MAE tosi pelottavaa! :hug: Toivotaan että on nyt helpottumaan päin. Eipä juuri rohkaise ottamaan rokotusta
TOUKKA hui onneksi ei käynyt pahemmin. :hug:
En mäkään ollu ennen moisesta kuullut, että syödessä hikoilu voi olla merkki jostain viasta sydämes. Hyvä niin
Ei oo tosiaan kuulunu mitään sivuääniä ennen ja niinku nyt LABELLOKIN sanoi niin noit juttui voi olla ja tuntuu olevankin ja silti kaikki on ihan okei.
TATUKA
miehet ja niiden logiikka... :headwall:
Mä hikeennyin tänään ukolle, kun se ei koskaan ota salaattia... :wave:
Sanoo ettei TYKKÄÄ ja kun sillä on veriarvot hyvät niin MIKS syödä turhaa...
Mua taas ärsyttää suunnattomasti, kun ruoat väsään koko porukalle ni sit yks on tollukka eikä syö! Hyvä esimerkki lapsille. Mehän saatiin sit hirvee riita aikaseks täst salaatista
Sanoin jo et selvä tee sit itelles sapuskatki! Jollei kelpaa mun tekeleet.... No joo oli mult vähä ylilyönti nyt
Silti ärsyttää, kun lapsetkin syö hyväl ruokahalul salaattia ja ukko on must moukka. :headwall: Kiitos ja anteeksi...
Huomenna saakin ukko hoitaa illan ihan ittekseen kun on isomman vanhempainilta, tuun vast 21.30.. Paree olla Kaapsu vähintään iltavellillä... Ja heti perjantaina sama, kun meen duuniporukal keilaa :wave: :wave: Nyt pohdin et meenkö autol vai en....
Toisaalt kun en ikinä juo muutenkaan (enää) ni miks katkaisis hyvän putken
Sit jos oon periki jostai syystä ottanu, ni heti huomaa juoneensa... Viimeksi heinäkuussa.
Ei yhtään huvita mikään krapulaolo lauantaille....
Kaapsulla on nyt uus himo. OVET mitkä tahansa... Niitä on NIIN kiva Avata ja Sulkea (Mulla onki soinu koko päivän päässä Fröbelin palikoiden Maja biisi) ja toinen on VALOKATKAISIJAT. Valot pois valot päälle... Just kun on jo tukeva hommissaan, ni sit keksii jotain uutta päätöntä. Tuhoisin uusist huvist on KÄVELEMINEN tai oikeastaan herranen lähtee randomina suorastaan juoksemaan ilman tukea.... Sen verran on älyä, ettei tee sitä itekseen ollessaan, mut jos vaan joku on kopparina ni luottaa sokeesti siihen, et hänet napataan kiinni. Tosiaankaan ei vielä osaa kävellä, edes seisoa pidempään vielä, ilman tukea. Mä tarviin sen taaperokärryn!!!! Säntään kyl heti 23pv ostaa, ku napsahtaa Kelasta suuret rahat.
Jospa menisi pehkuihin.
Kiitos vielä kaikille, ootte te vaan NIIN ihania! :heart: :heart: