helmikuusta asti jännäilleet =)

innokas
En mä oo yhtää varma taas mistään, ku on nii sairaat kivut. Oon vetäny tänää 2 x 800mg burana ja 1000mg panadoli, ei mitää vaikutusta. Alaselkä tuntuu että räjähtää ja väsymys kauhea. Oon iha kalkkis, siis kalpee, sellanen zombie.
Kävin tosiaan uudestaa lääkäris tänää, mut se vaa sano että syö buranaa..yritän mieltä kohottamalla parantaa olooni, mut ei onnistu. Vuoto on niukkaa enää, onneks, oikeestaa eile oli runsasta ainoastaa..ja la ku alko, se oli iha kirkkaanpunasta ja limaista :/ :eek: .
Ajattelin kyllä, että varaan viel yksityiselle gynelle ajan, saa ultrata, että kaikki varmasti kunnossa..ties mitä voi olla.

Mulla hormoonikierukan poiston jälkeen tuli 2 päivän päästä tyhjennysvuoto, oli ku hanasta ja tummaa klönttistä vuotoo..kesti muutaman päivän. Gyne sano, että kierto nollaantu siitä ja seuraavat menkat venyki, kierto oli yli 40 pv, mut tais olla aika tavis runsaahkot menkat..sen jälkeen tullu tasan 28 pv kierrolla.
Toivotavasti tasottuu sulla, mut joskus voi menää kuulemma kauanki. Plussi kehiin siskot :heart: :heart: :heart:
 
kuupää
Hei vaan. Piinailen minäki.. Nyt menossa kp 40/32. Kaks negaa oon jo testannu. Tänään ainakin lämmöt ollu koholla (aamulla 36,75, iltapäivällä 36,87), joten ei kai huomenakaan vielä pitäis menkkojen alkaa. Odotan sitä jos sattuisin vaikka raskaana olemaan. On hyvin mahdollista että ovulaatio ois ollu myöhemmin... :)
 
Tiistai 06.03.2007


rinkinki............kp2/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp2/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp4/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp8/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp9/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp11/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp11/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp12/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 13/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp14/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp15/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp17/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp41/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp44/33-36.........yk1.........2.Toiveissa
H82.................kp46/35.................yk1.....1.Toiveissa


Ohhops oli jääny päivämäärä vanhaksi tuossa :D

:hug: rinkinki ja mmliia.

Ja onnea joppanalle<br><br>
 
Huomenta, pitkästä aikaa.

On jäänyt vähän tää palstailu vähemmälle.
Tosiaan viime torstaina olin siellä vyöhyketerapiassa ja se oli ihan mukavaa.. kuin jalkahierontaa. Tarkoitus oli sen avulla saada kierto tasaantumaan siihen 28 päivään, mitä se mulla ei ole ollut ikinä.

Sain lisäksi jotain pillereitä, joiden nimeä en nyt kuollaksenikaan muista, ja vehnänalkioöljyä. Sitä vaan en pysty kyllä mitenkään saamaan alas, en edes jugurttiin sekoitettuna. Hrr...

Ja nyt pitäisi sitten huomenna mennä uusintakierrokselle, sillon onkin kp15. Eilen päästiin PITKÄSTÄ aikaa miehen kanssa pupuilemaan. Se raukka kun on ollut kipeenä. Jospa se tästä kuitenkin, eipä kai se eilen vielä liian myöhäistä ollut.

Nelli :hug: ei muuta kun häntä pystyyn vaan. Kevät tulee ja uusi yrityskierto edessä. Jospa se siitä tärppäisi =)

 
Moikka pitkästä aikaa! Oho, mullahan on pian kierto puolivälissä, jeejeejee!!! Tosi sunnuntaista asti sanoin miehelle, että ollaan kuun loppuun joka päivä tahdilla eli oliko silloin kp9? Kiva vaan kun meidän kemiat ei kai oikein sovi yhteen kun mies raukka on aina ihan ruvella kun päivittäin touhutaan. Jos tahti on kerran, pari viikossa, ehtii vehkeet palautua välissä, mutta tiuhemmalla tahdilla menee ihan vereslihalle ja sattuu... Näin ollut alusta asti, pitäisi kai aina käyttää kumia :ashamed: En tiedä, onko mulla jotkut hyperhapokkaat mehut ;) Thanks for sharing :x Mitään tulehduksia kun ei kuitenkaan meillä ole.

Tsemppiä vain kaikille tässä kierrossa! :wave:
 
Jep, eilen alko sit menkat, joten kp2 on nyt. Yllättävän vähän ketutti, olihan se odotettavissa, ettei heti tärppää. Saa nähä kestääkö nää menkat taas kaheksan päivää... :headwall: No, kuhan loppuvat joskus, niin sit taas hommiin! :D
Eipähän tänne sen kummempia. :wave:
 
Heip. En oo pariin pvään päässyt tänne, kun kone kettuilee :/ Mulla nyt kans sit kp2... Eli eilen aamulla kun heräsin niin tiesin et nyt ne alkaa ja joo, vessaan kun pääsin niin eiköhän lorahtanut sit. Alaselkä on ihan sairaan kipeä :'( ja tää vuoto on ihan outoa, tänään tullu vaan vaaleen ruskeaa limaista vuotoa, eikä sitäkään paljoa. Mä olin jo melkein varma et nyt sitä ollaan raskaana, oli niin selvät oireet ja vieläkin on. Noi verisuonetkin kuultaa kyllä tosi vahvasti läpi.. Nojoo, mut eiköhän se nyt vaan pidä uskoa ettei tärpännyt!

Plussaonnea ja tsemppiä kaikille :)
 
Moips!!
Mun piti eilen tulla tänne tein joukkoon. Nyt kuitenkin kävi niin että myöhästyin.. ;)
Eilen oli kp 28/28-29 ja mietin tekiskö testin... no tänään tein ja se oli plus! Yes!
Me tarvittiin sitten vain kuukausi "kunnon puurtamista" ja heti tärppäs.
Eli helmikuun puolessa välis aloitettiin tosissaan yritys. Olikohan mulla oikeat kikat käytös.. ;)
No, täytyy yrittää olla liikoja hehkuttamasta, kun elämästä ei ikinä tiedä.
Mut nyt olen pelkkää :D :D <br><br>
 
Dania harmailee
Heippistä pitkästä aikaa, pikaisesti pyörähdän täälläkin...
Tuntemuksista päätellen ovis eilen tai tänään, ei vaan ole jaksanut innostaa toi peiton alla heiluminen yhtään :D Eli siis mahdollisuudet raskauteen tässä kierrossa minimaaliset.

Luen myöhemmin nää teidän kaikki kirjotukset (niitä on paljon!) ja kirjottelen paremmalla ajalla!

Tsemppiä kaikille! :heart:
 
h82
nelHM pahoittelut keskenmenosta :'( :hug:

eikös sulla ollut muuten niin, että plussasit aikasemmissa raskauksissasi vasta myöhemmin? kysyisin vaan et oliko sulla ihan selkeät raskausoireet kuitenkin? mulla taitaa olla nyt jo kp46/35 eikä menkkojen alkamisesta oo mitään tuntemusta. alamaha on ihan turvoksissa, valkovuotoa tulee ja rinnat on tosi kipeet. ukkoki sano tossa yks päivä et tissit on kiinteemmät ku normaalisti B) niin ja alavatsalla tuntuu välillä tosi kovia vihlasuja.

testasin viime pe viimeks ja nyt ajattelin etten hätiköis tän asian kanssa, koska tuskin oon raskaana, mut aina se ajatus kuitenkin hiipii mieleen...tosi rasittavaa, mut ilmeisesti toivoa on niin kauan kun ei näy menkkoja, vai? mietin myös sitä et missäköhän vaiheessa täs pitäis mennä lääkäriin jos kierto vaan venyy ja venyy... :snotty:
 
Innokas
Iltaa vaan kaikille!

Voiks ovis olla jo nyt ku on kp 12, eilen mua itteäni innosti ihan kauheasti ja tänään sit tuli sellainen verinen limavana. ei oo koskaan ennen tullut. Nyt kyllä lupasin miehelle, että joka päivä ja kahdestikin, niin eiköhän tärppää. Se on vaan tyytyväinen...

Tänäänkin päivällä on vain ollut se yksi asia mielessä mikä ei oo normaalia :snotty:
 
mmiilia
Pahoittelut menkoista :hug: . Mulla kans iha sairaan kipee tää alaselkä, siis ihan kauhee, päiväannos 3 x 800mg burana ja 1000mg banadoli :/ . Ja mä en muutenkaa tiiä yhtää, mitä aattelis, että oliks nää menkat vai se km?????????? Ku vuoto on oikeestaan loppunu, tuhrua tulee. Ja se eka pv oli niukkaa limaista ja kirkkaanhaaleenpunasta, toka päivä sellasta kirkkaanpunasta suht runsasta ja kolmas eli eile ja tänää, iha vaaleenpunasta tuhruu vaa..et mitä helvataa tää on? Menkat ei kyllä näin kipeet voi olla. Ja mua tonne kohdun tienoille alkanu nyt kans välil vihlasee. Ja se on kumma, että tissit melkee yhtä kipeet vieläki ja väsymys jatkuu, mutta lämmöt sentää suht normaalilukemissa. En tiiä, tartteeko sitä vielä lääkäriin mennä? Meen kyl yksityiselle gynelle, saapi ultrata, josko siel on joku kysta tmv sit :eek:

H82
Pahoittelut menkoista sulleki. Juu mulla plussas noi neidit rv7-8 vasta, todella rasittavaa ja kallista (testejä palo miljoona).
Nii, ekasta olen kirjottanut oireet ylös: tissit tooosi kipeet rv 12 asti, alavatsaan koski kauheesti ja pahoja vihlasuja, luulin, et menee kesken, ja väsymys, molemmista iha kauheeta, kahvi äklötti vaik juon iha kauheesti normaalisti ja sellanen 2kk krapula molemmista, en oksentanu, mut öklötti.<br><br>
 

Keskiviikko 07.03.2007


rinkinki............kp3/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp3/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp5/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp9/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp10/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp12/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp12/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp13/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 14/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp15/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp16/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp18/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp42/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp45/33-36.........yk1.........2.Toiveissa
H82.................kp47/35.................yk1.....1.Toiveissa



 
Heippa!
EevaRouva tuli vaan mieleen tosta, et ukollas vehkeet ei kestä :D Meillä on kans sillon noin, jos en oo muistanu ajella karvoja. :whistle: Vissiin jäävät jotenki sinne väliin ja aiheuttaa suurta kipua ja tuskaa. ;) Mites teillä esikoinen tärppäs, ku en muista? Jouduitteko pitkään yrittämään?
Meille ei uutta, menkkoja vaan. Kaikista tylsin vaihe kierrosta...
 
mmiilia, yhdyn emmamman kaa samaan..Mite siel hurisee, vuotaako???

Omaa napaa sit vaihteeks: Meen huome aamuna yksityiselle gynelle. Soitin tänää viel tk:n ja kysyin maanantain tuloksista, ni tää sairaanhoitaja ei osannu tulkata varmaks mun raskaustestii :eek: . Nii sano vaa, että kai se on negatiivinen, mut oudosti ilmotettu, pieniä määriä hormoonia on kuiteski veressä..just. Ja nää kivut jatkuu alaselässä ja kohtuun jomottaa välillä, varsinki, jos lenkkeilee tmv. Sano, että ehdottomasti nyt gynelle ja tk:ssa pitkät jonot. Joo, kyl mua kans huolestuttaa jo, että missä vika ja syy tähän oloon..Hitto ku tissit iha räjähdysvalmiit koko ajan ym. Vuotoa ei tule. Oli oikeestaa vaa yhen päivän...Oon pohtinut, että mulla vois olla joku kysta tai endometrioosi, sitä vaa, et puhkeeko se näi kerrasta, ku ei tällasta enne ollu..Tulehdus ei vissii voi olla, ku tulehdusarvot normaalit ja kohtu ei arista.
Sori kun jauhan täällä, mut mun on pakko..Olen ihan loppu näiden epäilyjen ja kipujen kaa :'( . Oisko kellää ideoita? tai no juu, huomennahan kaiken luulis selviivän, kun ultraa, ni näkee jos jotai kyhmyjä tmv on.
 
rinkikinki Joo, en ymmärrä mistä johtuu miehen yliherkkyys mulle :whistle: Liian tiivis tahti kai tai sitten vain herkkänahkainen ukko mulla. :/ Jos mennään yksityiskohtiin niin olen melko lyhyessä karvassa aina, joten ei se kai siitäkään johdu? Aika tylsää kun haluaisi kuitenkin itse "yrityksen" olevan myös mukavaa eikä kipeää tekevää pakkopullaa...Esikoinen tärppäsi meillä 2. kierrosta. 1. yrityskierron alussa poistettiin kuparikierukka ja tosiaan toisesta kierrosta sitten tuli tärppi, vaikka surin vielä silloin kun laskujen mukaisena ovispäivänä ei ehditty makkariin lainkaan... :ashamed:

Nyt on siis meillä tahti joka päivä ja mies vielä käskee mun aina jäädä hetkeksi makailemaan sängylle. Tosin en mä siinä muutamaa minuuttia kauempaa jaksa makoilla, muutenkin multa valuu lastit ulos aina melkein vasta seuraavana päivänä, tiedä miksi? :whistle: Ja kaikkia kiinnostaa... :kieh:
 
nelHM: No olipas kummallinen vastaanottovirkailija tk:ssa. (Vähän samaa tyyliä kuin täällä... pojn pissanäytteessä oli hieman jotain kasvua ja lääkärin mielestä se näyte oli kontaminoitunut. JA perään kommentti seurataan. NO kun kysyin mitä tuo seurataan nyt tarkoittaa niin vastaanottovirkailija sanoi, että ei tässä lue.... :eek: . Ei kele. No pyysin sitten soittamaan kun on saanut joltain kysyttyä ja jos täytyy vielä pissanäytteelle. Ei ole kuulunut mitään joten seurataan sitten täältä kotoa käsin.) Muistaaksni hcg hormonia voi olla veressä jopa 5 joka ei välttämättä tarkoita mitään. Yleensä se muistaakseni on kuitenkin alle 2 se normaali määrä. Korjatkoon joku jos tietää toisin.

Mulla on alamasu jotenkin arka (ei koko ajan, mutta jos esim. istuu vähän ronskimmin) ja nyt en tiedä onko kyseessä menkkojen saapuminen vai voisko olla ovistakin. Jotenkin mä en jaksa uskoa, että olisin vieläkään ovuloinut. No eiköhän tää mega kierto joku päivä lopu. Veikkaan, että vielä ainakin pari viikkoa menee... testailen ens viikolla jos tarvetta. Mitään oireita raskaudesta ei ole.

Lellu
 
Tässähän käy olo iha tukalaks, ku ei oo päässy/uskaltanu sekstailla ja lukee vaa teistä himokkaista siellä :LOL: .. Mullaki valuu niit lasteja yllensä seuraavana päivänä kans..ja sit ne haiseeki jo iha kauheelle, yök.. Millohan sitä uskaltas alottaa taas :p ..Isännän kassit alkaa painamaa pahemman kerran :D

No juu, iteppä te alotitte, hihhiiiii.. :D :p
Seksi onki kivempi puheenaihe, ku nää ongelmaiset tilanteet, joten ei ku vaa..piinaamaanki porukka pääsee vasta parin viikon päästä..vasta!! Siis suurin osa. Ja täällä on kiva, ku voi jutella mistä vaa, olette nii avoimia ja kuuliaisia :heart: .

Jeps, jatkan surfailua, neidit nukkuu..
 
emmamma ja NelHM Kyllä tää vuoto nyt näköjään on ihan kunnon vuotoo.. :/ Hetken näytti et loppu jo ennenku kerkes ees alkaa, mutta kyllä sitä on nyt tullut ihan normaalisti (siltikin aika niukasti, mutta vuoto mikä vuoto). Pelottaa vaan vähän kun tuolla kohdussa tuntuu oudon painavalta ja masukin on sillai oudosti paisunut; ei sillai kun menkkojen aikaan mulla normaalisti, eli ns. ilmapallo, vaan nyt pelkästään kohdun kohdalta "isontunut". Ääh, en osaa selittää kunnolla. Ja sit lisäksi yskiessä tänään aamulla otti aika kovaa kipeetä sinne. Mitähän tääki nyt on!

Sit vielä NelHM toivottavasti toi sun juttus selviää, ei varmastikkaan oo kiva elää epävarmuudessa :hug: Toivotaan että noi on vaan tavalliset menkat sulla, joissa vaan normaalia kovempi kipu.
 
Iltaa kaikille!

Nelli toivottavasti huomenna selviää toi sun tilantees. Olisin itsekkin varmaan jo IHAN tulisilla hiilillä. Voikohan sitä kuitenkin olla ihan pienenpienenpieni toive että siellä se masukki vielä kyydissä olisi? Tai ainakin että tosiaan lääkäri osaisi sanoa mistä tuo kaikki oikein johtuu!

Mä kävin tänään jo toisen kerran siellä vyöhyketerapiassa. Nyt odotellaan mitä se ja greippimehu ja pilleroiset on saaneet aikaan =) Eilen sain ovistestiin jo melko vahvan viivan ja tänään siihen pärähti tasavahva viiva controlliviivan kanssa. Pitäisi saada mies tuolta rakennushommista vällyjen alle :LOL: .

Muutenkin on ihan hyvä fiilis, kerrankin olen (ainakin vielä :saint: ) ihan levollisella mielellä ja ajatuksella että tulee jos tulee.. jos ei tärppää nyt niin ehkä sitten seuraavalla kerralla.
Vähän vain olen miettinyt sitä että jos nyt tai seuraavalla kerralla tärppää niin se on sitten loppuvuoden vauva. Marras-joulukuussa on niin pimeää, synkkää ja no, yksinkertaisesti talvista. Mieluitenhan sitä olisi toivonut kevätvauvaa (kuten olen itsekkin ollut). mutta eipä kai tälläisestä asioista voi alkaa liikoja toiveita esittämään. Ja älkää nyt ymmärtäkö väärin, vauva on enemmän kun tervetullut mihin vuodenaikaan tahansa. Kunhan vain pohdin :ashamed: .

Pitää lähteä temppukoulua pitämään tuolle koiruudelle ettei raukan taidot pääse ruostumaan. kivat illanjatkot kaikille :heart: :heart: :heart:
 
iltaa naiset. mun on nyt pakko purkaa.. ja kysellä.. :ashamed: Niistä limoista, kun en tajua miten ne menee tai pitäis mennä. Oon lukenu kaikki jutut netistä ja niissä sanotaan, et ennen ovisaikaa voi irrota limatulppa, ok, mutta kuinka kauan ennen ovista? sitä ei meinita missään et mikä se edes suunnilleen vois olla. ja sen pongasin kp10. nyt sit ollu vaan pientä/normaalia kosteutta.. no ovistikut näytti negaa, joten ovis ei ollu.
 
Torstai 08.03.2007


rinkinki............kp4/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp4/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp6/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp10/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp11/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp13/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp13/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp14/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 15/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp16/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp17/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp19/30-35.............yk10.....2.toiveissa
lellu1...............kp43/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp46/33-36.........yk1.........2.Toiveissa
H82.................kp48/35.................yk1.....1.Toiveissa

 

Yhteistyössä