessäs valmiissa pöydässä kerrankin hyvin :headwall: Grrrrr!!
Meillä ukolla ei ole mitään valittamista, olen halpa tapaus. Inhoon shoppailua, kun en koskaan löydä itselle mitään, nytkin tässä yks päivä sovitin varmaan viittä paitaa ku olis ollu kiva saada jotain uutta vkl 'matkalle'
, ni ei, en sit ostanu ku vaaville bodyn ja sukat jne...
Eilen ukko ilmoittikin laittaneensa mun tilille rahaa että jos vaiks haluan joululahjaostoksille :heart: Nice, muille onkin kivempi ostella!! ..vaikken mä kyllä kaikkia viimeisiä vanhempainvapaa rahoja ole vielä törsinyt. Mihis mä nyt törsisin, vaavin vaatteisiin, leluihin ja ruokakauppaan.
Rosinante Ihanaa jos yöunet paranis nyt sitten kertaheitolla koko familyllä!! Meillähän niin kävi jo kun vaavi oli 2kk. Meillä on meidän makkari ja vaavin huone vastakkain ja nyt ollaan alettu pitää vaavin huoneen oveakin kiinni, kun joskus havahdun yöllä sen uniöninöihin ja onko se äidinvaisto mikä pitää mua hereillä, kunnes hiljenee, vaikka pieni vaan unissaan tuhnuttaa.
Saas nähdä miten silmät ristissä olen lauantaina, mennään kaverille yökylään ja tullaan nukkumaan pe-la yö vaavin kanssa samassa huoneessa.
Muoks: kyssäri vielä
Paljonko teitin vaavit syö aamu tai iltapuuroa? Meillä ihan max 100g ja siitä jo 20g hedelmää tai marjaa. Välillä hyvä jos menee tuostakaan puolet. Aika vähän minusta.
Jaaha se olis taas vaavilla 3 tuntia päikkyä takana, olen jo hoidellut netin, siivouksen ja vielä pyykit koneesta..sitten taidan ehtiä just oikaista soffalle kun nyytti herää. Juu ai niin muskarikin on klo 15...pitänee herättää..prkl! Tsau!
13+3 HM ja mustasilmä-rinsessa ( silmä senkun mustuu
)