Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

Jotain piti kommetoida,mutta se hävis mielestä kun tuhka tuuleen.vaihteeks.

rintaliiveistä sen verran,et pakko ois lähtee metsästämään uutta kokoo,liekö nyt ois sit c sopiva. Mä en tajua mihin mun vanhat liivit on hävinny, vai miten se on ekassa raskaudessa sit hypänny suoraan B:stä D:hen,kun ei tosiaan yksiäkään sopivia nyt ole. Nyt A:sta lähettiin ja jos nyt jo ois se C ni mihinkähän Ö:hön asti sitä vielä pääseekään..

Tänään oltiin mun äidin luona kahvittelemassa. Hälle tuli 11. täysin raitis vuosi tänään täyteen ja olen niin onnellinen ja ylpeä hänen puolestaan :heart: :flower: Silloin aikanaan kuppi kallistui aika tiuhaan tahtiin.
Leikittiin siinä sitten Mytyn kanssa, äiti laitto kynän poikittain mun mahan päälle ja naureskeli kun se heilu oikeen kunnolla, vielä ei sentään mytty saa sitä alas potkastua :D

Mitenkähän se neuvola täti mittas tuon kohdunpohjankorkeuden...kun nyt kun levossa on ja supistaa,niin kyllähän se vaan on ainakin 2sormee navan yläpuolella se kohtu.(terkka sano et just navan kohilla) Tai ainakin sieltä asti menee kovaksi. Ei kai se nyt viikossa ole noin paljon noussut..

Nyt lähen oikein pitkään lämpimään suihkuun kun paleltaa ja sit ajoissa unille.

labello ja mytty 22+1
 
Pitääkin käydä kattoos noita triumphin liivejä, täältä Italiasta on tosi vaikea löytää hyviä raskausliivejä, täällä on vain sellaisia seksikkäitä pitsiunelmia myynnissä :LOL:

Anttilasta ostin tosi karseet imetysliivit, mutta voi kun ne on mukavat. Tosiaan paras varmaan oottaa vielä varsinaisten imetysliivien ostamista, jos nyt on D-kuppi, niin voiko se turvota sitten E-kupiksi imettäessä? :eek:

Itkemisestä: Olen aina ollut toooosi herkkä itkemään, mutta nykyään en kykene hillitsemään itseäni lainkaan. Kaikki synnytyskertomukset saavat mut itkemään silmät punaiseksi, myös silloin kun erehdyn lukemaan lehteä julkisella paikalla, niin kuin pari päivää sitten junassa :LOL: Yhden hysteerisen itkukohtauksen jälkeen olen oppinut jättämään kaikki keskosista kertovat jutut lukematta. Se oli tyyliin minuuttia aiemmin nauroin ja sitten alkoi kauhea parkuminen ruokapöydässä.

Huippu oli kuitenkin lauantai-iltana autossa, kun mies erehtyi ehdottamaan, että vaihdetaan mun pieni kauppakassi isompaan autoon. Kyyneleet alkoivat virrata putouksena, en vaan voinut sille mitään. Tuntui, kuin mies olisi ehdottanut, että vaihdetaan meidän vauva toiseen :LOL: Mies raukka ihan ihmeissään, mä siis olen yrittänyt saada häntä luopumaan omasta autostaan, että saataisiin typerän bemarin tilalle kunnon tila-auto ;) Sain sentän nyyhkittyä, että hormonit tässä vollottaa enkä minä, sen verran tajuan itsekin, ettei nää mun itkukohtaukset ihan normaaleja ole edes minulle, vaikka nyyhkyleffoja katsoessa nenäliinoja kuluukin.

Raivareita ei ole kyllä ollut, loukkaannut herkemmin kuin yleensä, mutta menee tosiaan enemmän itkun puolelle. Oonkin jo varoittanut miestä, että jos nää hormonit saa mut näin herkäksi jo raskausaikana, niin varautukoon siihen, että vauvan synnyttyä me itketään pikkuisen kanssa tod.näk. kilpaa :LOL:

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 20+1 :heart:
 
Glow
Huomenta!
Nopsaan lukemassa kuulumisia :)

Rinnat mulla on kasvaneet ekassa ja tokassakin (tähän mennessä...) vain C-kupista D-kuppiin. Ehkä ne joskus on imettäessä turvoksissa enemmän, mut on mahtuneet D-kuppiin imetysliiveissä (sillon esikoisen kohdalla) . Ehkä niiden liivien muoto jotenkin antaa periksi paremmin.

Mä olen ihan koukussa subin "sairaalan syke"-sarjaan ja nelosen "sairaala"-sarjaan. Ne voi muuten katsoa ilmaiseksi netistä uudestaan. Vink vink vaan lentis ;) lisää kyyneleitä, melkein joka jaksossa on tainnut olla synnytys tai jo syntynyt pienen pieni vauva. Ja minä itku silmässä katson...

Päivitin eilen vauvanvaate kaappia. Voi apua, meillä on jo nyt kamalasti 56-62cm kokoisia vaatteita. Ja mun ostelut on miltei vielä edessä :LOL:
Mietin jo tuossa aamuyöllä (vähän huonosti nukuttuja öitä taas) että mitenkäs vauva pitäisi pukea sitten helmikuussa että tarkenee :whistle:

Mietin myös että voinkohan mä ottaa mahalle aurinkoa siellä reissussa, jos siis kykenen olemaan auringossa... Saunassa ainakin olisin nyt vaikka kokoajan. Onkohan saunominen muuten semmoinen mikä voi aiheuttaa supistuksia...? Aika lievät löylyt/lämpötila mulla siellä on.
Toisaalta hyvä, että löytyi taas "syy" supistuksiin. Se perhanan streptokokki on uusiutunut. Ehdin just vetästä ton lääkekuurin, melkein kokonaan ennen matkaa... Montakohan kuuria vielä tulee raskausaikana. Toivottavasti niillä lääkkeillä ei ole mitään vaikutusta vauvaan. Vaikka eikai lääkäri kuuria antaisi, jos olisi pahaksi.

Se ois sitten esikoisen neuvola tänäään. Täytynee lähteä kaunistautumaan :D

Lorelai ja "Onni" 22+0 :heart: (3 yötä lomareissuun!!!)

Ainiin, me mennään Phuketiin, Krabille, Phi Phi saari ja Khao Lak olis suunnitelmissa myös. Bangkokin kentällä joutuu odottelemaan lentoa 5 vai oliko peräti 7 tuntia Phuketiin :whistle: Mut nauroin eilen miehelle, että siinä ajassa tämäkin mamma ehkä ehtii kävellä paikasta A paikkaan B. Vai voisinkohan mies työntää mua niissä kärreissä missä kasseja työnnellään...
 
:wave:
Eipä oo tullu vissii viikkoon käytyy jote olipa lukemist.

Ultrakuulumisii: Ultrassa oltii eile ja eipä oo ennen ollu noin hyvää ultraajaa. Kesti 45min ja selitti kaiken koko ajan joka jäsenest ja elimest. Kaikki oli kunnossa ja sukupuolta ei näkynyt kun oli niin vikkelä. Ei jääny kyl mitää kysyttävää ultran jälkee. Kyl niin tyhjentävä selostus oli. Samalla olin np ultrassaki.

Eipä mitää ihmeellisii kuulumisii oo kyl nyt =)
20+4
 
Noni...just ku olin ton tekstin lähettäny ni muistin et oliha mul jotai "kuulumisii". Mä en pysty enää kävelee :kieh:
Aina ku nousen tuolilt ylös ni mun alapää sattuu. Neuvolaan kun soitin ni ne sano et ilmeisesti vauva painaa niin paljon alapään luita et käveleminen sattuu siks. Tekis mieli kävellä koko ajan haarat levällään ku se tuntuu paremmalt.
Onneks on istumatyö ni ei tarvii saikkee siks mutku kahvihuoneeseenki käveleminen saattuu ni ei oo kivaa.
Tiä kui paksuks täs tulee ku ei enää kävelyl pääse :eek:
 
Täällä myös käyty hammaslääkärissä. Oli juurikanavien täyttö. Keväällä tosiaan kahden viisaudenhampaan poisto :(

Itkemisestä: Täällä itkettää välillä ihan älyttömästi. Esim. joku tv-ohjelma jossa jollekin käy jotaa pikkasenkin hyvää niin kyyneleet valuu. Olympialaiset oli yhtä kyynelmerta kun oli niin iloisia ihmisiä ja hyviä saavutuksia. Välillä myös räjähdän itkemään esikoisen kiukuttelusta.

Eilen kävin taas tunnin reippaalla lenkillä ja illalla kun makasin sängyssä niin supisteli ihan mielettömästi. Ei kivuliaita, mutta semmosia aaltomaisia ja henki välillä salpaantui. Myös tyyppi innostui potkimaan virtsarakkoon päin ja sain ravata vessassa. Välillä oli lähellä ettei housuun tullut kun osui mojovasti. JeJa: Mulla kanssa alapää ihan tajuttoman kipeä! Etenkin eilisen lenkin jäljiltä. Ja tosiaankin jalat harallaan käveleminen olisi helpompaa, ehkei niin kauhean viehkeää kuitenkaan :) Myös oikean puoleinen lonkka on käynyt vaivaamaan oikein urakalla. En kyllä muista että viimeksi olisi näin paljon vaivoja ollut!
 
Voi että tuntuu et muilla on hirviästi tullut vaivoja tässä kun itsellä mennyt niin kivuttomasti tämä aika.. Koittakaa jaksaa suppareista ja muista vaivoista huolimatta!!

Siis fyysistä kipua ei ole ollut täällä mutta koko syksyn tullut muuta vastoinkäymistä niin paljon, viimeksi sunnuntaina et ihme ettei ole keskenmenoa tullut ku koko ajan stressiä ja paha mieli kaikesta... :'(
Jos pääsisi ensi kuussa edes nauttimaan tästä ajasta ilman rahahuolia ja ystävien selkään puukotuksia, noiden takia mennyt ihan ohi tämä 4-5kuukausi... :'( Ihana päästä huomenna kotiin Savoon pois täältä kaupungista vähäksi aikaa :'( :'( :'( Atson potkut sentään tuo lohtua näihin päiviin... :heart:

absa ja atso 20+1
 
Moi!!

Alkuperäinen kirjoittaja siniraita:
möökö; joo, kolmen pojan jälkeen tyttöä pukkaa, huviksemme kaiken tehtailun keskellä (siis kun vähän niitä hoitoja kaverina tarvittiin taas..) laskeskelimme, ajoitimme, vanhoihin uskomuksiin luotimme ja sähläsimme niin tytön aikaiseksi saimme :xmas: :saint: =) :heart: Eli ihan huumorilla koklasimme voiko sukupuoleen vaikuttaa kun natsaa niin kuinkas ollakkaan.Mutta oikeesti luotan silti siihen että tilanne ei ole kuitenkaan noin yksiselitteinen ja selkeä.. =)
:wave: Hih, aika hauskaa, että noin kävi!=) ja sitä kun ei saa tietää oliko se puhdasta sattumaa vai oliko ajoittamisella jotain tekemistä asian kanssa.Joka tapauksessa varmasti virkistävää vaihtelua!!=)


Mukavaa päivänjatkoa kaikille!!

T:Möökö ja murunen 22+2 :heart:
 
Keltamo: Mul muute kans vasen lonkka on koko ajan kipee, tai siis sillo ku esim nousee ylös makuuasennost. Neuvolas ne neuvo noihi alapään luukipuihin käyttämään tukivyötä mut en oo ainakaa viäl osannu sellast päälleni laittaa vaik kaveri sellasen mul anto. Ehkä vois auttaakki.
Himas voiki haarat levällää kävellä mut ei yleisil paikoil. Neuvolas sano kans et kävelyl voi kyl käydä jos kivuilta pystyy, ei PYSTY!

Ihme vaivoi kyl tosiaa, ei mul ollu edellisis raskauksis mitää eikä ainakaa tällasii. Voiks ikä si tosiaa vaikuttaa nii pal vaik emmä ny viäl nii vanha luulis oleva(30v).
 
Pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa jotain kuulumisia. Lukemassa olen käynyt, mutta kirjoittamaan asti en ole ehtinyt ja jaksanut. Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle ja vasyttää. Takana rankka yli viikon mittainen työrupeama ja flunssa päällä. Nyt olen pari päivää sairaslomalla flunssan vuoksi. Kurjaa kun väsyttää, mutta silti kärsii unettomuudesta. Nukun öisin n. 6 tuntia, päiväunista ei tietoakaan. Joku toinenkin yökukkuja taisi olla.

Rakenneultrassa käytiin ja vauvalla kaikki hyvin. Laskettuaika siirtyi, kun oli 9 päivää pienempi. Eli uusi laskettu aika on nyt 27.2.09. Tuntuu jotenkin oudolta hypätä takaisin alkupuoliskolle. Sukupuolikin saatiin selville, neljäs poika olisi meille tulossa. Mies vitsailikin, että nythän meidän kannatttaa ruveta yrittämään sitä seitsemän veljeksen sarjaa kun ei tyttöjä aikaiseksi saada.

conne 19+jotain
 
justjoo, pitkä sepustus hävis taivaan tuuliin...grrrr :kieh: :kieh:

alusta siis...

lorelai pakko tunnustaa että kateeksi käy matkalaista! Upeisiin paikkoihin olette menossa... :p ootteko ennen käyneet? Me oltiin tammikuussa phuket-khao lak ja vuosi sitten krabi-phiphi, ja heti lähtisin uudestaan jos ois mahdollisuus!! Lämpö, meri, ihmiset, ruoka...siis täydellistä... Krabin maisemia ei voi sanoin kuvata,ne on itse koettava ja khao lakin pitkät, lähes autiot hiekkarannat saivat meidät ainakin autuaaksi...Phuketin turistirysä ahdisti, mutta sieltä päästiin pian pois kun oli matkasuunnitelma auki. taksi vaan alle ja tienpäälle. sit khao lakissa huristeltiin skootterilla omilla retkillä ympäri maakuntia, näki paikkoja vähän eri näkökulmasta kuin pelkkää turistikeskusta... Khao sokin luonnonpuistoa suosittelen, Smiley bungalowien kautta otettu jokiretki oli ikimuistoinen... Hitsi,ei pitäis miettiä ollenkaan asiaa, TAHTOO TAKAS!!! Nauttikaa täysillä, olen varma että ihastutte!

Itku herkässä joo täälläkin... La aamuna kattelin minikoirien agilityn mm-kisoja tv:stä ja itkee pillitin lähes koko tunnin... :LOL: En vaan voinut mitään... Synnytysvalmennuksessa taas porasin kun näytettiin synnytysvideo... Että silleen.

jaaha, taas viikot paukkuu... tatuka+väiski 21+0
 
Jee, supistukset on vähentynyt. Kotona olen vuodelevossa tämän viikon. Jännittää ens viikko,kun tarttis töitä tehdä. Vaippaikäisten hoito, kun on yhtä nostelua ja kantamista. Et saa nähdä. Tyksissä sanoivat et ennen viikkoa 23 ei kannata heille päin tulla vaikka supistelis, kun mitään ei kuitenkaan ole tehtävissä.
Perjantaina on rakenneultra et sit saa tietää miten vauva voi ja onko istukka vielä kunnossa.
Muutenkin olen ultraa odottanut, kun olen lukenut teidän ultrakäynneistä niin on tullut kauhea "kiire" päästä myös itse käymään.

Mutta palailen sängyn pohjalle. Ei millään jaksais olla pystyssä. Flunssa on vienyt kaikki voimat.

Sinituuli ja salamatkustaja
 
TÄÄLLÄ ihan kauhee vatutuspäivä. :headwall: Tänään jokainen asia raivostuttaa. Esikoisella kauhea 6v uhma päällä ja MITÄÄN, ei MITÄÄN voi totella. Nyt onkin sit kotiarestissa...

Onneks toi hammas on kunnossa (siis se kohta missä sen hampaan pitäisi olla) :whistle: Ettei särje.

Täällä myös itku herkässä. Muutenkin olen normaalia herkempi, mutta nyt... VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ. Onkohan tämä edes tervettä enää. :LOL: Esikoisen eskarikaveri muutti norjaan muutama viikko sitten. Eilen he olivat eskarissa kirjoittaneet tälle kaverilleen kirjeen koko "luokan" kesken ja poju kertoi kuinka he olivat aloittaneet kirjeen näin:
"moi, meillä kaikilla on sua tosi kova ikävä, olit kiva kaveri" Ja mähän tässä vaiheessa aloin pillittämään ja koitin piilotella sitä itkuani, ettei muut huomaisi. Yritykseksi taisi jäädä... :xmas:

Tää menis nyt lepäileen jos vaikka olo paranis..

-kyrsä ja nappula 20+4
 
Heippa!
Kyselen tässä nyt tyhmiä...käytättekö seksin aikana kondomia?Luin äsken netistä että sitä kuulemma suositeltaisiin!Me ei kyl olla käytettyä!Vähän vaan jänskättää kun eilen pitkästä aikaa tuli pöllytettyä peittoja ja nyt vähän niin kun supistais!! :ashamed:
 
Vihdoin taas kotona ja huomenna taas reissuun yön yli. Onneksi vointi ollu ihan hyvä, eli noi reissutkaan ei ole rasittanut kauheesti vaikka yöunet jäänyt vähemmälle parina yönä, milloin mistäkin syystä. Sain tänään myös tietää että mulle on löytynyt seuraaja, kaveri tuttu ennestään ja tosi pätevä tapaus. Voin siis hyvillämielin ruveta himmailemaan kun hän aloittaa joulukuun alussa :) ..ja ajattelin että ehkä voin myös joskus palata, kun välillä olen miettiny että etsin uuden duunin mammiksen aikana. No aika näyttää.

Mua ei edes itketä pahemmin, eli voin nyt niin hyvin että takapakki on edessä seuraavaksi, ei tää voi näin helppoa olla.

Voikaas paksusti!

haavemamma ja nöksy 22+5 ( hui helevatti ku aika rientää :eek: )
 
Pikaisesti täällä kävin lukemassa.
Tänään käytiin myös rakenneultrassa, kaikki ok ja sukupuoli jää salaisuudeksi helmikuulle.
sairasloma jatkui 20.päivään asti, eli aika pitkälle. Sitten meen koittaa töihin jonkun tukiliivin kaa, et voinko olla ja jos en niin saikku jatkuu :|
jep, mut takaisin unille. Flunssaakin pukkaa päälle. :D :headwall:
 
Tuulikki73
Enpä ole minäkään ihan äsken kirjoitellut, mutta lukemassa olen kyllä käynyt kaikki tekstit säänöllisesti.
Jaksamista ja haleja kaikille, jotka kärsii suppareista ja muista säryistä ja vaivoista!
Lorelai mulla käy kans kateeksi tuo sun reissu. Olis ihana päästä jonnekin lämpimään.varsinkin, kun täällää oli ihan surkea kesä eli vettä vaan satoi.Mä varasin jouluksi lennot Suomeen, toivottavasti lentäminen ei siinä vaiheessa ole ihan hirveetä tuskaa. Pitää muistaa ostaa ne tukisukat, mistä täällä oli jossain vaiheessa puhetta. Voin vaan kuvitella mun appivanhempien reaktion, kun ne kuulee, että mä aion lentää vielä niinkin lähellä laskettua aikaa!.No onneks voin vedota siihen, että lääkäri sanoi, et se on ok.

Mulla edelleen jatkuu hyvin oireettomana tämä raskaus, ainoastaan tuonne vasemalle puolelle lantiota on ruvennut pikkuisen särkemään. Aika vähäistä sekin on ollut. Istuessa ei huomaa mitään, mutta kävellessä aina välillä vihlasee kipeästi, mutta jos ei tästään pahene, niin kyllä tuon nyt kestää. Vaa'assa kävin tänä aamuna ja kiloja oli tullut lisää n. 3. Olin kuvitellut, että niitä olisi tullut enempikin, kun vatsa tuntuu viimeaikoina suurentuneen huomattavasti. Vieläkään ei kyllä ole tarvinnut äippähousuja kaivaa kaapista.
Mulla on huomenna aika synnytyssairaalassa ja aion kyllä pyytää, että tekisivät ultran, kun alkaa tosissaan huolestuttaa, kun mitään potkimisia ei vielä tunnu. Tai eniten oikeastaan huolestuttaa se, että tuossa välillä tuntui semmoista kuplimista aina iltapäivisin, mutta nyt sekin on hävinnyt, vaikka kuvittelin, että siitä ne liikkeet vaan alkaa voimistua. :( mut ei...

Tuulikki + taimi 19+4
 
Siniraidalle: jos vaan pystyn olemaan niin 30 pvä ennen =)

Eli tänään kävin neuvolassa ja terveydenhoitaja antoi mulle lähes ripityksen ku en oo menny lääkäriin niiden suppareitteni kanssa (siis kahteen otteeseen säännöllisesti useamman tunnin ajan). Yritin siinä selittää, että kun ei niillä vielä mitään synnytetä :ashamed: ... sanoi että näillä viikoilla voi tapahtua "lievemmilläkin suppareilla"... vauvakin oli/on kuulemma aivan liian alhaalla...

Huomenna siis sitten lääkäriin ja pissanäytteen vientiin. Saas nähdä miten käy, toivottavasti ei täyttä vuodelepoa: mun hermoilla ei taida onnistua :/ (tai kyllä siis onnistuu jos vauvan kannalta oleellista, mutta kummiskin....)

no miten se sitten liittyy äitiysloman aloitukseen: jos joudun lepoon valitsen ehkä sitten sen 50 pvä ennen...

Muutoin nlassa kaikki ok.

Huomenna lisää omaa napaa eli lääkärikuulumiset.

öitä! lillip 23+1
 
tyypin äippä: Ei myö olla kumia käytetty ikuna.... :whistle:

Äitiyslomasta jos saisin päättää niin en pitäisi sitä lainkaan vaan olisin kokoajan hoitovapaalla.


Lillip toi on niin yksilöllistä, että miten ne supistelut vaikuttaa :hug: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat jatkaa "normaalia" elämää =) Itselläni edellisessä raskaudessa oli samanlaiset supistukset kun nytkin ja kohdun ulkosuu sormelle auki jo tässä vaiheessa ja kohdun kaula lyhentynyt huomattavasti. Tässä raskaudessa (4viikkoa sitten) kaikki oli vielä tosi hyvin ja napakasti kiinni. Torstaina uudestaan ultraan ja tutkitaan toi kohdunsuun tilanne samalla, et onko muuttunut.
Mun ystävällä oli rajuja supistuksia koko raskausaika, viidestä lapsesta neljä syntynyt rv 36-37, mutta kohdunsuun tlanteeseen ei supistukset olleet vaikuttanut kun vasta loppu metreillä.
 
moi pitkästä aikaa.
rakenneultra olis sitten takana ja sieltä paljastui että poika sieltä on tulossa.
isäntä on onnesta soikeena kun tavallaan toivoi että tulis nytten poika kun ensimmäinen oli tyttö. vaikka sanoi että ei sillä ole väliä kumpi sieltä tulee, pääasia että on terve lapsi.
ultrassa ei löytyny oikeastaan mitään poikkeavaa, kaikki sisuskalut näytti olevan oikeilla paikoillaan, ainut että kätilö löysi vavelotin vierestä joko lisä istukan tai sitten se on supistusrengas, mitkä kuulema ei pitäisi olla milläänlailla vaarallisia. luottakaamme siis kätilön sanaan.

vointi itselläni on mitä mainioin, välillä tuntuu että en edes olisi raskaana mutta joissain tilanteissa vatsa tulee kyllä aika pahasti eteen. painoa ei ole tullut koko raskauden aikana kun pari kiloa lisää mikä on aika ihmeellistä kun miettii että tytön aikaan mulla oli jo tässä vaiheessa painoa tullut reilut kuusi kiloa lisää mut niihän ne sanoo että edellisiin raskauksiin ei pidä verrata. jaksamisia kaikille joilla tuntuu olevan kipuja, kyllä ne toivon mukaan jossain vaiheessa helpottaa.

nyt pitää lähteä katsomaan neidin kans piirettyjä telkkarista ja ottamaan aamupalaa.

sasuliini + vavelotti 20+6
 
Moikka taas :wave:

Tänään aion mennä taas työterveyslääkärille, kun ei mikään pysy sisällä täällä töissä. Pahaa oloa ei ole muualla kuin töissä, joten jotenkin tämä liittyy nyt näihin sisäilmaongelmiin tässä rakennuksessa. Katsotaan mitä sanovat ja jos eivät ota kantaa, niin sitten valitan oikein olan takaa ens viikolla neuvolassa :kieh: Viimeksihän mulle sanottiin, että työnantajan ei pidä joutua maksamaan mun pahoinvoinnista aiheutuvia lääkärimaksua, mutta menen silti työterveyteen kun tää on nimenomaa työpaikasta johtuvaa. Terveyskeskusesta yritin varata myös aikaa, mutta sen olis saanut 4 viikon päähän :eek:

Itkuisuutta on täälläkin havaittavissa. Ihan pienetkin asiat itkettää ja aina jos jotain synnytykseen liittyvää luen tai näen, niin heti tulee itku. Ja kaikki muutkin asiat, ei sillä niin väliä. Toisaalta myös huvittavat asiat taas naurattaakin kovasti, eli saatan purskahtaa kovaan nauruun eikä siitä tule loppua... Vähän on hormonit sekoittaneet pään :LOL:

Mut nyt pitää kiirehtiä sinne lekurille, tuun taas sen jälkeen poikkeamaan :)

Niisku ja mötkis 21+5
 
itkettää täälläkin kaikki. Etenkin kaikki vauvoihin liittyvä, siinä nelosen Sairaala sarjassa on niitä pikkusia keskosia ni se onkin sit melki joka iltanen poru.

Voi elämä mä nousin väärällä jalalla. Poika oli yökylässä ja en tietenkään saanut nukuttua ku aamuyöstä.Sit aattelin et nukumpa oikein pitkään, ni eikö puhelin soi ja herätä. Kermakin oli hapanta ja joudun hörppimään tässä maitokahvia :x
ärrinmurrin.....päätäkin särkee.

Mytyllä on aamujumppa menossa. Olispa ite yhtä pirteenä :D
Jospa tämä tästä.
Ainiin,mua jännittää ihan hurjana kun iskä tulee huomenna käymään, saas nähdä miten se nyt reagoi kun näkee tän mahan. Heitän sen kylä just pihalle,jos se alkaa kommentoimaan jotenkin ikävästi niinkun ekta raskaudesta.Mä en jaksa yhtään semmosta,eikä kai mun tarvii kuunnellakaan eihän :(

labello ja mytty 22+3
 
sleeping
uusioäippä: Mä olen myös katsellut noita mosmo-vaunuja ja tekisi mieli ostaa ne, siis se paketti jossa on mukana jalkapeite, laukku yms, hinta oli jotain 249e. Ei todellakaan tekisi mieli laittaa vaunuihin tuota enemmän rahaa, kun ei me vaunuja tarvita enää kuin korkeintaan kolme vuotta. Mä olen kuitenkin tottunut noihin todella kevyihin ja hyvin jousitettuihin emmaljungan scoottereihin, että en tiedä osaanko enää "tavallisia" vaunuja käyttää. Voishan sitä ostaa ja kokeilla sen 30 päivää jos palautus on mahdollisimman helppoa ja saa rahansa kans takaisin jos ei tykkää. Mietinnän alla vielä...
 

Yhteistyössä