helmikuusta asti jännäilleet =)

Huomenia!

Poika on räkätaudissa ja meni jo 9.00 ekoille päikkäreille. Onneksi ei ainakaan vielä ole kuume noussut, nuhaa vain ja yskää. Kurjaa aina kun pikkuiset sairastaa... :(

Mullahan alkaakin olla tärkeät päivät hollilla ja kyllähän noita peittoja on heiluteltu ahkerasti koko viikon ja ainakin viikko pitää jatkaa tiivistä tahtia. Tässähän melkein alkaa tottumaan päivittäiseen seksiin! :whistle: Lapsiperheessä haloo! ;)

Nyt pakko mennä vessaan! Maha ihan sekaisin kun juotiin eilen punaviiniä illalla. :whistle:
 
Innokas
Huomenta!

Täälläkin vällyjä heilutettu koko yö 3kertaa :attn: Eiköhän pitäs olla ainakin aineita sisällä mistä lähteä kasvamaan. Tänään kierron pv 14 ja aivan kirkasta limaa vaan valuu. Ajattelisin, että ovis on osunut kohdalle, en ole koskaan testaillut. Valuvista limoista yleensä tiedän, kun mulla se voi olla mihin aikaan kierrosta vaan.

Alkaa jo jännittämään kahen viikon päähän, että oisko tärpännyt ja yöllä, se vähä mitä nukuin oli vain neuvolaunia...
 
miinaliina, no jopas..jospa se plussa kuiteki tulis vielä :heart: . Tsemppiä odotteluun.

Mä kävin siel gynellä ja kyllä se varhanen km oli, mut nyt iha ok kaikki tuol ja eiku yrittään heti vaa..Ku se viel etti ultralla raskautta, mut ei siis havainnu, limakalvot oli kyl vähä paksut, mut tyhjää oli =) . Noooh, me eile sit jo aloteltii toi vauvanteko :D ..ovista odotellessa, gerippimehua ja seksii.. Tuntupas muute kivalta, ku piiiiitkään aikaa sain lastit sisääni :D :ashamed: :whistle: . Onki ihan jännää, et tärppääkö heti ekalla yrityksellä..pidän itteeni siis melko hedelmällisenä..tiiä sit tuosta ukosta, ku ei oo todisteita sillä tästä asiasta :whistle: .

Mut mä lähden kohta naistenpäivän tapahtumaan jammailee kamujen bändii..ja pimut matkaan =) . Ovat iha onskina, ku saa farkut jalkaa muuta reteetä kampetta :D .

Niin, ja hyvää naistenpäivää siskot!! :heart: :heart: :heart:
 
Nelli: Onneksi selvisi, vaikka kamalalta varmasti tuntuu. Nyt sitten piä pystyhyn ja etiäppäin! Peukkui laitan hulluna pystyyn et ens kierrosta tärppäis :)

Itellä kp13 ja tossa eilen jo tota lima-asiaa pohdinkin... ja pohdin vieläkin :D
Ovistikut kyl negaa näyttäny. Kumpa sais plussan edes sieltä, hihi.
Kuinka monta päivää kirto voi heitellä? siis kun mulla on yleensä normaali? päivän,kaks?
Tyttö oksataudissa, plaah. toivottavasti ei tuu meikäläiselle, varsinkaan näin ovisaikaan, vai vaikuttaako se mitenkään asiaan... Ompas nyt paljon kysyttävää... :x

=)
 
innokas
papanalle[/b

Mulla aina kierto säännöllinen, mutta oviksen aika vaihdellut, en tiiä mistä johtuu. Viimeisessä raskaudessa olin tullut raskaaksi kaksi päivää ennen kk alkua. Tiedän, sen että muutoin kumit käytössä, mutta tollon tohittiin ilman kumeja ja laskettu aika ultrattiin siihen päivään sopivaksi. Mulla tulee aina pitkää juoksevaa limaa. Vessassa käy niin limavana vaan valuu.. ja kävellessä tuntuu ku mällit valus alas..(ketä kiinnostaa)
Ja siitäkin sen tietää, että sillon haluttaa kympillä kun voi tulla raskaaksi.

Olin äsken apteekissa ja mieli teki ostaa testi valmiiksi, mutta maltoin mieleni. Tein muuten ensim. testini ed. kierrosta vaikka oviksen aikaan oltiin sairaana ja mahikset oli huonot, mutta halusin tietää. En tiedä miten olen neljä kertaa odotellut kaksi viikkoa oireita ja vaan todennut asian. Nyt on niin kova kuume päällä ettei voi kuvitellakkaan odottavansa kahta viikkoa siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Sillon mulla laatta lentää...


Pidetään vällyt kuumina siskoset :heart: :heart: :heart:
 
Lauantai 10.03.2007


rinkinki............kp6/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp6/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp8/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp12/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp13/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp15/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp15/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp16/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 17/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp18/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp19/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp21/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp45/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp48/33-36.........yk1.........2.Toiveissa



Plussanneet:

H82
<br><br>
 
h82
huomenta!

mut voi todennäkösesti poistaa tuosta listasta. testasin äsken aconilla ja sain haalean haamuplussan! =) viivan kyllä erottaa ihan selvästi, joten kaipa se plussa on ;)

en vaan voi käsittää tätä todeksi, joten tietääkö teistä kukaan, onko noissa aconin testeissä viivan paikkaa? :ashamed:
 
H82: Onnea jo varovaisesti haamuplussasta! Jos viiva on selkeästi vaaleanpunainen (haaleakin sellainen) niin kyllä se plussaa on! Mä olen saanut siihen aina (nyt tätä toista kuumeillessa) sen viivanpaikan, mutta se on enempi sellainen lilan harmaa. Yleensä tulee siihen sen 5min jälkeen, mutta sen 10 min. sisällä. Puhun nyt niistä kotitestit.com sivustolta tilattavista aconeista.
ä en tajua kun aikaisemmin tuot esikoista kuumeillessa en saanut niihin ikinä mitään viivoja, mutta nyt kun olen testaillut niin aina tullut viivanpaikka.

Täällä dpo14, eikä mitään oireita mihinkään suuntaan.
 
Mun on pakko marista teille täällä, kun on outo olo koko ajan :( . Siis km viikko sit ja tyhjä kohtu näytti olevan ke aamuna ku gynellä kävin ja ultras..Mut hittoko näitä mun tissejä vaivaa? Ku ovat iha räjähdyspisteessä koko ajan, särkee iha ku ois raskaana :eek: . No tää väsymys on sit varmaa jotai kevätväsyä, ei oo helpottanu. Yhdyntä sattuu..oon aika kuiva ja alamahaan on nyt pari pvää juilinu sillo tällön..just ollaa parina pvänä sekstailtu :/ . Mä oon yleensä joka kierron vaihees iha litsläts. En tajuu yhtää. Ovista innolla odotan ja siis uskon todellakn, että raskaana en ole, mut välillä kyllä ihmetyttää, mistä nää johtuu????? Miks ei vois olla taas normaali immeinen ja keho :snotty:
 
h82
kiitos teille! :heart: kyllä se toinenkin viiva on vaaleenpunanen, vähän kapeempi ku toinen, mut kyl sen siitä erottaa ihan ilman tihrustamisia! :)

nelHM: voisko olla niin et kroppa on vielä sekasin keskenmenosta ja noi tissitkin ois kipeet sen takia? eiköhän se olo siitä helpotu! :hug:
 
h82
kiitos emmamma! :)

laskettuaika taitaa osua marraskuulle. en oikein luota noihin laskureihin, koska mulla noi kierrot on mitä on, joten annan ajan määrityksen tulla sitten ultrasta, kun sen aika on. 3-10.11 välille se kuitenkin kai ajottuu :D

ukko on ihan mahoton, anto mulle ruusupuskan, kun tuli töistä ja nyt vouhottaa ihan hulluna et mitä saan syödä ja mitä en :D toisaalta ihanaa kun se jaksaa välittää noin paljon, mutta yritän samaan aikaan hokea sille, ettei innostu vielä liikaa. malttamattomana se haluais kertoa tästä jo kaikille :) toivotaan että kaikki menee hyvin.

millonkas emmamma sulla olikaan se la? =)
 
Hei taas piiitkästä aikaa... ettehän ole mua unohtanu.. ollaan oltu lomalla perheen kans.. mummolassa. ja kun anopilla ei ole nettiä, niin en ole päässy tänne olleskaan. :eek: ja täällä on varmaan tapahtunu vaikka mitä. en edes ehtiny vielä lukeen. luen sit aamulla kaikessa rauhassa. nyt pitää mennä kun mies kiehnää tuossa ja taitaa olla just sopivasti ovulaatioki ;) heippa!!
 
Ah mie näköjään muokkasin tuon perjantain listan tämän päivän listaksi enkä tehny uutta, mutta tiedot siinä pitäis olla oikein :) ...

H82 Onnea, onnea :flower: :heart: ! Ja mielettömän iso :hug: !!!! Vihdoinki tässäki listassa avautu tuo plussanneiden lista!!!!!!!
 
H82 onnea onnea hirmuisesti! :flower:
Ei mitään uutta täällä, menkat vaan jatkuu ja jatkuu. Synnytyksen jälkeen nää mun menkat kestää sen kaheksan päivää... :headwall: Kiva juttu!
Kenelläs se vatsatauti vaara olikaan?! Tuskin se hedelmöittymiseen muuten vaikuttaa, muutaku ei varmaan huvita hommailla kauheesti jos laatta lentää. :x Toivottavasti oot pysyny terveenä.
Hauskaa viikonloppua!
 
huh.. tulipa luettua tää ketju tuolta 5.sivulta tähän.
jos oikein muistan niin kaks plussaakin tullu. onnea hirmuisesti nuusa ja H82!!!! :flower:

kuinkas monella on ovulaatio jo takana? edessä? parhaillaan?
mulla taitaa olla käsillä. mahassa tuntuu ihan selvästi sellanen jännä tunne. :D

hauskaa päivänjatkoa kaikille! ja nyt on pakko tulla plussia enempi ku viimekierrossa.. vai mitä.. ++++++++ :whistle:
 
Pi pa re: :wave: pitkästä aikaa. Meikäläisellä pitäis joo olla ovis, mut saas nähdä nyt tuleeko ollenkaan.... siis sitä odotellessa ;) Peittoi heiluteltu kyllä suht ahkerasti. (jippii) Silti kyllä hämää kuinka paljon se ovis voi myöhästyy... Tyttö oli oksataudissa, ja onneks ei tullu mulle eikä kestäny kun päivän. huh. on se niin kamala tauti ettei sitä kukaan itselleen halua.
Sitä plussaa kyllä toivois ihan kamalasti, mutta heikko fiilis tästä kierrosta. Toivotaan silti kaikille hulluna plussia! :heart:

lisäys: sainpas sen plussan siihen ovistestiin :) hihih nyt sit oon onneni kukkuloilla siitäkin.. (eka kerta ko noita tikkuja kokeilen) eli kiva tietää et homma toimii. <br><br>
 
Sunnuntai 11.03.2007


rinkinki............kp7/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp7/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp9/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp13/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp14/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp16/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp16/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp17/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 18/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp19/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp20/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp22/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp46/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp49/33-36.........yk1.........2.Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82



huomenta vaan! =)

päivitin listaa.. sanokaa jos meni väärin.
 
Hei!

Täällä ei mitään uutta. pientä nipistelyä on masulla, mutta se nyt voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Testailen tuossa ensviikolla jossain vaiheessa jos tarvetta. Alkais nyt vaan jos on alkaakseen. Testejä pitäis varmaan tilata.

Lellu
 
Maanantai 12.03.2007


rinkinki............kp8/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp8/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp10/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp14/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp15/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp17/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp17/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp18/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 19/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp20/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp21/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp23/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp47/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp50/33-36.........yk1.........2.Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82

 
Huomenta kaikille,

Uusi viikko taas edessä. Viikonloppu meni mukavasti, ihanan aurinkoinen ilma oli eilen.

Omasta navasta: rinnat on tulleet melko kipeiksi, sekä nännit että rinnat noin muutenkin. Mutta ne nyt on vaihtelevasti kipeät aina ennen menkkoja muutenkin, joten...?

Lämpöjä olen mittaillut, enkä oikein ota päätä enkä häntää niistä. Eilen oli aamulla 37 ja illalla enää 36,8 ja oviksen kuitenkin olin bongaavinani tikkuun kp15. Noh, ensi viikolla se sitten nähdään. Ei se auta kun kärsivällisesti odotella. Ja normaali lämpö mulla on kuitenkin joku 36,4-36,6. Näitä lämpöjä mittailin ennen ovista siis. Eli ehkä tuo parin kymmenyksen pudotus ei nyt ole NIIN kamalaa =)

Mukavaa päivää!
 
arrgggg.... ei menkkoja.. vain kauheet hikikohtaukset ja muut raskausoireet. raskaana en kuitenkaan oo. soitin neuvolaan ja se sano että joillaín menee jopa vuosi imetyksen jälkeen siihen ettähormoonit tasottuu.. et oireita voi olla just raskausoireet.. yök.. nyt meen ens maanantaina lekurii jospa saisin jotain apua tähän.. oon niin kiukkunenki kokoajan,.,,,yhyy

no mutta onneksi täällä on plussanneitakin.. onnea!!!!!!!! :heart:
 
heipparallaa.
olis pitäny koputtaa puuta... samana iltana kun ne 2 viivaa siihen ovistestiin sain, sain myös sen oksataudin :\| urb! Taitaa piinailut jäädä vähille, mutta eipäs sille mitään mahda. Ompahan sitten sairastettu koko poppoo..
Nyt kp17 enkä tiiä olisko tän päiväsestä pupuilusta enää mittää hyötyy (ainakaan vaavimielessä ;) )
on kyllä sellainen paineentunne alamasussa vielä...
 

Yhteistyössä