Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

Pilkkis: Tuoremehujen ja mehukeiton voimalla sitä täälläkin porskutetaan menemään. kai sekin on parempi kun ei mitään.

Mä tyhmä eilen aamulla menin hyvissä oloissani lupaamaan lapsille, että huominen vietetään rannalla koko päivä. NYT SE OLIS SIT EDESSÄ ja oksettaa niin pirusti. Pitäs käydä kaupasta hakeen evästäkin, mut eihän sinne tässä olotilassa voi mennä |O Ja nolilla oman kaapin antimilla ei pitkälle pötkitä....

-kyrsä ja nappula 10+6
 
JJ-t: Juu talviunelmista plussanneet on pystyssä edelleen. Just kävin siellä höpöttelemässä nean kanssa joka odottelee synnyttämään pääsyä. Tervetuloa sinne! Ja onnea vielä kerran! Ihanaa kun tulee plussia "meidän" pinoon. =)
 
Prilli ja Jonniina: Mulle oli tullut pari kiloa jo ekaan neuvolaan mennessä. Vaihtoehdot on joko syödä kokoajan, voida mainiosti mutta lihoa, tai sitten syödä normaalisti, kärsiä huimauksesta, kakomisesta ja huonosta olosta. Valitsin lihomisen kun tota alipainoakin on. :D Ja tällä ilmalla se saattaa muuten hyvinkin olla ihan nesteen kertymistä, joka lähtee sitten kun ilmat viilenee taas. Viime raskaudessa paino nousi ihan samaan tahtiin, sitä tuli kaiken kaikkiaan 17 kiloa ja kaikki lähti muutamassa kuukaudessa imettämällä. Ajattelin taas imettää pitkään niin sitä vararavintoa on hyvä olla ihan reilusti.
 
Kyrsä Hatunnosto sulle, kun jaksat ton huonon olon keskellä vielä pyörittää kolmen lapsen huushollia.. =) Itellä on tekemistä tän yhenkin kanssa, joka on vieläpä tosi helppo tapaus. :ashamed: Sitä tuo meiänkin neuvolan tätsy sano, et tärkeintä on et juo tarpeeksi nestettä. Ainakin mun kohdalla, kun vararengasta on..

labello Päivittäisitkö mulla la:n 22.2. ja iänkin voi sinne mukaan sujauttaa, oon vielä pari kk 28v. :D Kiitos! :heart:

Me lähetään huomenna 1,5 viikon mökkireissulle, ihanaa! Kiva päästä vähän kotiympyröistä tuulettumaan. =)

Pilkkis 10+4
 
Heippa! :flower:

Tulin Muumiskaa kiittämään Onnitteluista! :heart: ,kiitos paljon ja hyvää vointia sinulle edelleen raskaudessasi! :flower:

Samoin kaikille muillekkin! :flower:

Niin Onnellinen Rva Pikkumyy ja pienen pieni Pirpana :heart:
 

Yhteistyössä