Heipsan pitkästä aikaa!
Pahoittelut keskenmenon kokeneille :'( :hug:
Ollaan oltu reissussa melkein koko kesä, josko nyt oltais hetki ihan vaan kotosalla.
Vuoto onneks loppu. 3viikkoa sitä sit kestikin ja kävin sairaalassa kontrollissakin siitä jo. Eli oon ultrassa nähny pikkusen jo 2 kertaa ja kummallaki kerralla kaikki ok. La on vahvistunu kummallaki kerralla 3.2. Et jos labello vaihdat sen jossain välissä? Kiva kun muuten päivittelet
Mullakin maha ihan turvoksissa, varsinkin iltaisin. Vaikka en mikään laiheliini oo, niin kyllä sen turvotuksen jo huomaa ja tuntee!
Me kerrottiin vanhemmille, ja melkeinpä koko suvulle samalla, sillon juhannuksena tästä raskaudesta. Toisaalta olisin halunu viel pitää omana tietona, mut oon vaan niin halvatun lörppösuu! :kieh:
Aika oireeton on tääkin raskaus ollu tähän mennessä, vähän ehkä normaalia enemmän väsyttää vaan. Ja pinna on kireellä! Varsinkin iltasin, ehkä just väsymyksestäkin johtuen. Neiti kun illalla, myös väsyneenä, alkaa jotain kitisee, mulla meinaa kyl keittää saman tien yli. Sit tulee korotettua turhan herkästi ääntä ja ainakin itellä paha mieli :ashamed:
Mitään himoja ei oo, ei ollu ekassakaan raskaudessa varsinaisia himoja. 4-viljan puuroa raejuustolla söin kyllä monta kuukautta ihan joka aamu, mut ei varsinaista himoa siihen ollu, maistu vaan hyvältä
Nyt kyllä oon huomannu, et tulee huono olo jos ei jotain suolasta saa tietyin väliajoin. Mut kerralla ei paljoa pysty syömään, ehkä puolet mun normaali annoksesta, tulee muuten tosi täys ja raskas olo.
Tossa muutama viikko sit kun mun täti sai tietää tästä, sano vaan meijän neidille et sä saat pikkusiskon. Mun täti on aikamoinen noita tällasissa asioissa, ei oo tainnu kertaakaan osua huti arvailuissaan... Mut sit sen kiinalaisen(?) kalenterin mukaan olis poika tulossa... Mene ja tiedä, kummatkin on erittäin tervetulleita
Otin tossa alku illasta kunnon päikkärit (taas) ja nyt ei sit tietty viel väsytä. No, onpa ainakin aikaa olla koneella pitkästä aikaa kunnolla. Kun vaan ei menis kaikki rahat samalla....
:kieh:
Bianca 9+6