Glow: Juu meille siis tyttöä luvattu 3 kertaa ultrassa, joista yksi oli 4d-ultra... mulla on lisäksi ollut alusta asti tosi vahva tyttöolo, samanalainen raskaus kun neitiä odottaessa... Mutta nyt olen alkanut näkemään paljon poikaunia ja madam mamma ennusti, et meille syntyy 18.2 POIKA. Alkaa usko horjua noihin ultra-arvioihin ja epätietoisuus vaan kasvaa.
synnytys: Meillä lapset menee mun äidille kun lähden synnyttään. Äiskä asuu tos parin kilsan päässä. Tilanteesta riippuen tsekataan, et heittääkö ukko mut eka sairaalaan, joka on tos naapurissa ja sen jälkeen lapset mummulle vain mitenkä sit...
Miehen rooli synnytyksessä: Mä en edes tiedä, et miks otan tuon rakkaan ukkoni mukaan synnytykseen
Kai siksi, että hän saa olla kanssani näkemässä meidän yhteisen lapsen ensimmäinen kosketus tähän maailmaan. Muuten synnytyksessä en miehestä mitenkään ole hyötynyt. Se pelleilee siellä niin, että välillä saa hävetä silmät päästään. Oikea nolojen tilanteiden mies
Kun tuota kolmosta menimme synnyttään niin miehelläni kävi aika pitkäksi kun makasin käyrillä ennen saliin menoa. Hän alkoi pelleillä keinutuolissa, koitti kai hauskuuttaa mua. Imi peukaloaan ja itsui ihan kyttyrässä niin eikös kätilö pamahda paikalle. Kyllä ukko veti punaseks.
No sit päästiin saliin, siellä oli se synnytyspallo. Ukolla taas kävi aika pitkäks ja se alko pelleileen sen pallon kaa. Pyöri siinä päällä ja kätilö tuli saliin ja MUKS naama eellä lattialle rähmälleen. Taas ukkoa nolotti...
Kätilö poistui huoneesta, mies näki ne jalkatuet siinä seinällä telineissään (mitkä voi liittää sänkyyn kiinni, et saa jalat ylös tarvittaessa). No mies luuli, et oli kiinteinä siinä seinällä ja pisti ne kainaloidensa alle ja alkoi roikkua, RÄKS toinen irtosi seinästä ruuveineen päivineen. TÄSSÄ VAIHEESSA ehdotin, et jos ei rauhotu niin saa mennä sinne missä meidän muutkin lapset ovat :xmas: No ukko rauhoittui ja lakoi nukkua säkkituolissa ja nukkuikin siinä koko avautumisvaiheen (tosin mäkin nukuin sängyllä saman ajan)
Ponnistusvaiheessa ukko pyöri kun väkkärä, ihan paniikissa, hyvä ettei taju lähtenyt. Ja kun synnytys oli ohi mainitsi mies, että "IHANAA SE ON OHI, kyllä oli koettelemus"