Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

Mae :hug: Väsymyskin toki tekee kaikkea, mutta mulle tuli mieleen, että jospa sulla ei oo fyysisesti kaikki ok? Mikäs ehkäisy sulla on käytössä? Voisko olla hormonijuttu? Entä kilpirauhasarvot - kannattaisko ne mittauttaa? Entäs, kun sullakin oli suvussa keliakiaa - koskas sut on seulottu viimeksi? Sehän voi kans aiheuttaa kaikenlaista psyykkistä ja vaikka minkälaisia oireita - oon lukenut, että painonnousuakin voi aiheuttaa, vaikka useemmin just päin vastoin. Joka tapauksessa vois olla aika hakea jonkun sortin apua ennen ku alkaa tuntua liian pahalta.

Noi nyt oli vaan heittoja - mä ainakin koen ihan tän elämäntilanteen ja univajeen ajoittain aika ahdistavina, kai sekin jo riittää.

Toivottavasti rokotus tehoaa ja huoli sairastumisesta on turha.

Tuiskunen olihan tätsy... Meil oli kans ihan turha se 8kk käynti, ja seuraava olis vast 1v, mut mennää kasvua katsoo 10kk iässä. Ennen oli meil, joka kuukausi 1v asti, sillon vanhaan hyvään aikaan :LOL:

Fudge on toffeeta, tai kinuskia =) Ja juu tämä ohje on sellaist pehmeää ei hampaisiin tarttuvaa. Lehden sanoinkin väärin, oliki Kotivinkki :eek:

MAE :hug: ootko sä puhunu kelleen tost sun olosta, niinku neuvolas esim... Mut ehkä ootkin jos sulla on ennenkin masennusta ollut. Unettomuus ei oo hyvä juttu. Kaikki tuntuu entist surkeemmalta väsyneenä. Täytyy kyllä sanoa että tää karsee pimeys ja synkkyys masentaa varmaan ihan kaikkia. Mä ainakin oon ihan alamaissa ja varsinki kun menkat on tulossa. Tuntuu sillon et kaikki on paskaa ja kaikki kaatuu niskaan ukkokin on ihan tyhmä. Niin ja MAE kilot ne kiusaa muakin, motivaatio on jossai piilos ja oon varma, että näin tallataan taas piiiitkään. Aina oon lasten syntymän jälkeen ollu iso. Huvittavaa on se, että raskauskilot lähtee viuh vaan, mut sit mennään nousujohteisena. Perkele sanon minä. Mut kun rakastaa ruokaa ja herkkuja... JA sit tuntuu et tuo syöminen on ainoo ilo välil elämäs. En enää polta (nikotiini purkast oon riippuvainen varmaan lopun elämääni) ja ulkonakaan ei huvita käydä ja ei oo rahaa shoppailla ni täytyyhän sitä jotenki itteens hemmotella. :p :p

Niin ja MAE jospa säästyisitte kuitenki silt taudilt!!

MATMA ja JOSPI mä kans joskus mietin, et pitiki viel lähtee tähän. Kun nuo jo niin isoja ja oli omat menot ja omat jutut. Nyt sit ollaan täs pallo jalas monta vuotta taas. Ukko tekee tota perkuleen lopputyötä ja se ajaa kaiken ohi. Tänään sanoin et on löydyttävä aikaa niin ET PÄÄSEE EES KAMPAAJALLE! Sit tulee hirveen huono omatunto ja kuitenki Kaapsu on niin ihana jne jne... Tietty helpottais jos joskus pääsis jonnee ukon kaa suhetta hoitaa... No kaikki aikanaan. Mähän oon kans sellanen pirttihirmu, et oon ilmottanu et omii bileit on syytä miettiä, kun ei muutenkaan oo aikaa mihinkään ja hyvä jos kerkii vauvan kans olla. Kotitöist puhumattakaan. Eipä ookkaan minnee uskaltanu ees ehdotella sen syksyisen episodin jälkeen ku vähä herralla venähti. EI päässy himaa ku seuraavana iltana, ku promillei oli viel 17 aikaanki. :kieh: Mullakun ei kärsivällisyys riitä tohon dokaamisen ollenkaan. PISTE.

Liesisuoja juu Tuiskunen ostettiin se EMMA ja kiinnitys ei käy, joten odottaa vissiin ihmettä tuol keittiön nurkas :LOL: nii ja se kakka HAISEE ihan hirveelle täälläkin :x

Veronpalautukseto tulee perjantaina???!!! Mä lähden välittömästi ostaa isommille vaatetta ja aijon saada itsekin viimein jotakin. (Jos mahdun mihinkään) Rintaliivitkin! edelleen imetysliivei pidän vaik en oo tissiä antanu 5kk :eek:

Kovasti jaksuja kaikille väsyneille.
Seranzu ja Kaapsu 9kk+

Yhteistyössä