Glow:lle ja Toukalle ekaks :hug: ja muillekin ketä kyrsii! Kyllä ne miehet osaa välillä koetella hermoja omalla ajattelemattomuudellaan!
Rosinantelle paranemisia ja sympatioita, on hirveetä hoitaa vauvaa ja huushollia kipeenä, jos mieskään ei ole paikalla, jokainen kun tarvitsee kipeänä lepoa :hug: Koita muuten jos vauvasi huolii viileitä soseita (marja/hdelmä ), meillä ne menee parhaiten silloin kun syöminen tökkii
Meillä rytmi on jotaikuinkin niin että kymmeneltä viimeistään mennään
yleensä nukkumaan ja herätään siinä kymmen aikaan, joskus 11 tai vähän vaille 12, itse kun käyn siinä 12 aikaan nukkumaan niin syötän unisen tytön jotta saan nukkua pidempään ja seuraavaksi syöttö on 06-08, ennen nukkumaanmenoa on syöty maitoa ja sose. Päikkäreitä on sitten klo: 12 jos on kymmeneltä herätty, hereillä jaksetaan olla 1,5h, reissussa useita tunteja, päikkäreitä on kuitenkin yleensä noin kolmet ja kestot on 30min-jopa 3h jos ei ole mitään kriisikautta
Yöt on aina nukuttu ja syötöt menneet syöttöinä ilman jutteluita ja sit takas unten maille.
Syömättömyyskausia on meilläkin ollut välillä joitain päiviä että maitoa ei maistu, sose menee yleensä paremmin ja silloin huijaankin "juomaan" maitoa niin että lisään korvikejauhetta soseen joukkoon, näin voin tehdä koska vesi meillä menee aina tosi hyvin alas. Jos vettä ei menisi niin silloin vatsa menisi liian kovalle jos korvikejauhetta lisää soseen joukkoon :attn: Meillä tyttö on hulluna jääveteen ja aina kun syödään ravintolassa niin Lilillä pitää olla oma jäävesilasi josta hörppii, vaatimaton tilaus, yksi jäävesi kiitos
Varmaan tuo kaiken kylmän perään oleminen johtuu siitä kun tyttö on tosi kuumakalle, aina takakikkarat märkänä kun sylistä esim. syötän maitoa
Meillä mies ei ole kovin oma-aloitteinen oikeestaan missään mutta koska olen kai kova komentelemaan ja kai tottunut siihen että osaan vaatia sitä tekemään myös asioita niin sitten vaan sanon että nyt otat tän tytön että mä pääsen hetken olemaan esim netissä tai sitten tekemään jonkun jutun mikä pitää tehdä, eli pyydettäessä tekee
Oon pitänyt sille tarvittaessa palopuhetta siitä kuinka Lilli on myös sen lapsi, ei yksin mun ja millanen isä ei muka olis kiinnostunut oman lapsensa hoidosta ja lisäksi siitä että miten muka mulla olis enemmän voimia tai energiaa tehdä kaikki kuin herralla itsellään, works everytime
Kaikenkaikkiaan (pyydettäessä ) on tosi hyvin tytön kanssa, tanssii ja laulaa ja vie ympäri taloa katsomaan eri paikkoja josta Lilli tykkää jne
Toukalle Kiitokset linkistä :flower: Aivan ihana, pitää tilata, löysin bodynkin jossa lukee sötnos, pitää tilata sellanen äitin omalle kullanmurulle
:heart:
Mun sisko joka on erikoistunut lastensairaanhoitoon sano että puklailua voi jatkua yli vuotiaaksikin kun ne mahaportin läpät kehittyy niin omaa tahtiaan ja sen heikkous siis aiheuttaa sitä joskus runsastakin puklailua, myös meillä ja se onkin "tosi kivaa" kun on syöty mustikkaa jota syötän joka päivä :kieh:
Anopista Meillä tuputtaa niitä omia vuosikymmeniä vanhoja "hyviä kokemuksiaan" ja mä kumoan niitä minkä kerkeän sille
Sanon suoraan mitä olen mieltä ja mitä Lillin kanssa tehdään ja se hyväksyy ja ymmärtää ne sitten kun tarpeeksi ollaan keskusteltu, hyvissä väleissä ollaan aina oltu ja tietää kyllä että en ole joo joo miniä
Lentis Ihanilta kuulostaa tollaset kyläjuhlat, pitää joskus osallistua kun me aiotaan vuokrata talo varmaan ensi kesänä Toscanasta viikoksi-pariksi, silloin Lillin kanssa viitsii jo varmaan matkustaa, vielä ei haluta koska halutaan että sille jää kaikista matkustuskokemuksista jotain käteenkin
Olikohan vielä jotain muuta mitä piti kommentoida... palaan asiaan jos oli
Kivaa sadepäivää kaikille mammoille ja vauvoille :wave: :heart:
Ai niin
koirista piti sanoa että tytön päiväunien ajaksi ja yöksi koirat laitetaan toiselle puolelle taloa etteivät metelöi ja pidä tyttöä ja meitä hereillä