helmikuusta asti jännäilleet =)

miinaliina ja mmiilia plussa onnea! Peukut on pystyssä! :wave:
nelMH :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon! =) Niin, ja katoin noita mun kiertoja, niin jos viittit ni vaiha mun kierronpituudeks 27-32. Vaikka eihän tolla yhellä päivällä oikeestaan mitään merkitystä oo.
Menkat alkaa luultavasti hetkenä minä hyvänsä, alaselässä tuntuu... Väsyny ja heikko olo on ollu ainakin tänään, mutta tuskin on r.oire, ku ei ekassakaan raskaudessa ollu mitään ällöoloa. Toivottavasti ei oo mikään oksutauti tulossa. :x
Jokohan mä esittelin meijän perheen?! En muista, niin kerronpa uudestaan. Mä oon kohta 24v, mies 25v ja tyttö 10kk. Asustellaan uudellamaalla ja mä oon hoitovapaalla tällä hetkellä. Töihin ois tarkotus palata tammikuussa 2008, mutta toivon tietty, että saisin jäädä uudelleen äippälomalle. ;)
Siinäpä meistä! Oikeen hauskaa viikonloppua! =) <br><br>
 
Nuusalle tosi paljon ONNEA:)
yritetään tulla perästä!!!

Nelli: mitä ihmettä? sä olit niin selvästi raskaana että miten sun menkat voi mukamas alkaa? mä en käsitä:)

Ai jotain itsestä...oon 25 tai täs kuussa jo 26 v ja mies 36 v, ekaa yritetään tosiaan. Kymenlaaksossa asustellaan.

Tsemppiä kaikille ja ootellaan plussa uutisia innolla!!!
 
h82
nelHM :hug:

ite testasin myös eilen negan :'( ja meiän kone jumittaa niin pahasti etten oo päässy tänne kertomaan :headwall: nyt vois menkat sitte saapua tähänkin torppaan, niin vois lopettaa tän odottamisen \|O tissit vaan on päivä päivältä kipeemmät, joten mun kohdalla se taitaa olla merkki menkkojen alkamisesta.

mä siirryn nyt taka-alalle, mutta tuun heti ilmottamaan, kun joku muutos tilanteeseen tulee :snotty:

oikein paljon plussaonnea kaikille! :)
 
Iltaa.
Mulla tosi kipee olo koko päivän ja iltapäivästä paheni noi alavatsakivut tosi pahoiks. Menin illasta päivystykseen, kun vuotokin erilaista, ei mitenkää runsasta ja tummaa, vaa aika niukkaa ja limasta&veristä..Mulla hyvin todennäkösesti keskenmeno :'( . Kaikki muut veriarvot kohdallaan. hCG:stä sano, että ei ole yli 0.6 (??), mutta mun taustoilla, ei näyttäskään, että hormoonia ois ja siis varhasta keskenmenoo epäili. Maanantaina meen labroihin viel kontrolloimaan tilannetta.

Voivoi,mut olin kyllä niin varma raskaudesta, että uskon itsekkin, mitä lääkäri sanoo.
 
Huomenta

Yöllä alko sit kovempi vuoto, kyllähän tuo juilii kovasti selkään. Ois helpompi ajatella, että nää on vaa kivuliaammat menkat, mutta kaikki noi faktat raskaudesta, oireet siis, ni kai tää sit on keskenmeno :snotty: .
En tiiä..sekalaiset ajatukset asiasta.

Appiporukat ois tulossa kylään puolenpäivän aikaa, täällä taas kaaos ja pitäs kai sitä tehdä ruokaa ja kahvileipää..viddu kun en jaksas nyt!!

Mut mites miinaliina ja mmiilia? Ootteko tänää testaillu?
 
Sunnutai 04.03.2007

nelHM..............kp2/28................yk1....3. toiveissa
nanna81..........kp6/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp8/30-32............yk 2.......2toiveissa
papana03........kp9/27-28.............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp9/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp10/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 11/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp12/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp13/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp15/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp29/27-32...........yk1.......2.toiveissa
mmiilia............kp36/27-32...........yk2.......1.toiveissa
lellu1...............kp39/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp42/33-36.........yk1.........2.Toiveissa
H82.................kp44/35.................yk1.....1.Toiveissa


Kattokaa onko oikein noi kaikki, kun oo ihan varma.. Korjailen sit.<br><br>
 
NelHM iiso ja lämmin :hug: :/ Koitahan pärjäillä.

Mä en oo vielä testaillut, enkä aiokkaan ennen ens viikon torstaita (jos sillon on enää tarvetta), näin oon päättänyt. Menkkoja ei kuulu ei näy. Tänä aamuna pisulla käydessä huomasin et pissu oli todella tummaa, vähän niinku kaljan väristä mut tummempaa ja haisi oudolle. Hmm. Muuten on edelleen samat oireet.

Mites miinaliina ?
 
nelHM voi itku... :'( :hug: Jaksuja!
Täällä alkaa oleen se aika, et pelottaa käydä vessassa. Vaikka tiedän, et menkat alkaa, mut silti jossain takaraivossa on se ajatus mitäs jos... Tekis mieli testata, mut yritän oikeesti pitää itteni järjissäni.
nelMH laitatko tohon listaan mun kierron pituudeks 27-32? Et vissiin lukenu mun edellistä viestiä, niin pyydän uudestaan. =)
Ällö olo meni eilen ohi ja loppupäivän oli hyvä olo. Nyt taas tuntuu vähän ällötystä, mutta varmaan johtuu tosta aamukahvista.
 
Kiitti kaikille haleista.
On huono olo, henkisesti ja fyysisesti. Ei auta näihin kipuihin burana, ees 800mg :'( . Muutenki mieli aika maassa. Herkällä tuulella. En jaksas nyt mitää tai ketään, mut lapset on hoidettava ja appiporukat kestitettävä. Tekis mieli mennää vaa peiton alle makaamaan.

Kauankohan tää vuoto kestää? Ja millos menkat tulee? Ja saako yrittää lasta, jos nyt ovuloi joskus? Mä en tiiä mitää..Onks kellään täällä tietoa? Varmaa maanantaina soittelen neuvolaan tmv ja kyselen viel..

rinkinki
Korjasin kp:t ja luin kyllä aikasemman viestin, mut en muistanu korjata, sori. Nyt siis ok se :) <br><br>
 

Maanantai 05.03.2007

nelHM..............kp3/28................yk1....3. toiveissa
nanna81..........kp7/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp8/30-32............yk 2.......2toiveissa
papana03........kp10/27-28.............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp10/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp11/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 12/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp13/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp14/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp16/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp30/27-32...........yk1.......2.toiveissa
mmiilia............kp37/27-32...........yk2.......1.toiveissa
lellu1...............kp40/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp43/33-36.........yk1.........2.Toiveissa
H82.................kp45/35.................yk1.....1.Toiveissa


 
Oltiinpas tipahdettu kauas :\|
Nelli :hug:
Peukkuja piinaajille! =)

Omaa napaa: kp10 (36,4) kohta alkaa ihana ovisaika. Vielä ei ole tuntunut mitään munistuntemuksia, vaikka viime kierrossa oli jo tässä vaiheessa kaiken maailman kipuiluja. Menkatkin alko ja loppu ilman mitään kipuja, mikä tietty oli kiva juttu. No nyt sitä sitten jollain tasolla odottelee ovista ja jollain tasolla yrittää olla ajattelematta liian... hmm miten sen sanois... stressaavasti asiaa.

 
Kyllä alkaa jännittään pikkuhiljaa. Vitsit, ku tekis mieli testata jo. Nyt siis kp30/27-32, mut mä en haluu kattella mitään negaa... Ja toisaalta oon niin varma, et menkat alkaa kumminki. Tää on kauheeta!!! Ällö olo kolmatta päivää, välillä helpottaa ja alaselässä tuntuu välillä menkkamaiselle. :headwall:
 
rinkinki.. testaa...kyllä nyt plusssaa tulee..kun viime yrityskierroissa jäi niin mont aplussaamatta.. eli nyt !!! plussapuhureita!!!!

ja täällä.-.. ei mitään uutta... ei menkkoja...=( ja ens viikolla mulla on poltto-operaatio sairaalassa.. papa kun oli 3 ja patologin mukaan solumuutokset on poistettava... hui..iu.. pelottaa sekin.. tehdään kuulemma paikallispuudutuksessa mutta silti....
ja sit pitäs kuulemma olla harrastamatta seksiä yhden kierron verran... ei käy... jos menkat alkas joskus...hmm.. tylsää siis tääällä..... :'(
 
Malttiä rinkinki =) , jospa se sieltä plussaks viel muuttus, uskon ja toivon!!

Mä viettänyt vkl kivuissa ja edelleen pahat. Kävin äske uudestaa lääkäris, ei ne keksi ku tooosi varhanen keskemeno, käyny kääntyy siel ja tullu sit heti poies..Aiheutti kuitenki oireet. Se mua ihmetyttää ku hCG nega verestäki.-.en tiiä enkä jaksa arpoo. Vedän sitä buranaa greippimehun kera tääl ja toivon, että vuoto loppus pian ja nää kivut, iha h.elvettiä on tuol selän puolella :( .

Pakko saada ittensä piristyy pikkuhiljaa..Onneks lapset huomen isänsä kaa, ni saan huilii ja olla vaa yksin!!

Parempaa puhuria kaikille..kyllä se tästä
 
Hei!

nelHM::hug: Nyt vain onnea seuraavaan kiertoon.


Täällä vissiin jo kp40 ja ff:n mukaan dpo10. Luulen kyllä edelleen että en ole ovuloinut vielä ollenkaan. Mulla on sellainen pieni jomotus tuolla alamasulla ollut nyt toista päivää ja nyt olen alkanut kuvittelemaan että mä olen varman saanut jonkun tulehduksen :eek: .

Flunssaa ainakin pukkaa ja tuo meidän pikkumies on jo 5:ttä päivää kuumeessa joten tänään pitää mennä päivystykseen. Kunhan tuo mies vain tulee töistä. Pitää nyt käydä tarkistuttamassa onko korvat ok. Viimeyönä heräs huutamaan puolenyön aikan ja vasta yhdeltä saatiin rauhoittumaan. Kaikenlaista yritettiin.. ja sitten vihdoin panadoli alkoi vaikuttamaan. Silloinkin vielä aivan unissaan rötkötti mun masun päällä ja säpsyi hereille huutamaan. Joku paikka ilmeisesti on kipeä. Jos olis vielä kauan huutanut oltais menty silloin yöllä tuohon päivystykseen, mutta onneksi rauhoittui ja nukkui sitten yhdeksään asti syömättä. Muutenkin maistuu ainoastaan viileät soseet, vesi (jota sitäkin tosiaan vain suullisia) ja maitoa menee vähän, mutta ei vielä huolestuttavan vähän. Kyllä on kurjaa kun tuollainen pieni sairastaa. Äsken oli 37,8 lämpöä' joten taas nousu suunnassa. Aamulla oli vain 37,2.

Ens viikolla vois taas testata jos sinne asti pääsee ilman menkkoja.

Lellu <br><br>
 
Lellu1

Kurjaa ku pien kipeenä? MInkäs ikänen hää on? Mut toi kuumehan on vaa lämpöö..ja nyt liikkeellä tosi sitkeetä kuumetautii, a-viirusta jmv..KOrvat kannattaa tutkituttaa, mut eipä ne mitää voi tehdä, jos ei bakteeritulehdusta. MOnethan pyytää antibioottia esim. just tollasissa tilanteissa, ku kuume vaa jatkuu..mut ei se auta, turhaa ei kannata syöttää. Mulla on ku on noi sairastavaiset lapset, infektiokierteessä puolet vuodesta..syksystä kevääseen aina, ni ollaa noita antibiootteja vedetty..ovat jo immuuneja tietyille antibiooteille.
Meil oli kans se kuumetauti, 5pv 40C kuumetta, yliki, mut meni ohi. Toisel tosin se keuhkokuume, siihe anto antib. ja purki, toiselle ei mitää, ku cerppi ok.
Mut sori, ku alan neuvoo. Toivotaan et ei ole korvissa mitää..nehän ne voi tulehtuu jos räkänen pitkää tmv. Parempia vointeja Lellun vauvalle :heart: :heart: .
Nii viel..hampaathan pitää lämpöö..onks nii pien kaveri, et se vois olla..se kans itketää..

Mulla alkaa vuoto tosiaan hiipumaan..kivut ei viel, mut hyvä toikin. Greippimehuu litkin, on kyl iha sairaan pahaa, yök :x .
Ovis sattuu miehen talvilomaviikolle..ja ollaa viel kaksin reisussa ja kaikkee ihanaa.. ;) .
 
nelHM: Luukas tulee tällä viikolla 7kk ja sillä on jo kaikkiaan 8hammasta... :D . Kunnon rivistö. Nyt pitäis olla hieman taukoo noissa hampaissa kun kulmahampaiden pitäis tulla joskus myöhemmin. EIkä ainakaan tunnu vielä yhtäkään ikenissä. Luultavasti on tosiaan tuota liikkeella olevaa tautia, mutta täytyy tosiaan näyttää nuo korvat, jotta ei sitten pahene ainakaan. Kieli sillä on tosi katteinen joten voi jotua tuo itkuisuus myös siitä, että kurkku on yöllä kipeämpi kuin päivällä. No toivotaan, että paranee itsestään. NEuvolasta sattui terkkari soittamaan ja siirsi meidän 8kk lääkäri aikaa niin sain samalla vähä kysyttyä neuvoja. Oli sitä mieltä, että kannattaa käydä tarkistuttamassa.
:) Eikä haittaa vaikka neuvot. tuntuu, että on vähän ulalla kun lapsi sairastaa flunssaa ekaa kertaa. pissatulehduksen ja siitä seuraavat tutkimukset oli aika iisiä tään rinnalla.

Lellu
 
Maanantaita!
Mie taas palailen tänne koneen äärille vaihteeksi, johan tässä pitkä tauko oliki! Kokonainen yksi päivä :D !

Nelli :hug:

Negan testanneille myös :hug: , toivotaan että sieltä vielä plussa ilmestyy!
 
innokas
Heips!

Ilmoittaudutaan tänne jatkamaan, kun menkatkin suvaitsi loppua. toivottavasti nyt saadaan plussia, kun melkein kaikki näkyy jatkaneen tänne...

Onko kellään kokemuksia kierrosta kierukan jälkeen. Mulla on nyt kahet menkat hormonisellaisen poiston jälkeen olleet. Ensim. alko heti ku otettiin ja toiset just loppuneet. Molemmat olleet kuin hanasta vääntäen ja kestäneet reilun viikon. Pitäiskö niiden tasottua hiljalleen...

Meillä siis 5 kaveri yrityksessä kp28 ja toinen kierto, ed. oltiin kuumetaudissa oviksen aikaan, niin ei ollut edes mitään mahiksia tärpätä.

Plussatuulia teille!

Mua jäi kaivertamaan yhden nimimerkin varh. keskenmeno. Onko varmaa ettei siellä ole mitään. Meidän ed. oli täys vahinko ja mulle tuli menkat jotka oli kuin jostakin toisesta todellisuudesta. Olin niin kipeä etten meinannut päästä kävelemään. Särkylääkkeetkään ei auttaneet ja veri oli aivan tummanruskeaa. Ihmettilin kovasti moista ja kaks viikkoa niiden loppumisesta oksennus lenti. Ovulaatio oli vissiin ollut just ennen menkkojen alkamista. la ajan mukaan olin tullut raskaaksi kaks päivää ennen kk alkamista. En halua häiritä mitenkään, mutta meille kävi näin toivottavasti sinua onnistaa tässä kierrossa :heart:
 

Yhteistyössä