Paluu palstalle. Nyt on mökkeilty ja raksakin etenee. Olen maalaillut edelleen, tosin vesiohenteisella maalilla ja ulkosalla. Kantelin myös tänään tiiliä ym. hissuksiin. Mun on pakko tehdä siellä hommia tai timpurit kattoo hitaasti.
Tervetuloa, kivaa että vielä muutama uusikin putkahtaa mukaan!
Pahoittelut huonoja uutisia saaneille!!
labello Loistavaa että otit päivityksen!!
Jennuli Missä kävit gynellä ultrassa?
KassuVoimia ja jaksamista, toivottavasti tämä ikävä alku palkitaan :hug:
niiskunenä78 Mä ajattelin ottaa ukon mukaan ehkä toiseen ultraan. Tai katsotaan nyt milloin se on. Täytyy SEN mielestäni jo näyttää joltain että ukon on järkevää tulla katselemaan kuvaa. Saahan sieltä tosiaan ne kuvat mukaan.
Mun mies ei oikein vieläkään ole sisäistänyt tätä raskautta kun ei ole mitään näkyvää...kenties se sieltä kun alkaa maha kasvaa. Muutoin hän on kyllä innoissaan, koska hänen ehdotuksestaan lopetettiin pillerit ja yritystä kuitenkin liki vuosi ennen kuin tärppäsi. Tänään taas pikku riidan poikasta kun hänelle maistuisi tuo olut näin kesällä joka viikonloppu ja yritän siinä sitten kertoilla omia tuntojani/ toiveitani jne...
Sinne se jäi mökille.
Mulla huomenna laatuaikaa kahden likkakaverin kanssa jotka tulee sadan kilsan päästä päiväretkelle Lahteen =)
Huomenna myös eka neuvola. Kyllä ne mullakin meinasi sydänääniä kuullostella. 3-4 tuntia kehottivat olla pissimättä.
Olot muuten ennallaan, piiiitkiä yöunia vaatii, tissit kipeet ja pahan olon aaltoja.
Su-ma yönä kun jäi yöunet vain neljään tuntiin, oli vieraita ja korttipelit venyi, kun sitten piti nousta raksalle aikaisin olin kuin krapulassa. Heikotti, janotti ja voin pahoin. Mitä tästä opin, 4 tuntia unta on vähintäänkin puolet liian vähän!!
Tulipa tekstiä...
Lomalainen haavemamma73, RV 8+5