Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

:hug: Kaikille, kellä on kitinää ja natinaa ja univelkaa.

Meilläkään ei tuo mies anna ostaa matkarattaita. Samalla verukkeella sekin, että kun on nuo yhdiostelmät. Mutta kun niitä Emmaljungia nostelee viikottain porrasperäautoon, niin tympäsee. Ja kun ne vie tilaakin niin paljon, ja kun jonnekin lähetään on takapenkillä kaikki tavarat, kun auton perään menee vaan vaunut :kieh: Mä päätin että veronpalautuksista viimestään ostan matkarattaat, sitä ennen voin suostutella ukkoa.

Kiinteistä, meillä on edelleen maistelua vaan. Syö kerrallaan ehkä n. 1/3 purkkia jos hyvin menee. Kasvikset menee paremmin kuin hedelmät :eek: Tosin hedelmistä ollaan maisteltu vasta mangoa ja päärynää. Vellikään ei meillä meinaa tehdä oikein kauppaa, tosin annan vaan yötä vasten ja kohta varmaan sekin jää pois, kun kuun vaihteessa meinasin ottaa puurot kehiin, kun tytöllä tuolloin ikää se 5kk.

Meilläkin ollut tänään yks kitinä ja narina päivä, tosin kovin väsynyt myös tuo tyttö on. Toivottavasti ei tuu kipeäksi, ei tosin ole yhtään kipeän oloinen. Ja sitte kun toinen vetelee viimein pitkiä unia, mä en osaa tehdä mitään järkevää :headwall:

Haavemammalle onnittelut täältäkin etukäteen häistä :flower: Me varmaan miehen kanssa mennä ikinä, kun ei tuo älyä kosia. Tosin en mä isoa juhlia haluaiskaan, ihan pienet vaan.

Meillä meni tänään kymmeneen asti maalaushommissa ja vieläkin on vaatekaapin ovet maalaamatta :p Hidasta hommaa, kun toinen on melkein koko ajan tytön viihdyttäjänä, tai oikeastaan minä. Hermostuin miehelle, kun ei millään voisi tyttöä hoitaa vaikka minä olin se joka oli käsivarsiaan myöten maalissa. Koirakin sai osansa maalista, ehtijo johonkin oven karmiin itteään hangata :kieh: Mutta hauskan näköinen kun musta koira on valkoisessa maalissa :LOL: Ainon yöunille menokin viivästyi tänään sitten 2,5 tuntia normaalista. Jospa osaisi nukkua aamusta sitten pisempään.

Nessu ja Aino
 
Tällä sattumalta lueskelin näitä tekstejä ja löysin tämän. Minulla itsellä syntynyt poika 6.2.09(esikoinen) ja on oikein mukava lueskella, kun muillakin niitä samanikäisiä lapsia on. Katselin tuota keskustelua soseiden antamisesta, itse olen antanut peruna, porkkana, kukkakaali, parsakaali, maissi,päärynä. Hitaalta tuo syöttäminen tuntuu, mutta onneksi ei kiirettä ole, viikko yhtä lajia kerrallaan, lisänä tissi ja myös tutteli. Kohta alotan viljat. Hyvin poika syö, koko purkki menee kerralla ja illalla saa myös velliä. NÄIN myöhään kirjoittelen, koska meilläkin tämä nukahtaminen menee aina kymmeneen, poika nukkuu aina puoli tuntia herää ja pitää nostaa viereen ja nukahtaa yleensä heti takaisin. Meillä myös kolme koiraa ja niistä tämä meidän pikkuherra hyvin kiinnostunut, ei kuitenkaan vielä ryömi(toisaalta hyvä karvojen ja roskan takia mitä koirat kantavat pihalta tullessaan =) muuten saisi imuroida kokoajan)Mukavaa saada samoja kokemuksia omaavia. =)
 
Tuiskuinen ym väsähtäneet ja huolissaan olevat äitylit :flower: :flower: :flower:
Haavemamma vauuuuu :flower:

Ei täällä meilläkään ihan herkkua ole. Isosiskoa hoidettiin angiinana ja noin tuhannen lääkerireissun jälkeen meitin pikku-Helmillä selvisi, että sillä raukalla on Endoro rokko Jonka oli siis saanut siskoltaan, joka oli diagnosoitu väärin... Raukka on tosi kipeä. Suu täynnä rakkuloita. Ja saatiin yö syötöt samalla takaisin |O No ei haittaa kun vaan paranisi. Lääkärit sanoi, että sitä on nyt sitten liikkeellä!!!!

Jääkaappi kylmästä hedelmäsoseesta :attn: No voi vitsin pimpulat. Meillä Helmi tykkäisi kovasti, mutta neuvolan tätsky kielsi ehdottomasti. Ei kuulema sisuskalut vielä kestä. Tiedä sitä sitten kun nuilla tätskyillä on niin monta mielipidettä kuin niitä on. Mutta mutta mites oottekos sitten antanut jääkaappikylmää korviketta??????????

(Ja kysymystulva jatkuu....) Mielenkiinnosta kysyn onko kukaan antanut niitä kaupan valmis 5-6kk jugurtti ja rahka valmisteita????

Tästä vielä kuinka eriäviä mielipiteitä nuilla neuvola tädellä on kun toinen sanoi, että saa syöttää makuultaan ja toinen sanoi että ei missään tapaukses... Tää on tosi rasittavaa kun haluat saada tietoa ammattilaisilta niin tulee kaksi eri mielipidettä!. Pakko sit käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä, mutta kun sekin on välillä hukassa! :D

Moi vaan T: Memsku ja pikku-Helmi 5kk ja viikko
 
iida-maria tervetuloa :flower:

matkarattaista Meillä on sellaset yhdistelmien lisäksi. Ostin ne jo esikoisen aikana. ja pidin ihan itsestään selvyytenä et sellaset kans. enkä kysynyt mieheltä ees lupaa kun kävin ne hakemassa. :saint: ja voin kyl sanoa että ainakin meillä ne on tooosi kätevät ja on tullut paljon käyttöä näiden vuosien aikana. Ne on pienet ja kevyet ottaa mukaan reissuille. Usein ne on valmiina autossa, aina mukana jos yht'äkkiä tartteekin. (meil on kyl iso tila-auto joten eivät vie sieltä paljoa tilaa..) ja on ne ollut muutenki käytössä kävelyillä jne. Ne on pienemmät kuin yhdistelmät ja kääntyvät etupyörät joten ketterämmät monissa paikoissa (ahtaissa) kuin yhdistelmät. Ja vaikka mitä. Mä kyllä suosittelen mutta kyllä toki ilmankin niitä pärjää mutta mä tykkään. =)

Meillä ei tyttö viihdy enää yhtään autossa. Mites muilla? kyllä se rajottaa aika paljon menemisiä kun ei viitsi autolla mennä kovin pitkälle kun tyttö itkee suoraa huutoa kaikki matkat. ellei satu vahingossa nukahtamaan.. mutta ei enää nukahda niin helpolla autoon. Mietin viime viikolla että menis käymään serkun luona kun se ei oo nähnyt tyttöä mutta sinne tunnin ajo matka joten ei kiitos. Välillä kun käyn lähikaupungissa jonne ajaa vartissa niin sekin tuskaa kun tyttö huutaa suoraa huutoa niin mä en kykene sit 100%:sesti keskittyy ajamiseen vaan koko ajan vaan mietin että oltais jo perillä tai pysähtelen bussipysäkeillä laittaa tuttia (joka ei ees auta..) :/

Välillä kyl odottaa sitä maissinaksu ikää. :D Se on niin kätevää kun jos on jossain ja vauva hermostuu niin ei muuta kun naksu käteen ja sillä voittaa lisäaikaa. Siis niitä kaupan joissa ei suolaa tai mitään, hyviä vauvoille. On vielä sellasia että oikeestaan sulaa suuhun ettei hampaitakaan tarvita. Ootteko te joilla syödään jo kiinteitä antaneet jo niitä naksuja pikkuisille? Meillä ei tosiaan vielä syödä muuta kuin tissimaitoa joten ei vielä ajankohtaista mutta eipä siihen pitkä aika ole. Oon aatellut parin viikon sisään aloitaa maistelut. :heart:

sadee80 & tyttö 4kk++
 
Pikaisesti taas käymään...

Haavemammalle onnittelut



Matkarattaista: Ostettiin jo esikoiselle, on niin kätsyt. Tai oikeesti mun äiti osti kun kävin harva se viikko heillä junalla niin oli helpommat ja auton paksissa kulkee kauppareissuilla. No nyt sain ne emmaljungan scooterit, mitkä on kans aika kätsyt. Ne sen takia että vanhat yhdistelmät alkoi tehdä loppua ja halusin rattaat joilla voin käydä kävelylenkillä.

Meillä pikkanen on tosi nuhanen ja röhänen. Kuinka helposti te viette lääkäriin. Mun tuttu sanoi että vie lääkäriin heti, mut viimeks ku oli neuvolalääkäri niin meillä oli samanlainen röhä. Silloin lääkäri vaa totesi että rohisee, niin se vauvoilla tekee ja voi kestää pitkään?

Kyl mie oon antannu jääkaappikylmää korviketta välillä, en sit tiiä saako? Ja maissinaksut on vieläkin ton 3v:n lemppareita ja yks päivä annoin pikkasen myös maistaa. Oli niin hauska kun kielenkanssa nuoli kuin jotain jätskiä tai tikkaria
:LOL:

Mutta taas mentävä, pitää lähtä katsastamaan meripäivät ja hakemaan isompi kotiin.
 
Mae
jääkaappikylmästä mä oon kyllä antanu jääkaappikylmää vettä, kun tekee nyt niitä hampaita ja meillä on TOSI kuuma sisällä vaikka kuinka on tuulettimet ym.

matkarattaista meillä on ne Gracon miraget (vissiin halvimmat mitä on) ostettu jo esikoisen aikana, juuri sen takia että ne on AINA autossa eikä tarvii nostella yhdistelmiä ja ne on näppärät. Nyt mä hinkuisin uusia (käytettyjä ), mitkä menisi erilailla kasaan kun nuo. Vaihdettiin auto vuosi sitten viistoperästä farmariin ja kas kummaa, tossa farkussa on paaaaaljon pienempi takakontti. Ja kun tehdään pitkiä reissuja ja on esikoisen pyörät ja kaikkien 4 tavarat, niin olis kivempi saada toisen malliset.

Eli meiltä liikenis nuo matkikset jos joku haluaa ;) (pikkuvikoja on; tarjotin on naarmuuntunut, kun aina kun ne laittaa kasaan, niin se osuu maaha :kieh: ja sitten toisesta lantiovyön soljesta on toinen sakara rikki, mutta lukittuu silti) Väri on musta/hopea
yksäriä saapi laittaa jos joku haluaa :)

Mae ja Joona (väsynyt pikkumuru hampaineen :heart: )


muoks rattailla uusi koti :)
 
Mae
Alkuperäinen kirjoittaja Keltamo:
Mae Meil on kans na Gracon matkikset ja tosissaan se tarjotin naarmuuntuu. Meil hajos samaltaval se solki. Kävin Lastentarvikkeest kysymäs uutta ni tilas sieltä sen. Makso euron!

Joo, pakkausta jatkamaan...
ai, mut sehän on kiinteästi siinä rattaissa.... miten sen voi vaihtaa?!
 
Glow
MATKARATTAAT on ihan ehdottomat. Ne joiden ukot pihtaa, niin pistäkäähän ukko yksin muksun kanssa jonnekin ja niin että saa nostella ja kasata yhdistelmiä ja josko vielä olis muutama kassi mitä pitää tunkea auton takakonttiin! ja jos kiertelis kaupoilla viel niiden yhdistelmien kans... joko ne tajuaisi?
Mä ostin huutiksesta tosi vähän käytetyt Peg perego plikot, oon ihan älyttömän tyytyväinen ja mies työnteli niitä täl viikol eka kerran ja kehui kans. Se onneks luottaa muhun näissä asioissa ja uskoo kun sanon et jotain tarvii :D se tosin hakis vaikka kuun taivaalta lapsillee ja mulle jos pyytäisin :ashamed: :heart:
Eihän meillä mahtuis autoon mitään kamoja, jos pitäis reissuun ottaa nuo emmaljungan yhdistelmät... Ollan lähdössä elokuussa laivalle ja sen jälkeen melkein pariks viikkoo lappiin, niin hieman tarvii matkalaukkua ym. mahtua kyytiin kans. Noi matkarattaat on ihan hitsin kätevät ja nopeet kasata ja avata.

On ehkä ollu puhetta jo mutta kuten lähes kaikki muukin, on menny multa vähän ohi :xmas: oletteko antanu KANANMUNAA vauvalle?
Itellä kun ruokahalu on mikä on, niin keittelin perunaa ja kananmunaa itelle ja aattelin semmosta mössöä antaa Onnilleki?? ei raukka jaksanu ottaa et aamupäivä ruoka valmistuu kun nukkumaan piti päästä... noh, syö sitten iltapäivällä.
Ajattelin että ois venytetty päikkäreille menoo, kun nukku taas 9 asti aamulla, mut ei jaksanu 3 tuntia pitempää olla hereillä.

Illat on menny ihan mahottomiks! Vaikka eilen nukku 2 päikkärit, 2 tuntia kerrallaan!!! toisilta heräs vasta 17.30, niin 19.30 oli ihan sippi. Nukku taas sen tunnin jonka jälkeen olikin silmät kirkkaana 22.30 asti!!! yrititn sitä rauhottaa meiän sänkyyn ja omaan sänkyyn mut yks vaan naureskeli mulle, että mitä sä mamma yrität, ei mua väsytä....

jaahas, tarttis vissiin siivota keittiö ja pistää pyykit koneeseen :attn:
 
Iida-maria, tervetuloa :flower:

Memsku; mulle sanottu, et makuullaan ei sais syöttää (paitsi imettää tietty).

Purkkirahkat/jugurtit; en ole antanut, mut miettinyt olen. Piti itsekin kysyä sitä täällä, et onko joku jo antanut?

Varpaat
on löytyneet meillä :LOL: Huvittavan näköstä toimintaa!

Huomenna lähdetään taas ajeleen mummuloiden suuntaan. Alexin serkkutyttö saa nimen sunnuntaina :heart:

Jotakin muutakin piti taas kirjottaa, mut arvatkaa muistanko! :headwall:

Tuiskunen ja Alexi 5,5kk
 
Hii! Maissinaksut olikin hyvä idea!!! En mä ollut osannut ajatella että niitäkin vois tosiaan antaa! Heti kauppaan =) . Kiitos vinkistä Sadee!

Tervetuloa [/b]Iida-Maria[/b]!

Tosiaan sitten eilen illalla vielä kävin läpi vauva.fi ja huuto.net-sivuja ja kattelin niitä matkarattaita. Se on vaan harmi kun jos löytää edulliset niin sen verran tulee kuitenkin posti-/matkahuoltokuluja että sais melkein uudet tarjousrattaat samalla rahalla... Ai niin ja Tuiskunen, meillähän tuo mies on useesti ne vaunut/yhdistelmät sinne autoon sullonutkin. Vaunukoppa-aikana ne piti erottaa, eli koppa takapenkille ja runko takaluukkuun. Mut nyt rattaina ne mahtuu kyllä kokonaan takaluukkuun, mut ovat pirun hankalat sinne asetella. Ukko on vaan sen vertaa sisupussi ettei oo asiasta valittanut, mieluummin kärsii kun maksais helpommista. Mut se mua pänniikin kun mä en jaksais niiden kanssa räpeltää, kun kuitenkin mieluusti kävis kaupoissa silloinkin kun mies on töissä...

Soseita mä oon kans lämmittänyt, paitsi nyt oon alkanut antamaan hedelmäsoseita huoneenlämpöisinä. Ystävätär muuten kertoi just että antaa NANiakin huoneenlämpöisenä! On tietty helppo esim. reissussa kun ei tarvii aina lämmittää mut meil ei kyllä onnistuis. Poika tykkää et maidon tarvis olla suhteellisen lämmintä.... Miten muut. ootteko antaneet maitoa huoneenlämpöisenä? Toisaalta tarviishan siihenkin joskus totutella että maito on kylmää...

No niin, nyt hetkes pihalle kun poika nukkuu..

 
pikana jälleen.

nipisteleekö teidän vauvat?
Jasmin on alkanu aina tarttumaan mua käsivarsista kiinni tissillä ollessaan ja ai kun tekee kipiää! pari mustelmaa on ihan saanut aikaseks kun niin kovasti ottaa kiinni :eek:


maissinaksut on meidän 3veen herkkua olleet vauvasta asti. tytölle en vielä oo antanut kun sitä tissimaitoo, mut kunhan alotellaan ens kuussa pikkuhiljaa kiinteitä,niin voip nuitakin sit tarjota.

matkarattaat oli hyvät englannin reissulla, mut mihinkään muualle en niillä suostu lähtemään, inhoon yli kaiken (carena easyt meillä) Nytkin tampereen (juna)reissulle aiotaan lähtee kokonaan ilman vaunuja (jaiks) liinalla ja kaukalolla.

iida-maria :flower: welcome!

labello ja nukkuvat nöttöset 3v+ ja 5kk+



 
Pikaisesti vaan käymässä.

Jääkaappikylmää tai huoneenlämpöistä maitoa ja ruokaa menee täälläkin.

Baby safe feeder ostettu vauvapopista, Kiitos vinkistä! Mutta mitäs te ootte sinne laittanut raakana? (taas uusavuton olo)

Ja matkarattaat ehottomasti!

Ronttu ja Nessu 4 kk+
 
Mie Harry potter fiilareissa täällä :attn: :attn:
Pika pikaa...

Maito huoneenlämpöisenä, kuumakallelle jos lämmittää, hiki virtaa pästä.
Sose voi olla jääkaappikylmääkin, mustikat oli kylmäs tänäänki enkä niit lämmitelly

Matkarattaat pitää olla!! :)

S ja Kaapsu 4kk 3vko
 
Mä keitin ennen käyttöö baby safe feederin, nyt oon pessyt vaan pesuaineella ja huuhtonut ylihyvin :D Olen tarjonnut siinä vesimelonia (suosikki!), kurkkua, päärynää ja omppua. Omppu ei oikeen uponnut, ei tainnut saada siitä mitään irti :eek:

Meilläkin on nipistelijä. Allit saa kyytiä :LOL:
 
iida-maria tervetuloo :flower:

matkarattaista puheenollen, oltiin tänään tampereella ja ostettiin rattaat :) lastentarvikkeesta löyty emman rattaat ja sai vielä samaan hintaan jalkapeiton ja päivänvarjonkin. Olin ihan yllättynyt kun ukko ihan tohkeissaan tutki eri rattaita ja kyseli niistä kaikenlaista myyjältä kun ensin alkuun oli vähän nihkee rattaiden oston suhteen =) sit se halus vielä ostaa rintarepunkin, joka kyllä osoittautui jotenkin hankalaks käyttää tai sit me ei vaan tajuta :headwall:

maidosta, meillä menee huoneenlämpöisenäkin just esim. jossain reissussakin ja kotonakin kun avaa uuden pakkauksen. Tänään kokeiltiin päärynää, mut ei oikein uponnut neidille. En tiiä sit et eikö tykännyt kun oli huoneenlämpöistä tai sit oli vaan niin erilainen maku..

Kun siellä Treella tänään oltiin niin käytiin etsimässä sitä meidän tapaamispaikkaa, mut ei sit löytynyt eli oon ilmeisesti aivan puusilmä kun en nähnyt :headwall: Katsoin sen kyllä kartasta ja oltiin aivan oikeilla nurkilla mut jotenkin se katu jäi bongaamatta :/ no eiköhän se sit kuitenkin sieltä löydy jollain konstilla =)

Nyt kuulu kyllä sellasta rutinaa että pyllynpesulle mars :D
 
Memsku meillä on kans kaapissa odottamassa joku jugurttisose mut en oo vielä arvannut antaa. Mietin kans sitä kun jossain sanotaan et ei vielä sais antaa ees hapanmaitotuotteita mut miks tollasta sosetta sit ois tehty tän ikäsille? Höh, en tiä. Kait sitä piakkoin vois maistella...

Labello täält löytyy kans hirmunipistelijä! Mulla on käsivarret mustelmilla ja sellast ikäänkuin "fritsujälkeä" tulee kans helposti. Sattuu kyllä ihan simppana!

Meillä on toi poika alkanut nauramaan ihan hassuille jutuille! Suosikki on vessan lavuaari! En tiedä mikä siinä on mut aina kun mennään kakkapesulle tai vaan naamapesulle niin kattoo sitä viemärinreikää ja alkaa nenä kurtussa ja suu auki sillain "röhkimällä" nauraa sille :LOL: ... Toinen on tietty oma kuva, mut sit yks erikoinen on kans olohuoneen sohvan selkämyksellä oleva kuviollinen fleecepeitto, se pistää kans röhkimään.. Se on vielä niin huvittavaa kun poika osaa siis nauraa ihan hekottamalla "normaalisti", mut mistä toi röhkiminen tulee???

Mites muuten te Vauvapopista feederin tilanneet; kauanko meni laskun maksamisesta siihen että paketti tuli? Mä oon maksanut sen varmaan 3pv sitten ja nyt oottelen vaan pakettia saapuvaksi..

Jaahas, ny grilli tulelle. Isukki tulee kohta kotiin ja meillä on makkarailta =) :p ..

Viikonloppuja!
 
Olin tänää Ikeareisul ja mukaan tarttu puinen syöttötuoli ja kaikkee muuta tietty. Eihä sitä ny viäl tarvii mut onpaha valmiina sit. Joku hiano pehmuste tarttis viäl.

Emmä saa varmaa ikää sitä Baby safe feederiä :| tarvii ootella et niist liikkeist kuuluu sitku tulee uus erä.

Jouduin äske taas vaihteeks vaihtaa itelt paidan ku vaavi puklas sen aivan täyteen. Puklaaminen meil ainaki jatkuu viälki. Toivottavast ei jatku sitku kiinteet alkaa :x tissimaitopuklu on viäl ok.

Ei näy ees hampaan reunaa vaik nii kovi ne vaivaaki hitsi sentää.

Seranzu mä oon kans ihan potter fani mut ootan et filmi tulee vuokral.

J+J 4kk3vko
 
Rosinante, ymmärrän hyvin, en kanssa vielä pystyisi jättämään poikaa yöksi hoitoon. Mulla vaan on se operaatio pian edessä ja se on pakko tehdä, tosin isukille mutta sekin tekee tiukkaa. Jos voisin ottaisin mukaan sairaalaan.

Me ollaan saatu käytetyt Gracon matkarattaat, en ole kyllä vielä niitä edes vilkaissut mutta jos on huonot / risat niin haluan kanssa kyllä uudet. Ihmetelkööt ne miehet vaan ; ) Toivottavasti pian saataisiin jo käyttöönkin nuo, vielä on menty vain vaunuilla.

Maissinaksujakaan ei ole syöty, täytyykin katsoa koska ne saa aloittaa. Ja kovasti tekisi kutiaviin ikeniin antaa vaikka leivänkäntty mutta en uskalla vielä... Enhän mä ole taas uskaltanut mitään : )

Oltiin yksi yö muuten vaan kotimaanmatkailemassa ja hotellissa yötä. Hyvin meni, paitsi illalla liian myöhään syömään (siinä uskossa että poika sit nukkuu vaunuissa), hirveää huutoa oli. Mies lähti ensin ulos vaunuilemaan kesken syönnin, sitten mä imetin (kesken syönnin) ja lopulta mies paloitteli mun ruokaa niin että sain syötyä samalla kun poika makasi sylissä. Mutta siis muuten OK. Tänään paluumatkalla käytiin appivanhempien mökillä ja päivä oli niin hulinaa että poitsu nukahtikin jo klo 20. Kuinkahan mahtaa aamun käydä.

Meillä poika vierastaa jostain syystä appivanhempia enkä tajua miksi juuri heitä. Mun mutsi menee ihan hyvin ja jopa sisko joka on ihan käsi lasten kanssa, mutta anopin sylissä aina tulee itku ja appiukon sylissä ei ole tainnut aikaan ollakaan. Samoin kavereiden sylissä voi olla ihan tyynenä. En ymmärrä miksi moinen vierastus? Voiko olla kun anoppi on niin eri näköinen (tumma), tai että puhuu tai käsittelee niin eri tavalla kuin minä? Tai jännitänkö mä vieressä jotenkin eri tavalla ja hermostutan pojan? Olen jopa yrittänyt olla poissa näköpiiristä (no hetken) mutta ei ole auttanut. Ja millä siitä pääsisi eroon, harmittaa appivanhempien puolesta!?

Mä olen muuten jo nyt ihan skitsona pesemässä ja desinfioimassa omia käsiä sikainfluenssan vuoksi. Ennen en ole pelännyt lainkaan, ajatellut että terve aikuinen tollaiset selättää, mutta nyt en enää.

Öitä kaikille
almaa
 
terve!mä olen kyllä antanut jääkaappikylmää sosetta.maidon lämpösenä.Kananmunasta senverran, että kattelin jotain ohjelmaa telkkarissa ja siinä suositeltiin, että ei kananmunaa alle 6kk tai vuosi, en kyllä tarkkaan muista, jokatapauksessa syy siinä, että se on kai allergisoivaa, mutta tiedä häntä.Sikainfluenssa kyllä mietityttää ei niinkään itseni kannalta, mutta Eemelin kyllä.Mekin kävimme tänään lääkärissä korvien jälkitarkastus,onneksi nyt terveet =) koska Eemelillä oli jo yksi korvatulehdus n. kuukausi sitten, toivotaan ettei kierrettä tulisi.
Hyvät yöt. Annukka&Eemeli
 

Yhteistyössä