HM party litet on täällä kokeilematta,mutta muutoin mennään samaa linjaa näitten kotikutsu-tuotteiden suhteen
Juuri tänään hain me&i paketin postista ja ah,niin ihania paketteja tulee neiti saamaan,ja ah niin ihanan hintaisia myös... No,emäntänä olin,eli sain kyllä hyvän alennuksen,että ei noille sit nii hirmusti hintaa jäänytkään
.ja tupperin nokkamuki se vasta kätevä onkin...Hehheh... Mut joo,ehkä ois varaa kiristää budjettia jostain....
canwen mukaan sopii hienosti! teretulemast! :flower:
On pitänyt tiedustella,että onko muita jotka säännöllisen epäsäännöllisesti autuaasti unohtaa lastansa
D-vitamiineilla ravita...? :ashamed: :ashamed: Mä vaan en meinaa niitä muistaa,välillä menny melki parikin viikkoa ilman... :/ Hyihyi,huono äiti(jälleen kerran...)! :ashamed: :headwall:
Joulukin jo alkaa itsestään muistutteleen,tänä vuonna tuleekin erilainen joulu,kun ei enää perinteisesti mun perheen kanssa joulua vietetäkkään...
Sääli,kun on Islan eka joulukin,mutta kun väki lähti eriteille(pitkä juttu,ei tässä siitä enempää...),nii minkäs teet... Nyt mietinnässä että missä ja ketä ja kuinka sitten pyhiä pidellään...
Lahjat tulee oleen kyl aiempaa pienimuotoisempia,muksuillekin oon jo sanonut,että tänä jouluna on pukki nuukana
... Kyl noi 11v.t jo ymmärtää,ettei kaikkee voi saada mitä haluis,eli esim.nintendo Wii jää meidän osalta edelleen kauppaan...
Illanjatkoja naiset ja sytytellään niitä kynttilöitä pimeyttä karkottamaan =)
tatuka ja kullanmurunen isla :heart: