helmikuusta asti jännäilleet =)

Tuli tota Pi Pa Retuosta sun oireiden mietintä asiasta mieleen että mulle tuli aamuyöllä sellainen repäisykipu (hetkeksi piti ihan kippuraan vetää) tuonne alaoikealle ja muistin silloin, että viimeksi mulla on ollut tuollaista raskaana. En vain muistanut siitä kun aamulla olin niin täpinöissä noista lämmöistä. Muistan kun niitä olis silloin jo ihan ekoilla viikoilla kun tuota esikoista aloin odottamaan. Nyt lähti autokin jo käsistä.... :p :whistle: \|O :LOL: :x B)

Mulla oli esikoisesta se yksi oire, että nuo rintojen verisuonet ja muutenkin tuon rintakehän tuli näkyviin ja aivan loisti ihon läpi jo ennen kuin plussasin. Mä olin muutenkin ihan ulkona kaikesta ja saatoin säpsähtää yhtäkkiä jostain päiväunelmista. No lämmöt oli tosiaan koholla mitäs vielä... niin joo noin viikko oviksesta tuli sellaisia maitohappomaisia tuntemuksia alavatsalle. Aivan kuin olis jumpannut vatsiksia, mutta siltiikn ne tuli aivan lepotilassa. Se tais olla aivan eka juttu mistä hieman toiveet nousi.

Mulla ei ole muuten ikinä tullut missään vaiheessa minkäänlaisia välivuotoja esim. oviksen tai tuosta esikoisesta ei tullut mitään kiinnittymisvuotoja. Mä en ny kyllä tajua mitä tuo eilinen oli. Edellisestä pupuilustakin oli reilu kaksipäivää, joten ei selity silläkään. Voi että kun niin toivois, että on nyt oireet ihan juuri sitä itseään.

Mua muuten soitettiin tänään työhaastatteluun yhteen vakitoimeen... tiedän kyllä, että monta hyvää on vielä edellä, mutta positiivista on se, että mut kutsuttiin haastatteluun ja näin ainakin jää mieleen ja ilmeisesti on tykätty kun sijaisuutta aika pitkään olen siellä tehnytkin. Ja muutenkin on se positiivista, että vaikka olen äippälomalla niin siltikin pääsin haastateltavaksi. 3 muutakin haastatellaan. No vähän jännitysta taas tähän elämään lisää. No mitä luultavimmin paikkaa en vielä saa.

Lellu
 
Lellu
Mä uskon, ja siis todella toivon, ettäse sun välivuotojuttus oli kiinnitymisvuotoo!!!! emmammallahan oli kans..ku sen tarina pyörii vieläki mieles..ja hällähän laski lämmötki ja kaikkee siin välissä, ja plussas!!! Toivon ja peukutan sulle :heart: :heart: :heart:

Mä oo ihmeissäni tän ovulaation kaa täällä. Kaipa tosta greippimehusta ainakin tähän asiaan oli vaikutus. Piru vie ku jomottaa tonne munasarjoihin ja sattuu!!! Seksi oli iha tuskaa eilen :eek: ..tuntu että vääntää sisuksista läpi, auts. Juu,ja tällasta mulla ei kyl ollu. Viel tulee juoksevaa limaa..viime kierros ovis oli kp13..et nyt se on kans, joko eile tai tänää..varmistuu ku lämmöt nousee =) . Jos sais ton isännän viel innostuu tänää..ollu aika nihkee noide hammasjuttujensa kaa :( .

Illanjatkoja..nyt entouragee kattoo :)
 
Perjantai 16.03.2007


rinkinki............kp12/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp12/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp14/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp18/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp20/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp21/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp21/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp22/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 23/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp24/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp25/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp27/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp51/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp54/33-36.........yk1.........2.Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82



Huomenta!

En ookkaan aikoihin ehtiny kirjotella tai lukea teidän juttuja. Me tehdään remonttia ja aika tuntuu olevan kortilla koko ajan. Mutta onneksi on ehditty peittoja heilutella ainakin jonkun verran. Luulen, että mulla oli ovis viikko sitten, ainakin limojen perusteella. Ihmettelin sitä kyllä, kun kaikkien ovislaskurien mukaan sen piti olla vasta tällä viikolla...No ehkä kierto heittelee vai voiko mulla vaan olla niin pitkä se luteaalivaihe (vai mikä se nyt olikaan) Noh, ei auta kun odotella.
Hyvää viikonloppu tytsyt! :)
 
Mullaki on ollu raskauksien alussa sellasia repäisykipuja.. muistan aina kun olin esikoisesta raskaana ja olin sillon aika alussa, niin kun me rakasteltiin. niin yhtäkkiä alko sattuun kesken touhuilun alavatsaan kun puukon iskusta. muistan kuinka mä aloin itkeen, kun säikähin että tulee km. ja itkin siitä kivustaki.. ja ainiin olin unohtanu myös nuo näkyvät verisuonet rinnassa.. mulle on kans tullu näkyviin jo ennen testin tekemistä. Pari oiretta tuohon listaan vielä.. väsymys ja heikotius.
Lellu1 , milloin olet viimeksi testannu? koska meinaat testata? mulla alko nyt jänskättään sun puolesta.
Ja omaa napaa:mulla on rinnat kipeytyny tosi paljon, huomaan kuinka suojaan vaistomaisesti käsillä rintoja jos lapset tulee lähelle tai syliin. On nimittäin muutaman kerran pää osunu rintaan. Auts :eek:
Hitsi ku alko toivo heräämään :)
 
Raskausoireista, mulla itellä oli
-menkkamainen jomotus alaselässä
-tissit arat
-mielialat vaihteli
-naama kukki
Eli samat oireet, kun sillon oli menkkojen aikaankin.
Synnytyksen jälkeen mulla ei oo ollu muita menkkaoireita, ku vähän alaselkää jomottelee ja naama kukkii pikkusen.
Plussia puhaltelen taas! :whistle:
 
Lellu, juu mäkin tahdon tietää millo alat testaileen =) !! Ja mulla oli kans esikoisesta iha sairaan kipeet ne repäsykivut, olin iha varma jo, että kesken menee. Pahimmat tuli yöllä..muistan ku kerranki itkin anoppilassa vessassa yöllä, ku muute oisin herättäny kaikki..tokasta ei tainnu nii pahat olla..en muista..tosin tyttöjen välillä ei ollu ku 10kk ku taas raskaana, nii mitehän nyt jos ja kun josku raskaaksi tulen..apuaa..Ku gyneki pohti, että mite mulla voi olla nii pieni kohtu ja kaksi synnyttänyt jo, jaa-a.

Omaa napaa: Mä oon vähä pettyny, en tiiä tuleeks jännättävää tässä kierrossa :'( . No ollaanhan me hommailtu, mut viimeks kp12, jolloin jo ovistuntemuksen voimakkaana..eipätuo ukko eile innostunu, tai pystyny kipujensa takii..sit viel vähä kinailtii, ni se oli sillä selvä :( . Jospa tänää ei ois myöhästä viel, ja isäntäki ois kunnossa. Ku mä en tajuu millo se kriittinen 24h on meneillää??? Ku tosiaa kp12 asti ollu ihan selkeet ovisoireet, ja siis tosi kipeet (syytän greippimehuu) ja edelleen jatkuu, kai :eek: . Ku limoja ei nii paljoo enää tuu, mut napukka iha levällään ja nyt kipu on siirtynyt tohon munasarjojen väliin keskelle. Ihan oudon kivulias ovulaatio..ja millohan se loppuu? Ja millo se oikea aika ollu? LÄmpöjä mittailin aamulla, oli ne muutaman kymmenyksen nousussa jo. Tarttee vaa vissiin toivoo, et jos just ke-to tai just toi eilinen oli se tärkee pv, ni ne simpat ois eläny ke illasta sit.

 
Testasin tänään päivällä, eikä tullut kuin nega. No jos tuo vuoto oli kiinnittymisestä johtuvaa (eli sitä 6-7 vrk mahdollisesta oviksesta) keskiviikkona niin ei se tuollaislla 25 herkkyisellä testillä vielä näkyiskään. Testasin vain kun tuo ff piirtää oviksen sinne kp30, tuskin on silloin ollut kun menkkojen olis kyllä pitänyt jo alkaa sen mukaan. no toivotaan, että ne viimeviikkoiset selkeät oireet oli ovis ja toissapäiväinen kiinnittymisvuotoa. Jos nyt karkeasti pitäis arvioida niin nyt vois olla dpo 8 kun noita lämpöjä seuraa eli ens viikolla vois jopa jotain loppuviikosta näkyä. Taidan tilata noit aconeja tai hakea apteekista.. Tänään oli muuten taas paripykälää korkeammat lämmöt aamulla ennen ylösnousua. Jos tuo kohdunnapukka ei olis ollut kiinni ja kelit jo muutamanpäivän kuivat niin vois luulla ovikseksi tuota lämmönnousua. Juu ei pidä vielä lannistua. Joka tapauksessa jotain on tapahtunut ja sehän riittää. On tuota pituutta jo kierrolla ihan tarpeeksi.

:D Lellu
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 12:37 rinkinki kirjoitti:
Papana mitä meinaa dpo? Oon vissiin vähän tyhmä, ku en oo ikinä kuullukkaan... :ashamed:
Et oo tyhmä! :D esim. dpo5 on, että on kulunut 5 päivää oviksesta.

Laitan liitteeks mun ff käyrän
http://www.fertilityfriend.com/home/19087d

ON: Ei nippailuja eikä nappailuja, kaikki ihan liiankin normaalia. Taisi paha tauti pilata haaveet tässä kuussa, mutta en veikkaile mittää. En uskalla. heh.
Eli nyt kp21 ja dpo6. Odotellaan...
 
Moikka

Kiva ku sivistätte muakin, en mäkää tienny, mikä on dpo :x ..ja tosta käyrästä en tajunnu sit yhtää mitää, siis täh :eek: :headwall:

Mä ovuloin, siis nyt tiedän iha satavarmaan, että ovis oli/on tänään!!!!! Kp14, sopii siis kierronkin suhteen. Mutta nää kivut olu iha h.elvettiä ja sit alko tulee kunnon limaa illasta, sitä sellasta kanamunanvalkuaista :D . Ei mul ole never ever ollu näi selkeitä ovis merkkejä, pakko olla greippimehusta johtuvaa! Tosin kivutkin ollu nii pahoja, etten kyl enää juo sitä toista kiertoo (hope so :saint: ). Ja tulipahan tuo isäntäki tuossa hoideltua just :whistle: . Piti iha järkätä kynttilät ja hierontaöljyt, että sai tunnelmaa (jos vaikka ois tärkeekin kerta tää ollu :heart: )..tietty kysyin, että haluuko herra happy ending :LOL: ..halushan tuo :D .
No juu..ketä kiinnostaa.

Nyt ei auta ku alkaas eurailee lämpöjä ja olla stressaamatta tai neuroomatta..vähä enteilen itestäni noita :ashamed: ..Ku eka yk ja iha sikajännää tää touhu nyt =) . Pitäs sinne virpomis-vkl asti jaksaa ootella..voivoi. Nooo..kivoja kelejä, pääsee ulkoilee jne, ei tuu turhaa mietittyy (eipä vissiin :headwall: ). Mä oon tullu iha pimeeks kuumeiluni takii :whistle: :ashamed: ..Mut luotan teihin, että ootte yhtä pöhköjä siskot :D :heart: :heart: :heart: . Plussiiiii meille kaikille nyt!!!!
 

Lauantai 17.03.2007


rinkinki............kp13/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp13/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp15/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp19/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp21/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp22/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp22/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp23/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 24/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp25/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp26/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp28/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp52/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp55/33-36.........yk1.........2.Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82



 
Sunnuntai 18.03.2007


rinkinki............kp14/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp14/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp16/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp20/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp22/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp23/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp23/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp24/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 25/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp26/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp27/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp29/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp53/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp56/33-36.........yk1.........2.Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82



Mites lellu ja miinaliina? Olittako te testyailleet lähiaikoina??
Täällä oli luultavasti eilen ovis. En ehtiny tikuttelemaan kuitenkaan tässä kuussa, mutta ihan oireista nyt kyllä saattoi päätellä :) . Hmmm..ehkä siitä greippimehusta oli sitteki niiden kannalta hyötyä...
 
Nanna81: testasin perjantaina negan rfsu:n testillä, mutta testaan uudelleen keskiviikkona tai torstaina jollain aconilla kun keskiviikkona tulee viikko siitä omituisesta tuhruvuodosta. EN tiedä mitä oli, mutta pienet toiveen kipinät on nousseet jos olis ollut sitä kiinnittymisvuotoa. Välillä masua nipistelee, mutta mitään muita oireita ei ole. Joka tapauksessa jotain on tapahtunut ja jos ei ollut kiinnittymisvuotoa niin lämpöjen mukaan on ainakin ovis nyt melko varmasti ollut viimeviikon puolivälin jälkeen. Ei varmaan tää kierto mene ihanyhtäpitkäksi kuin se eka jolloin päiviä kertyi 132... :whistle: .

Lellu
 
nanna81
Mä luulen todella vahvasti kans, että greippimehu voimisti huikeasti ovistuntemuksia, ja sen kyllä erotti, kun oli. Mulla oli todella pahat kivut 2-3pv ja se kp14, jolloin uskon oviksen sit olleen, ni piti ottaa 800mg burana, ku sattu :eek: . Ja limat mulla ollu aina juoksevaa, niiku nyttenki, mut just tohon kp14 ne paksuuntunu. Seksi sattu sit kipujen takii..mut onneks nautinto syrjäyttää edes vähän kipuja, sisulla menin =) .

Juup, nyt siis kp16 ja ovis takana. Lämmöt nous, se sama 37.1C aamulla, mikä mulla oli viime kierrossa siihe km-vuotoon asti. Napukka taaempana ja sulkeutumassa..iha hyvä juttu. Yritämpä silti olla piinailematta kauheesti (ja viel ei ees oo sellanen olo, et onkohan tärpänny vai)..mut eiköhän se sillä piinaviikolla kuitenki verenpaineita nostele =) .

Lellu1
Tosi jännä toi sun tilanne!! Peukkuja täältä :heart: :heart: :heart: .
Ja iha älytön toi sun yks kierto, huh :D . Toivotaan todella, että ei nyt veny noi kauheesti.
 
Nelhm:Olihan se megakierto, mutta toisaalta ne ekat menkat tuli 5 viikkoa synntyksestä ja ilmeisesti se jphtui siitä, että maidon nousu alkoi vasta kunnolla kun poika oli jo muutaman viikon vanha. Ollaan sitten ajateltu että siksi ne tuli. Ja jännittää kyllä vähän. Eiköhän sitä ens viikonloppuna olla vähän viisaampia... toivottavasti. Tulee sitten menkat tai viiva tikkuun. Kumpikin kelpaa. :D
 
Iltaa!

Viikonloppu on mennyt nopeasti, enkä juuri koneella ole käynyt kun sisko oli kyläilemässä.

Nyt se alkaa sitten taas uusi jännitysviikko =) Kuinkahan moni sitä sen plussan saa?

Mulla oli eilen paha olo, usastikin päivän aikana ja tisut niin sairaan kipeet ettei tiennyt miten päin sitä olisi. Ja aamulämpökin oli 37. Menin sitten tänään hätäpäissäni pissimään testiin, se oli Aconin 25 ja pisuttamatta olin 2.5h ennen testiä. Ja arvatkaas huviksenne mitä se näytti... no negaa tietty =) Kyllä sitä ihminen voi olla kärsimätön. No mittailin lämpöjäkin tuossa alkuillasta ja nehän oli tippuneet jo 36.5, eli eiköhän ne menkat ensi viikolla taas ala. Kierron pitäisi nyt sen vyöhyketerapian ansiosta olla vähän lyhyempi, ja varmasti onkin kun kerran oviksen olin bongaavinani kp 15.

Noh uuteen kiertoon sitten vaan. Mietin että pitäisköhän sitä pitää ns. välikuukausi ja olla tikuttelematta ovista, mittailematta lämpöjä ja vaan antaa olla. Mä olen niin malttamaton ja kärsimätön luonne, että tää alkaa käymään luonnon päälle jo. Kovin kiukkuiseksi olen muuttumassa, mies parka =(

Noh, huomenna kuitenkin alkaa taas uusi viikko. Ei muuta kun häntä pystyyn vaan. Nyt vaalilähetystä katsastamaan =)
 
napsuneiti
Mun tietääkseni noita iltalämpöjä, tai yleensä muita ku aamulämpöjä ei noteereta. Siis vaa aamulämmöillä olisi merkitystä..joten ei toi lasku merkkaa pakosti mitään. Korjatkaa, jos oon väärässä =) . Jotenka siis arvon sisko, todella suuri puhuri täältä :whistle: :whistle: :heart: :heart: :heart: !!!!
Ja pidähän meidät ajan tasalla oireiden ja kaiken suhteen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 09:58 Lellu1 kirjoitti:
Nanna81: testasin perjantaina negan rfsu:n testillä, mutta testaan uudelleen keskiviikkona tai torstaina jollain aconilla kun keskiviikkona tulee viikko siitä omituisesta tuhruvuodosta. EN tiedä mitä oli, mutta pienet toiveen kipinät on nousseet jos olis ollut sitä kiinnittymisvuotoa. Välillä masua nipistelee, mutta mitään muita oireita ei ole. Joka tapauksessa jotain on tapahtunut ja jos ei ollut kiinnittymisvuotoa niin lämpöjen mukaan on ainakin ovis nyt melko varmasti ollut viimeviikon puolivälin jälkeen. Ei varmaan tää kierto mene ihanyhtäpitkäksi kuin se eka jolloin päiviä kertyi 132... :whistle: .

Lellu

tuliko sinulle RFSU:n testiin viivanpaikkaa ja siihen viivan reunaan punainen viiva? mulla tuli kun eilen testasin ja oon ihan kysymysmerkkinä kun noista testeistä on jos jonkinlaista mielipidettä...
 
nelMH Kiitoksia =) Ja kyllähän mä teidät ajantasalla pidän =)

Sitä on tullut niin kamalan tarkaksi ja kriittiseksi itsensä kanssa. Kovin pitää tutkailla jokaista nipsausta ja päänsärkyä ja lämmönvaihtelua.

Aamulämmöt mulla on olleet siinä 37 paikkeilla 36.7-37, ei kovin korkeat, mutta tosiaan vasta muutamia aamuja olen noita mittaillut, muuten aina iltalämpöjä , joten enpäs osaa sanoa onko korkealla vaiko eikö :( . Ja näin järjellä kun ajattelee, niin voihan se hyvinkin olla ettei edes mahdollinen raskaus testissä näkyisi kun on vasta kp26. Ei siis vaikka kierto olisi sen 28 päivääkin. Joten juu, jäitähattuun vaan tällekkin tyttöselle :LOL: :LOL:

Niinhän se on, että odottavan aika on pitkä =) Onneks en ole yksin jännäämässä. Loistavaa että on tälläinen paikka mihin näitä ajatuksiaan ja tuntojaan purkaa. Kiitos siis teille jos ja kun olette jaksaneet näitä lueskella :heart: :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 20:20 vierailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 09:58 Lellu1 kirjoitti:
Nanna81: testasin perjantaina negan rfsu:n testillä, mutta testaan uudelleen keskiviikkona tai torstaina jollain aconilla kun keskiviikkona tulee viikko siitä omituisesta tuhruvuodosta. EN tiedä mitä oli, mutta pienet toiveen kipinät on nousseet jos olis ollut sitä kiinnittymisvuotoa. Välillä masua nipistelee, mutta mitään muita oireita ei ole. Joka tapauksessa jotain on tapahtunut ja jos ei ollut kiinnittymisvuotoa niin lämpöjen mukaan on ainakin ovis nyt melko varmasti ollut viimeviikon puolivälin jälkeen. Ei varmaan tää kierto mene ihanyhtäpitkäksi kuin se eka jolloin päiviä kertyi 132... :whistle: .

Lellu

tuliko sinulle RFSU:n testiin viivanpaikkaa ja siihen viivan reunaan punainen viiva? mulla tuli kun eilen testasin ja oon ihan kysymysmerkkinä kun noista testeistä on jos jonkinlaista mielipidettä...
Juu tulee mulle se viivanpaikka ja se vähän tummuu siinä 30 min aikana. Ja siihen reunaa tulee myös se viiva (jos tarkoitat sitä mihin se imualue loppuu ja alkaa se testialue? Aconissakin mulle siihen jää viiva. Jos siihen viivanpaikkaan tulee punaista väriä niin voi olla kyllä positiivinen.), mutta se ei merkkaa mitään. Mä olen ennenkin testannut tuolla rfsu:lla ja aina sama asia, mutta nyt kun tietää minkälainen se viivanpaikka on niin tietää jo että se ei merkkaa mitään. valitettavasti.
 
Maanantai 19.03.2007


rinkinki............kp15/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp15/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp17/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp21/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp23/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp24/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp24/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp25/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 26/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp27/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp28/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp30/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp54/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp57/33-36.........yk1.........2.Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
 
älähän hätäile napsuneiti. Sullahan oli eilen kp vasta 26. eli sehän meinaa että vaikka olisitki raskaana, ei se vielä testissä pitäs mun mielestä ainakaan näkyä. testaa uudestaan vaikka perjantaina..minäkin testaan silloin jos ei menkat ole alkanu ennen sitä.
miten te muut? milloin testaatte?
 
Huomenta!

Ekaksi piti sanoa niistä RFSU:n testeistä (onko ne siis niitä markettien liuskatestejä?). Mä sain syksyllä myös niihin "plussan" kun jotenkin värjäytyy punaiseksi se reuna siitä testi-ikkunan sivusta. Olin silloin ihan hajalla kun en tod. silloin vielä halunnut raskaaksi.

Meillä oli viikonlopun vieraita eikä tullut pe tai la mitään duunailtua, mutta tuskin enää silloin mitään ovismeininkiä olisi ollutkaan.

Mä varmaan testaan ensi maanantaina jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet...
 

Yhteistyössä