Itsenäisyyspäivä oli ja meni, joten nyt pääsen kaivamaan joulukoristeet
ihanaa saada joulu-tunnelmaa kotiin!
mahan naksuminen oon kuullu semmosen väittämän että vauvan nivelet tms. naksuu ja loppuraskaudessa johtuis kuulemma siitä että kalvot napsuu. Voi pitää hyvinkin paikkansa, sillä mulla lähti esikoisen synnytys käyntiin vesien menolla ja todellakin mahasta kuului kunnon muljahdus/naksahdus ja humps vaan kävi kun vettä alko virtaa
liikkeistä meillä vauva on aktivoitunut selkeesti viimesen 3viikon aikana.. n. rv20 alkaen tuntu yhtäkkiä vähenevän, mutta uskon että silloin vauva potki selkään, nyt möyrii jo niin tuntuvasti etten oo huolissani.
tinttu Vau! teilhän on ollut kunnon valmennus! Meillä käytiin oikeen powerpoint esitys sairaalan auditoriossa, ja thats it, et niin syventävä oli.. ei puhettakaan osastolla käymisestä, saatika synnytyssalin näkemisestä.
smirgelin :hug: vaadi että saat hieman perehtyneempää selitystä ja tarkkailua noitten paineitten takia, ja muista mainita että äidilläsi oli samat oireet!!
caro On kyl outoo jos ei oo muka aihetta tarkistaa kohdunsuuntilannetta
Ymmärrän et uudestaansynnyttävillä paikat kypsyy helpommin, mutta eihän ne voi yleisesti aatella että jos oot kerran ensisynnyttäjä niin näillä viikoilla ei ois voinu muutosta tapahtua :/
almaa äitiyspäivärahasta kysäsin myös ja siitä tulee päätös vasta joulukuun aikana kun odottavat v.2007 verotustietoja, joten siks kestää varmaan teilläkin päätöksen tulo.
pixie Musta toi sun profiilin massu-kuva on oikein hyvän kokonen! Muistuttaa kooltaan paljon omaani, ihmettelenkin noita saamiasi kommentteja mahan pienuudesta :/
ON: hohhoi mikä väsy on taas iskenyt.. ens viikon aikana pitäis valmistella ja suunitella pojan 1v synttäreitä :heart: sitten tuleekin jo jouluviikko, lahjat on kaikki ostamatta
Joulu pyhät menee vieraillessa, samoin uusvuos ja sitten ollaankin tammikuussa!
Aatelkaas et ens kuussa jo osa varmaan meistä jakautuu, ainakin loppukuussa luulis jo muutama alkukuun odottaja poksahtavan!! On niin vaikee tajuta että tää raskaus lähenee jo loppuaan.. esikoisesta tuntu että olin ollut raskaana jo vähintään 12kk
kuupas ja tirppana 29+3