helmikuusta asti jännäilleet =)

Moikka!!
Meinaspa mulla jo hätä tulla kun en oo kerinny käydä lukees palstaa olleskaa tänään!!! Aamu meni niin nopeeta ja sitte jo töihin pitiki suunnata :kieh: . Tänneppäs ei mitään uutta vielä kuulu, odotan että huomenna olis viimenen vuotopäivä, kun nykyään on n. neljä päivää kestäny. Sitte pääsee kyllä mies koko kuukauden kuntoilukurssille mun kans :D ... Alottelin tuossa jo greippimehun juonninki :).

Mie pidän peukkuja jännääjille!! Eiköhän ne plussat sieltä ilmesty :) .
 
Meidän pikkuinen on nyt sitten vuorostaan kipeä. Eka kuume koko pienen elämänsä aikana. yski jo eilen ja oli vähän rutuinen, mutta en ymmärtänyt mitata kuumetta...minäkö sairaanhoitaja :whistle: :ashamed: ...ja tänään kun tultiin kaupasta niin ajattelin, että ompa kuuma poika ja 38.4 oli kuumetta. Nyt nukkuu tuolla panadolin voimalla vaunuissaan olohuoneessa. Ihan oli poikki koko poika muutenkin. Kyllä tuntee ittensä yhtäkkiä avuttomaksi kun oma lapsi sairastaa ekaa kertaa. Ei paljoa auta mitkään ammatit sun muut. :/

Mulla on tullut nännit kipeiksi tänään ja se varmaan kyllä johtuu siitä, että olen lopettanut imetyksen la-su yöhön. Eli nyt vajaan viikon on saanut tissit levätä... No oma sydän huutaa kyllä. taitaa äidillä olla enemmän vieroitusoireita kuin pojalla. :eek:

Lämmöt onneksi nousi itsellä uudelleen eilisen laskun jälkeen, mutta siltikin musta tuntuu, että mä en ole varmaankaan vieläkään ovuloinut.

Palaillaan!

Lellu
 
Tervehdys kaikille mun puolesta myös=)

tääl on taas niin paljon kirjotuksii ku eilen en kerinny käydä lukemas...

Mä uskon että sä NeIHm oot raskaana...sä saat kyllä sen plussan sieltä...wau ja varovaiset onnittelut sulle etukäteen jo:)

:hug:

ja hei, mä oon vähän onneton välillä tän koneen kans, joten voiskohan joku lisätä munkin nimen listaan ku en osaa ite...

Plussatuulia kaikille
 
Iltaa.
Pääsipäs vihdoin. Meinas päivällä käydä kunnolla sapettaa, ku taas jumi nää sivut :kieh: .
Kiva ku alkaa näillä "normaalikiertosilla" (mihin hitto soikoon itekki kuulun) noi menkat loppuu, ni pääsette kunnon hommiin. Juu, äijät vaa kuntoilee oikein olan takaa :LOL: ! Saadaan lisää jännääjiä tähän pinoon =)
Mulla ei mitään uutta. Väsyttää nii älyttömästi. Mulla on sairastavaiset lapset ja olen kyllä valvonut öitä ym puhumattakaan, kun olin vuoden yksinhuoltajana 3kk:n ja 1v10kk:n ikästen lasten kaa, että enkö muka tiedä väsymyksestä, mutta tää on jo huippu! Ku tuntuu, että luomet painaa ja veto iha pois. Sit mua säälittää noi lapset, ku mä oikeesti kilahdan niille iha pienestä. Olo on sen suhteen samalainen, kun söin pilsuja, tulin iha hermoheikoks. Nyt mä en kans kestä mitää kiukutteleluu, palaa heti kiinni..raukat. ja pahinta on, että tiedosta iten, millo ei ois tarvinnu äräshtää, mut silti teen sen :snotty: . on kyl tunteet iha sekasi.
Alaselkään ei koske, lämmöt ollu jo viikon ajan ainaki aamulla 37.4 ja päivällä 37.1, iha jämpti aina noin.
Tosi varma tunne, että oisin raskaana, mutta kun ei ole todisteita, ni en usko siihen, näin se vaan on :( . Ajattelin, että en tuhlaa huomenna vielä tota mun testiä, vaan ehkä la, ja parempi vaa jos jaksasin peräti ens viikkoon. Että jos siihen mennes ei ne menkat ala, ni ei kai ne sit ala ja alkaa se plussaki sit tulee?? Sen ku tietäs, ni helpottas..
Isäntä ei usko yhtään, että olen raskaana. Eihän me edes yritetty viime kierrossa, vaa keskeytyksellä, joten kyse on nyt niistä puhutuista touhutipoista sit. JA se ku löys sen tutkimuksen, missä 12:sta miehelä oli testattu, onks touhutipoissa siitiöitä vai ei, tulos oli, että EI, ni hää uskoo siihen.. Kai tää käy sit herran omatunnolle sit, ku nii väiteltiinki aiheesta :D . Ja sit ku se haluis oikee yrittää, heh, pääsis kunnolla hommiin..Nooh, minä kyllä lupaan, että pääsee, vaikka raskaana nyt olisinki :p

Te niin haluutte onnitella mua, mut ootetaan nyt, jospa ne menkat sit tulee ja mä oon joku luonnoniokku ja mua testataan jonki takii :snotty: , oikeesti, rankaks menee tän arvailun kaa.
Mut lots of :hug: kaikille!! Ootte ihania :heart: :heart: :heart: !!! Ja tää palsta on mun voimavara, ja se MUN IKIOMA JUTTU!
 
Hei!

Kävin tuonne 8 kierron jännääjiinkin jo kirjoittamassa, mutta ajattelin tännekin ilmoittaa. Tämä mamma siirtyy tuonne odottajien puolelle. Tämän aamuinen testi oli positiivinen. Olo on todella epätodellisen onnellinen, hieman jännittää kun ensimmäisestä on kyse. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Teitä tulee ikävä, toivottavasti tavataan monen kanssa tuolla toisella puolella. Olette aivan ihania :heart: Kiitoksia tuesta ja kannustuksesta!!! Toivon kaikille todella paljon plussatuulia!!!!!
 
Super ihanaa nuusa!! :heart: :heart: :heart:

No, mä tipuin! Menkat alkaa iha pian. Uskomatonta, mutta oon tosi onnellinen, että jotain tapahtuu!!!! Kierroks tuli sit 34pv, huh! En kyl vieläkään tajua, edelleen lämmöt 37.2 tänäaamuna, rinnat kipeilee jne..Mut kyl tää on menkkajuilintaa, ja veriviirut tuli jo äske, ku kävin vessassa.

Mä voisin vaik päivittää tota listaa kohta, laitan ittelleni yk:si ensimmäinen, koska nyt me päästää oikeesti yrittään
:D . HIrmu innoissani olen. Ei mua niin lannista nää menkat, ihmetyttää vaan iha todella paljon, miks mulla tällanen olo ollu/on :/ .
Oon joku friikki fyysisesti tmv
:snotty:

Mut plussia muille nyt näinä päivinä jännääville ja meille muille sit loppukuusta :heart: :heart: :heart:
 
Perjantai 02.03.2007


nanna81..........kp4/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp6/30-32............yk 2.......2toiveissa
papana03........kp7/27-28.............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp7/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp8/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 9/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp10/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp11/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp13/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp27/28-32...........yk1.......2.toiveissa
mmiilia............kp34/27-32...........yk2.......1.toiveissa
nelHM..............kp35/28................"yk"1....3. toiveissa
lellu1...............kp37/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp40/33-36.........yk1.........2.Toiveissa
H82.................kp42/35.................yk1.....1.Toiveissa
<br><br>
 
Nuusa: :heart: :hug: :D
Ihanaa. Kaikkea hyvää toivon sulle! Onnea!

omaa napaa: kp7 ja mahtava fiilis. abaut viikko enää ovikseen (aika kyllä kuluu nopeesti,paitsi O:n jälkeen :p ) Greippimehuu on kyllä palanu muutama tonkka ja lissää tarvis taas hakee.

Toivottavasti tulee lisää Plussia! :whistle:
*Että tuulet puhaltais, sadepilvet poistais.
Valaisis tän maan, ja uusi aika koittaa,
että tuulet puhaltais, uuden mahdollisuuden sais.
<br><br>
 
nuusa: :hug: :heart: :heart: :heart:

Nelli: :eek: Ja mä kun olin ihan varma että olet raskaana! Voi että.. :hug: No, mutta peiton alle vipinää tässä kierrossa sitten ;)
Paitsi, että musta vieläkin tuntuu että sä olet raskaana... Ei ne mitkään menkat ole :whistle:
 
emmamma
Kyllä mäkin ihmettelen SUURESTI :eek: . Ja eipä sieltä mitää valukkaan nyt :/ . Ku koittelin aamulla kohdunnanapukkaa, ni sormii jäi limasta vaaleenpunasta ja parit veriviirut..siis ei sieltä pyyhkiessä tullu ku vaaleenpunasta vähä..Mut alaselkää jomottaa..on kyl jomottanu jo viikon. KÖKKÖ :/ :eek: :headwall: . No, mä oon jo asennoitunu, että ne alkaa tänään..väsyttäähän tuo, mut oisko kevätväsymystä, mies veikkas sitä.

 
nuusa suuren suuret onnittelut! :flower: :heart:
nelHM olipas yllätys! :eek: Harvemmin kai touhutipoista raskaaks tuleekaan, ainakaan sillon, ku ois suotavaa... Meillä oli viime kierto samanlainen ja menkat oli "myöhässä". Kerkesin tekeen jo testinki, mut nega pärähti ja menkat alko parin päivän päästä. Sillon kierto venähti tohon 32 päivään. Nyt vaan tsemppi päälle uuteen kiertoon! :hug:
emmamma ku puhuit tosta, et pelottaa keskenmeno, ku on jo kaks hyvin mennyttä raskautta ja tervettä lasta. Ymmärrän sua täysin! Koska mä pelkään sitä myös, että kun eka raskaus ja synnytys meni niin helposti, niin toinen on sit varmaan yhtä h*lvettiä. Joo, tyhmähän näitä on etukäteen miettiä, mut minkäs teet...

Mulla ei mitään oireita, paitsi eilen illalla oli ihan järkky ketutus. Se tietää menkkoja... Toivottavasti alkaa normaalisti, eikä kierto venähdä.
 
Nelli: No ni, mitä minä sanosin.. :D Millon oot viimeksi testannu?

rinkinki: Mä en vielä Kaapoa odottaessa repiny ressiä, älä sinäkään :hug: Mulla ei oo vieläkään mitään oireita, toisaalta kiva, mutta mutta.. Ehkä jos sitä pahoinvointia olis, tietäis että massussa joku oikeasti köllöttelis :heart: Ei auta ku odotella, jos menee kesken niin eihän sille mitään voi :( Toivotaan kuitenkin parasta!
 
emmamma

Tänäaamuna tein, ku en voinu olla testaamatta, kyl se nega oli. En sit tiedä, onks tossa aconin early detectionissa viivanpaikka vai ei?? Mut eipä ne mankat just nyt ainakaa alkanu. Ei tuu mitää. Piti iha sorkkia, et onks ees tuloillaan, mut ei siellä verta ole :/ . Alaselkää kyl jomottaa tosi paljo, että josko ne sieltä hitaasti valmistautuu ja lorahtaa sit kerralla. Outoo kyllä, todellakin!

Jäämpä tänne ihmettelemään tätä neisen elämää :eek:
 
NO en minä enää ees tiedä..kuvittelenko sit?? Ku kääntelee, ni tietyssä valossa siinä näkyy tosi hailakka vivantapanen kyllä..mut en usko, että on mikään viiva, pitäs sen erottuu iha kunnolla, vaik ois kuinka haalee, että vois tulkita positiiviseks. Mut nyt ootan vaan menkkoja, asennoidun niihin. Ja jos eivät nyt jostai syystä ala, ni testaan maanantaina. Jos nega, sit pyydän verikokeen, joku tolkkuhan tähän on tultava! :kieh: :ashamed: :snotty:
 
nelHM en mä usko, et testissä näkyis minkäänlaista viivantapastakaan, jos ei ois raskaana. Ainakaan mä en oo negatesteissä koskaan nähny häivähdystäkään viivasta. Täähän käy jännäks! :D Mulla muuten oli sillon, ku esikoista aloin odottamaan, niin perjantaina tuli just tolleen ihan pikkuriikkisen verta (ku oikeen "kaiveli"), mut ei menkat alkanukkaan ja lauantaina testasin plussan. Joten toivoa on!
 
rinkinki, emmamma ja muut

kiitti kun jaksatte olla ihania :heart: :heart: :heart: . Tää menee nyt iha mun tlanteen puimiseks..mun varmaa tarttee vetäytyä taka-alalle, te kyllästytte iha kokonaan tähä jauhamiseen :ashamed: . Toisaalta ihana jauhaa, ku ei muualla oikee voi.

Mua väsyttää taas ihan sairaasti, heräämättä nukuin hyvät unet kyl viime yönä. Eli pakko taas ottaa päikkärit..tai sit tuun tänne lueskelee taas..plääääh..
 
No okei, enkä mä ees pysty olee poissa täältä :ashamed: .
Käympä vaihtaa tohon listaa nää nykyset kiertopäivät, ku eipä se kp1 nyt tänää taida ollakkaan..tosin päväähän vielä on jäljellä, mut käyn nyt kuiteski.
Pakkohan mun oikein kaivella kans äske, ni ei siellä ole nyt mitää tulossa.. Ja mites kohdunnapukkahomma? Tässä käy iha epätoivoseks? Ku mulla se on pieni ja takana :/ . MItes esim. emmammalla, ku taatusti oot raskaana =) .
 
Nelli Mitäs jos soittasit omaan tk:n, ja pyytäisit päästä sinne kokeisiin? Vai näyttääkö ne sen herkemmin ku kotitestitkään?? Ihan tämä alkaa jo jännäksi käymään :D , pitää rampata täällä kattomassa jatkuvasti että onko jotain uutta tullu :) !
 
siis. kirjotin just äskenn.. jostain syystä se katos ku koitin lähetää sen..

no.. nuusalle onnea!!! :heart: todella hienoa!!

ja neihm.. sun on nyt vaan pysyttävä täällä aj pidettävä meidät ajanhermolla kun mäkin jännäilen täällä sun puolesta!!! peli ei oo menetetty vielä :heart:
 
sanelma harmailee
nelHM: et kyllä poistu taka-alalle. pidä nyt meijät hullut jännityksessä ;)
katoitko eilen kotikatua? siinähän se hmm.. apua! nimi hukassa. oli kuiteski raskaana, vaikka eikö sillä ollut ollut menkat..? vaan oonko missannut taas jotai ;)

omaan nassuun. ei mitään uutta.. no valkkaria on ihan huimasti.. varmaan lirtoittain tulee. oisko ovis tuloillaan..? en tiiä. mä en luota yhtään omaan roppiin. no tää kuukausi taitaa olla semmonen ressi kuukausi, että..
mulla ois töitä niin paljon ku vaan kerkeäisin tekemään.. :whistle: ois 2 työpaikkaa tiiossa ja kummassakin kuulosti, että mun töissä olo ois tärkeää..ja vaikka heti pääsisin töihin. lupauduinkin, että toisessa paikassa oon ensin 9pv töissä ja sit vaihan virmaa keväästä syksyyn asti.. =) eli toisaaltaan ei välttämässä ois huoppu hyvä, jos raskautusin, mutta ihanaa se kuitenkin ois.. kerkeäähän sitä töitä tekemään sit vanhanakin ;) onneksi oon semmosella alalla töissä, että työntekiöitä ei oo liikaa koulutettu. =)
ressiä tosiin meinaa puskea, ku ei tiiä että mihin suuuntaan repeää nuitten töitten kans ja pojalle pitäs saaha hoitopaikka järjestettya ja ja ja... siis ressi on ja sen takia en ees plussaa oota tästä kuuta ja kk kierto venyy varmaan taas....
menipäs ohi asiasta. ;)

ai niin. onnea plussasta! mut sama pää kesää talvea, en muista kuka sen sai :ashamed: :ashamed:
mut onnea silti! toivottavasti saat meistä monta kaveria sinne odotuspuolelle!
 
Nelli: Piti sit käydä ronkkimassa, kun kysyit... :D :snotty: Mä en varmaan ole oikea ihminen sulle vastaamaan kuitenkaan. Mulla on kohdunsuu pehmeä ja tuntuupa tuo olevan vähän aukikin :/ Kuopusta odottaessa olin sairaalassa saman jutun takia. Joskus viikolla 29 vuosin vähän verta ja olinkin sitte viikonlopun KYSissä.
Mä olen jo niin vanha ja kurpsahtanut... :snotty:
 
KYSissä??? Teikäläinen on näiltä kulmilta :D . Onki monesti pitäny kysästä teiltä, että missä päin suomee asustelette. Mä oon noi neidt TAYSissa synntyttäny, mut avioeron jälkeen palasin savoon takas, tiällä on minun sydän =) .

JUu, en mäkää oikeen tosta napukka hommasta tiedä, liekkö ees on sit mite siellä, ku en oo tutkinu koskaan :whistle:

Nukuimpa tunnin sit, ja vois vaikka toisen, jos kolmannekin, mut k.usettaa koko ajan, keskeytyy..ja kohtapa noi neidit varmaa herääkin. Ja ei menkkija, eikä nyt ees tunnu, että alkas, alaselkäjomotus helpottaa hiukan. Tisiit taas tiputtaa tippoja, ku puristin, ku oikeen niitä kivisti :/
 

Yhteistyössä