Labello, :hug: Siis voi töttöröö! Onneksi äijä on ex, että kehtaa! Tuli itsellekin paha mieli pojan vuoksi, muka liian iso syliin
Tuiskunen: niin muuten kiva, kun kerroit siitä, että vauvan pitääkin saada olla välillä yksin, huono omatunto laimeni heti, vaikka oonkin nyt hiukan tsempannut ja mennyt enemmän seuraksi maahan, meillä on muuten kiva leikki, jossa mä konttaan Gretaa pakoon ja se konttaa mun perässä ja sitten kun saa mut kiinni, niiin alkaa jo nauraa etukäteen, kun tietää, että mä sitten kutittelen sitä :heart:
Ja toisekseen, tosi hyviä pointteja, ja oon niitä itsekin miettinyt. Mutta lähinnä siten, että mitäs outoa olen itse syönyt, kun gretalla on myös ilmavaivoja mun mielestä! Tai ehkä rupsuttelu on noilla ihan normaaliakin, mutta välillä kyllä paukuttelee kuin aikamiespoika....
Mutta mitään uutta en ole antanut, enkä itse syönyt, eli en yhtään osaa arvata, että mistä voisi johtua. Vai kauanko vois kestää, että just esim. vehnälle tulisi allergia? Kyllä Greta on sitä 6-kk saakka syönyt, eli voisko se alkaa häiritä vasta parin kuukauden kuluttua?
Niin ja siitä tassuttelusta, että mähän en tosiaan varsinaisesti edes tassuttele, koska illalla Greta nukahtaa ihan itse ilman mitään silittelyitä tai tassutteluja, mutta yöllä heräilee jatkuvasti joka tapauksessa. Ja aiemmin yöllä tein aina niin, että rauhoitin parilla silityksellä, mutta vain parilla, että taas nukahtaisi yksin. Mutta viime öinä ei ole toiminutkaan, vaan het alkaa itku, kun käden nostaa.
Mulla ei ole nyt sydäntä kokeilla varsinaista tassuttelua, kun mun teorian mukaan Gretan perushuono nukkuminen johtuu refluksista ja sitten nää viime viikkojen kauhuyöt johtuvat lisäksi eroahdistuksesta.
Siksi yritän vain jaksaa, kun aattelen, että pahinta mitä Greta voisi nyt kuvitella on, että jätetään yksin yöllä, kun tod. näk. just siksi herää/itkee, kun sitä eroa pelkää. Päivälläkin on välillä koko ajan syliin hinkumassa ja tissiä hamuilee, sekin ihan uusi juttu, aiemmin sain aina itse tarjota. Eli yritän jaksaa oottaa, että tää eroahdistus menee ohi ja sitten tassuttelua, jos vieläkin heräilee.
Mutta siis outoa on, että Greta nukahtaa illalla itsekseen ihan levollisena ilman silittelyitä tai muuta, mutta sitten taas parin tunnin päästä joko konttailee tai pystyssä haahuilee.Meillä ei ole valitettavasti mennyt tuo yöllä seisoskelu parissa viikossa ohi niin kuin Seranzun Kaapsulla, vaan jo kuukauden päivät siellä pinniksessä seissyt yöaikaa :headwall:
Mutta kyllä tämä tästä ja kiitos, kun osallistutte, kaikki neuvot ja huomiot ovat enemmän kuin tervetulleita!
Tv. Lentis, joka ottaa Gretan viereensä suosiolla jo ekan herätyksen jälkeen