Jospi :hug: Miehillä on ihan oikeasti hyvin valikoiva kuulo...
Almaa: tsemppiä töihin menoon! Tosiaan sinä se varmaan eniten siinä ahdistut, mutta töitten jälkeen pääset taas vauvan luo :hug: Vauva pärjää varmasti loistavasti isänsä kanssa, mutta eihän meidän äitien ole siltikään helppo erota vauvasta... Ajan kanssa varmasti helpottaa, ja jos ei helpota, niin voit sitten miettiä sitä hoitovapaata, vai mitä? Voihan toi töihin meno olla yllättävän piristävääkin!
Tuiskunen: ajatella, että just nuo ilmavaivat etilläkin oireena! Mä annankin riisijauhepuuroa illalla ja sitten olen antanut sekaviljapuuroa aamulla, eli siinä on maissia, riisiä, vehnää, kauraa ja ohraa. Lounaalla kyllä sitten vehnäpastaa. Nyt sitten pari päivää prutkutellut vähemmän, jos vielä näyttää ilmavaivoista kärsivän kovasti, niin pidän ainakin vehnässä taukoa.
Tatuka: onneksi miehen lomautus peruttiin! Ja ajattele sitä yötissin kieltämistä sillä, että tässä iässä ruuansulatuselimistönkin pitää saada levätä välillä, ainakin meidän lääkärin mukaan!
Tyyppien äippä, :hug:
Kvart Över: Italiassa lääpitään ja suukotellaan kanssa jatkuvasti, argh! Olen jo luovuttanut, kait se vain parantaa vastustuskykyä ja nyt pahimpaan influenssa-aikaan välttelen vain pöpöjoukoissa liikkumista parhaani mukaan...
Taaperokärry pannaan siis pukin konttiin, kiitos kun kerroitte kokemuksistanne!
Hoitoon meno: minä menin aikoinaan hoitoon 9kk iässä, niin kuin varmaan moni muukin 70-luvulla syntynyt? Eikös mekin ihan ihmismäisiksi kasvettu?
Nyt on pari yötä nukuttu parilla kolmella herätyksellä, kun otetaan Greta suosiolla väliin ekan herätyksen jälkeen. Nukutaan kaikki paremmin senkin vuoksi, etten enää imetä yöllä, Greta ei ole niin rauhaton kuin aiemmin. Kerran viime yönä hapuili tissiä kädellään, mutta tyytyi sitten työntämään pään kainaloon :heart: Ekan unipätkän ja päikkärit nukkuu pinniksessä, ettei se ihan unohdu ja muutenkin mä pelkään, että tipahtaa isosta sängyst'ä jalkopäästä, kun se on meillä suurimmaksi osaksi avoin, muualla on seinä ja sitten irrotettava laita. On myös kiva, että saadaan nukkua miehen kanssa sylikkäin yön ekat tunnit ja sitten aamulla, kun imetän toiselta puolelta ja siirrän meidän välistä mun ja seinän väliin.
Mua on tainnut vaivat yllättävän paljon tuo Gretan pinniksessä nukkuminen, kun oon ollut oikeasti tosi onnellinen, että mussukka tuhisee siinä vieressä :heart: Ja ihan samaa sanoi mieskin, suunnilleen tippa linssissä lähti tänään autolla Torinoa kohti. Kiva 7 tunnin ajomatka edessä raukalla :'( Mukana lähti pari sataa kirjaa, loput kirjat (mun tärkein omaisuuteni
) ja muuta kamat viedään sitten ensi kuussa pakulla. Tiistaina sitten käydään hakemassa mies lentokentältä, kun tulee kotiin töitten jälkeen.
Kivaa sunnuntaipäivää kaikille! :wave:
Tv. lentis ja Greta 9kk :heart: