Pitäis mennä nukkumaan, mutta kun ei malttais.. pyörinpä sitten täällä
Meillä bongattu tänään kaksi hampaan alkua
Muutama yö onkin ollut varsinaista venkoilua joten toivottavasti helpottais vähitellen.. Joku kysyi
yösyömisestä, meillä poika syö joskus yhden kerran yössä. Oikeastaan ei varmaan tarviis välttämättä sitä maitoa, mutta esim. viime yönä en kerta kaikkiaan jaksanu venkslata tutin kanssa, joten annoin maitoa että herra sai unen päästä kiinni :ashamed:
Kiitokset vielä onnitteluista kouluun liittyen :heart: Sellaiseen lopputulemaan oon nyt päätynyt, että lykkään koulun aloitusta ainakin puolella vuodella. Eipähän tarvii miettiä sitten jälkikäteen, että miks vein pojan liian aikaisin hoitoon, vaikkei mihinkään vieraaseen paikkaan ois menossakaan.
Haavemamma, tuosta iästä kommentoin sen verran, että meikäläinenhän ei ole ainakaan opiskelijaksi nuorimmasta päästä, eli kolmenkympin tienoilla ollaan
Mulla on jo itse asiassa ammatti ja jossain määrin urakin, mutta alanvaihto on haaveissa.
Kiinteistä on ollut täällä paljon puhetta. Meillä mentiin niiden kanssa aika nopeaa tahtia kun poika oli alusta asti niin innostunut asiasta. Kasviksia syötiin ensin pelkästään pari viikkoa, yhtä makua neljä päivää ja sitten lisättiin hedelmää. Hedelmärepertuaaria ollaan kyllä lisätty nopeammin. Kasvissoseita lämmitän, hedelmät annan huoneenlämöisenä. Tällä hetkellä syödään 1 prk molempia per päivä (menis enemmänkin, varsinkin hedelmää). Marjojakin pitäis maistella, mutta kun tää herra puklii edelleenkin mahdottomasti, niin oon mukavuudenhaluissani halunnu vältellä mm. mustikkaa :ashamed: mut täytyyhän niitäkin kokeilla. Tosin tuo puklailu on kyllä vähentynyt kiinteiden myötä. Nyt pitäis sitten aloitella liha ja puuroakin.. Meillä ei saa kyllä neuvolasta mitään järkevää tietoa noista kiinteistä, tulee vaan sellasia ympäripyöreitä ehkä/ehkä ei -vastauksia |O Kiinteät aloitettiin muuten peruna-kukkakaalisoseella (ihan kaupan hyllystä, laiska kun olen).
Lentoemo Meillä on syöty hedelmistä ainakin päärynää, omenaa, mangoa, aprikoosia, persikkaa, banaania, ananasta..
Jospille :hug:
Hankinnoista Meillä ei mies oikeastaan puutu hankintoihin
Ostan sen mikä tuntuu tarpeelliselta, vauvan tavaroiden hommaaminen on ollu lähinnä mun juttu. Kysyn kyllä mieheltäkin, mutta yleensä vastaus on, että "parhaiten tiedät mikä on hyvä" jne. Tää toimii meillä, koska myönnän olevani aika nipottaja joissain asioissa.. ei siis kelpaa mikä tahansa, vaan pitää olla oman mielen mukainen
Koirista Meillähän on myös kaks koiraa ja voi kun mulla on välillä pinna kireellä niiden kanssa.. Yritin jo miehellekin välillä puhua että jos annettais otukset pois, mutta onneks oon tullu vähän järkiini
Karvaa on joka paikassa ja tuo toinen on sellainen lipeksijä että aargh. Aina pitäis olla nuolemassa vauvan naamaa/käsiä/ihan mitä vaan ja mua ällöttää kun en itekään anna koiran nuolla esim. naamaani.. Noh, ehkä se tästä kuitenkin. Loppujen lopuksi koirat on ottaneet vauvan vastaan niin hyvin kuin mahdollista, joten ei parane valittaa. Poika kattelee koiria tosi kiinnostuneena ja naureskelee niille
Glow Jaksamista :hug: Puhumalla varmasti helpottaa.
Hiuksista Pojalla on paljon tukkaa, mutta takakalju paistaa edelleenkin
Huvittavan näköinen..
Tulipahan taas romaani.. mutta öitä kaikille ja tsemppiä vauva-arkeen