Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

moikka,

Sateinen ja harmaa aamu, sopii mielialaan.. näyttää siltä ettei tuottanut inssi tulosta. Alkaa jo masua särkemään ja vähän tuhruttamaan.. En jaksa kyl siihen uskoa, että menkkakivut alussa on ihan normaaleja, samoin tuhru.. tätä samaa rataa on menty jo NIIN kauan, että...
Ilmoittelen toki jos ihmeellinen käänne tulee. Mut siltä näyttää että Katjuskan kanssa sitkeesti pidetään tätä pinoa edelleen hengissä ja jos hää plussaa ni mää jään peränpitäjäks.

mitäpä tähän voi todeta... elämä on. Ihmettä odotellessa...
 
Napsu :hug: .. Toivottavasti noi merkit on kuitenki vääriä! Jos tästä nyt ei tärpänny niin mitä teillä on sitte tulossa? Koitatteko uutta inssiä? Joko sait siitä sokerirasituksesta tulokset?

Lellu: On kyllä söpö poika =) !

Anniella tosiaan on jo viikot siinä mielessä täynnä että nyt jo lasketaan ihan täysaikaseksi jos syntyy! Jokohan olet tositoimissa =) ?

Mulla tais mennä ohi vähän tuolla aiemmin olitko Katjuska aiemmin käynyt thaimaassa? Voi kun mulla haluttais myös päästä johonki lämpimään, mutta varmaan pari vuotta tässä menee ennen kuin tulee lähettyä.

(.) Nyt alkoi viikottaiset neuvolakäynnit ja parin viikon päästä olis synnytystapa arviointi jos sinne asti päästään. Pojalla näyttää tuo kasvu vain kiihtyvän eli sieltä taitaa oikeasti tulla jumalaton pötkäle jos loppuun asti mennään. Varmaan jonku verran vaikuttaa toi db siihen.
 
meillä on ens kierto sit, jos tää tosiaan tästä yltyy, ni välikierto ja uus inssi olis sitten lokakuussa. Ja jos se ei tuota tulosta päästään siihen ivf-jonoon. Mutta mä todellakaan en toivo että niin pitkälle joudutaan meneen, koska ne hoidot on kuitenkin NIIN rankkoja.

Sokerirasituksen tulokset sain, ja ne oli ihan hyvät. Ei siis huolta sen suhteen.. jotain hyvääkin siis =).

Vitsit ku aika on oikeesti mennyt nopeesti ku aattelee että sulla on Nanna periaatteessa synnytys koska vaan.. Aika jännä että synnytystaparvio tehdään vasta sit parin viikon päästä, vaikkas vauva vois syntyä periaatteessa nyt koska vaan. Sulla on kyllä tosiaan melko vähän tullut painoa koko raskauden aikana.. Ootko kovin turvonnut?

Pissalle pitäis mennä, mut kun joka veskissäkäynti pelottaa... on muka vähän paha olokin, mut se johtuu IHAN varmaan jännityksestä. Onneks kohta on viikonloppu kuitenkin edessä...
 
Hyvä juttu nuo sokerit Napsu! Ei tartte alkaa niitä onneks murehtimaan... Onneksi teillä on kuitenki vaihtoehtoja vielä paljon jäljellä tulevaisuudessa. Tiiän ettei se varmaan nyt auta ajatella, mutta jospa se jonku verran helpottais stressiä kun tietää että apua kuitenki vielä saa ja löytyy! Pidän täällä peukkuja että nuo vatsakivut on väärä hälytys ja pahoinvointi oikea =) ...

Eipä mulla oikeestaan ole ollu turvotuksia, mitä nyt hieman sormet sillon tällön. Kumman helpolla on niistä päässy. Vois kuvitella että kun on jo kaikki muutki vaivat itelle haalinu niin olis se turvotuski aivan mahoton :LOL: . Tai kyllähän seki ehtii vielä tulla :D . Tuo lääkärin myöhänen aika viikoihin nähden kummastutti minuaki, mutta toisaalta miehän olen hypänny aika paljon jo tuolla äitipolin lääkäreillä että varmaan se vaikuttaa.
 
Perjantai 29.8.2008


napsuneiti..........kp32/30-32................yk23......1.toiveissa (eka inssi tässä kierrossa)
Katjuska-81......kp8/26-29....................yk22......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
Huomenia! Ja ensteks Napsulle , mut niin kauan kun se inhatätsyliini pysyy poissa, niin niin kauan voiaan uskoa! :heart:
Täällä tosiaan itse vielä kasassa ollaan, ihan yhtenä kappaleena vaikka alkaa jo pikkasen epäilyttään ettei tää lapsi tahdo tuolta ulostautua lainkaan...Ei ainakaan yhtään ennen sitä laskettua päivää vaikka niin itse kovasti kuvittelin... Ei mulla oo ollut kyllä mitn oireita että synnytys ois ees lähellä, joten se on vaan päivä kerrallaan kuunneltava jokaista pientä nipsausta elimistössä... ihan niinkuin sillon alullepanoaikoihinkin... :D
Hermot tässä vaan alkaa pikkuhiljaa menemään... Sen verran sormet on turvoksissa, että sormukset oli otettava poies ja tänään mennään taas ylimääräiselle neuvolakäynnille kun mula nuo verenpaineet pikkasen nousujohdanteisia...

Sen verran lueskelin noita juttujanne, että Katjuskan lomasuunnitelman oli kylllä iiihania...Ja voi että tuota Lellun poikaa...hää on kyllä ihqu... :)

Terkuin Annie ja tyllerö rv 38 + 3
 
Huomenta,

Ei ole vielä kunnolla hanat auenneet, mutta eiliseen on eroa se että tuhru on jo vaaleanpunaista. Veikkaus on että tää pv muuttuu nyt sit kp1:ksi.. Inhaa käydä veskissä kun koko ajan pelkään että nyt sit on alkaneet oikein kunnolla.. en mitenkään haluais taas pettyä, mut ei kai sille mitään vaan voi, jos näikseen on.

toki vielä on hitunen toivonripettä jäljellä ku ei ne vielä ole kunnolla alkaneet...

 
Perjantai 29.8.2008


napsuneiti..........kp1/30-32................yk24......1.toiveissa (eka inssi tässä kierrossa)
Katjuska-81......kp8/26-29....................yk22......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss


eipä mulla muuta. ottaa päästä ja itkettää :'( . Eikö tää onnistu meillä ikinä?????
 
kiitos haleista. On kyllä NIIN kipet menkat että huh huh. Otin tossa tunti sitten 600mg buranan ja vaikutusta odotellessa olen kyllä melko toimintakyvytön. Mut eiköhän se tästä...

Ehkä ihan hyväkin että nyt on välikierto. Saa vähän "levähtää", kuitenkin tähän kiertoon asetti odotuksia ja toiveita hitusen enemmän kun muihin. Jossain mielen sopukoilla vaan kummittelee pelko että josko se ivf vasta auttais, tai että auttaakohan sekään. Tyhmäähän tää on kun takana on toisaalta vasta 2v. Mutta mitenkäs sitä osaisi jättää tuollaiset ajatukset pois. Ei auta kun koittaa nyt vaan olla kärsivällinen ja miettiä että kyllä se tosiaan viel on meidänkin aika.

Mun hyvä ystävä pohjoisessa sai eilen tytön =). oon NIIN onnellinen heidän puolestaan ja harmittaa kympillä kun asun niin kaukana etten pääse pientä katsomaan.
 
Huomenta,

Onpas taas ikäviä uutisia. Voi hitto sentään Napsu. Tiedän että v-tutus aste on aika korkeella tällä hetkellä ja iso iso :hug: sen johdosta. Mutta kyllä se meijänkin vuoro tulee mutta pitkässä viivassa vaan tuntuu olevan. Jos jotain hyvää hakee niin ollaan edelleen kahestaan jännäilemässä tuloksia täällä..tiedän et ei lohduta tällä hetkellä yhtään mutta...!

Ai se sun kaveri sai nyt sen vauvan...varmaan ärsyttävä ku on noin pitkä matka. Ootko suunnitellu milloin meet kattomaan sitä pientä?

Nii kyselitte että oonko ennen käyny thailandissa. En ole! Ihana kun tietää että pääsee rentoutumaan sitten kevät talvella. Kyllä jotenkin kaipaa jo pois näistä omista ympyröistä kun ei kesälomallakaan tullu käytyä hesaa pidemmällä :LOL:

Palaillaan ja Napsulle vielä iso :hug: ja suklaalevy kipuun ja särkyyn =)
 
Hei, tulin teijän kuulumisia kurkkaamaan, mitä kuuluupi... Mulla tuli inha ylläri eilen eteen.
Lähettiin suhteellisen kiireellä sydänkäyrille sairaalaan kun ei liikkeitä tuntunut aamulla. No sairaalassa syke ja lyönnit kyllä löytyi, mutta syy liikkeiden vähenemiseenkin selvisi; vauveli kääntynyt vielä viimemetreillä perätilaan, ja nyt mennään tiistaina päättämään suunnitellusta sektiosta. Mua kävi hirvittään ihan sikana, en ikinä ole ollut sairaalassa aiemmin ja nyt vielä pitäisi tuommoseen leikkaukseen lähteä. Vasta luin sen kauhutarinan kuolemaan johtaneesta sektiosta Pietarsaaressa, joten nyt sitten täällä itketään silmät päästä...
Mitä tässä on paras tehdä, kun alatiesynnytys perätilassa olevalle sikiölle pienoinen riski... :'( Pelottaa...

 
Annie :hug: sinulle sinne myös. Huh on varmasti ollut kyllä hirvittävä hätä...
Se pietarsaaren juttu pisti kyllä hirvittämään, mutta kuten kaikissa leikkauksissa on noissaki pieni riski. Ja kuitenki tosi harvinainenhan tuo tapaus oli. Varmaan se lekuri teille selittääki vaihtoehdot ja niiden edut ja riskit, mutta varmaan kannattaa mainita vielä erikseen että tuo sektiokin pelottaa...

Mites Katjuska? Meinaatko tikutella tässä kierrossa?

Napsulle vielä :hug: ...
 
Voi Annie...Kyllä on ikävä tilanne. Mutta niinkun Nanna jo sanoi niin tollaset pietarsaaren tapaukset on varmaan tosi harvinaisia siihen nähden paljonko niitä tehään joten jos sektioon päädytte niin kyllä se varmaan ihan hyvin onnistuu. Tottakai sun huoli ja pelko on inhottava lisä tuohon kaikkeen mutta kyllä se siitä...Tsemppiä!

Mä en oo tikutellu enää moneen kiertoon ja en sitten tähänkään koska ei mulla edes ole tikkuja kaapissa. Mennään ihan fiiliksen pohjalta. Jotenkin ootan vaan sitä gynee ja sieltä saatavaa tuomioo / jatkoa. Alkaa kohta ovis olee jo käsillä :D

 
Huomenia. Tulin ilmoittelemaan sen verran, että eilen kuvattu ja mitattu mulla lantio, joka liian ahdas perätilasynnytykseen alakautta, joen mulla sitten keisarinleikkaus edessä huomenna torstaina. Sitä nyt tässä kauhulla odottelen ja panikoin...tuun sitte myöhemmin kertoilemaan kuinka kävi. Varmaan viikko ainakin siellä sairaalassa sitten vierähtää. Huoh.. :ashamed: |O
 
Moikka,

Mä kans yhdyn tuohon nannan sanomisiin että älä stressaa turhaan. Se menee varmasti loistavasti. Muista me kaikki peukutetaan sulle =)
Ja mieti sitä tulosta sitten...oma pieni nyytti kainalossa jo huomenna. Vitsi mikä tunne varmaan :D

Mulla ovishetket käsillä... Eilen tuli kananmunan valkuais klöntti päivällä ja illalla sitten käytettiin ovishetket hyödyksi ;)
Huomenna harjotukset taas jatkuu kun isäntä tulee mökiltä kotiin!

Palaillaan...Ja Vielä kerran Annielle halit ja tsemppiä huomiseen. Tuloksia sitten odotellaan viikon päästä kun pääset kotiin!
 
Annielle oikein paljon tsemppiä tähän päivään!!!!!!!!!!! Mä todellakin pidän peukkuja että kaikki menee hyvin, niinkun ne varmasti meneekin. Palkinto on kuitenkin se kaikista ihanin! Tulehan kertomaan sitten kuinka kaikki meni... Oikein paljon :hug: ...

Katjuskalle taas peukkuja piinailuviikkoihin. Se on se tosi Piinaava aika kyllä ku odottelee että nipistääkö mistään, tuntuuko miltään, onko mitään.. ugh.
Mulla noihin aikoihin on vielä tovi. Vasta on menkat loppu ja strategia on vielä avoinna. Tikuilla vaiko ilman... hmph. tod. näk tikuilla ni tiedän sitten mikä pv odotella menkkoja.

huomenna soittaa kätilö naikkarilta ja kysyy onnistuiko hoito. Kysyn mahdollisuudesta päästä ivf-jonoon jo. En jaksais enää millään odottaa enää kuukauttakaan.

Mukavaa loppuviikkoa!!!!!
 
Jokohan Anniella on käärö kainalossa =) ??

Katjuskalle oikein reippaita yhteisiä hetkiä lähipäiville =) ...

Napsu: Jokos sieltä soitettiin? Ihan järkevältä minusta tuntuis tuo jonoon siirtyminen jo... Ehkäpä seki laskis osaltaan omaa stressiä kun tietää että on hoitoja edessä lähimain. Tiedätkö onko ne jonot pitkiä? Teillähän kuitenki on omat solut käytössä joten vois kuvitella että ei tarvi sitte niin hirveen kauan odotella.

(.) Täällä odotellaan ja vatta vain kasvaa. Epäilen, että minulla saattais olla limatulppa irtoamassa pikku hiljaa mikä meinais lähenevää synnytystä. Nyt sitte hyppäänki vessassa tarkkailemassa limoja niin ku ovista odottas . Että pikku hiljaa palataan siihen mistä lähettiin :D .

*muoks* Juu heti kun sain tämän kirjotettua niin hoksasin että huomennahan sen kätilön piti soittaa eikä tänään!!! No tulehan Napsu sitte kuitenki heti kertomaan mitä sanoo kun soittaa.
 
Oi Annielle iso tsemppi :hug: Vaikka taitaa olla jo pikkutypy kainalossa! :heart:
Nanna toivottavasti pääsisit sinäkin synnyttämään pian. Vaikka joillain limatulppa tulee monta viikkoa ennen synnytystä. Mulla ei limatulppaa tullu en ainakaan huomannu. Synnytyksen aamuna alko tuleen verta.
Napsulle pidän peukut, et pääsisitte siihen jonoon jo nyt. :hug:
Katjuskalle kammariin intoa! ;) :D

Meidän poju kasvaa kovaa vauhtia. Nyt ikää 2kk ja 1vko, mitat 6210g(3310g syntyessä) ja 60cm(52cm). Ihan tissimaidolla ollaan pärjätty, mutta onneks pullostakin kelpaa, että mäkin pääsen välillä vähän hengähtämään.
Öisin oon saanu jopa nukkua muutamana yönä, ku pojukin nukkuu. Tai heräilee syömään monta kertaa yössä, mut nukahtaa samantien, ni saan siis iteki nukuttua. =) Ennen piti aina vaippaa vaihdella ja sillon yöheräilyt saatto kestä parikin tuntia.

Kivaa syksyä kaikille! =)
 
Hyvää sunnuntaita kaikille!

Mulla nyt oletettavasti ovis ohi ja suht hyvin tuli käytettyä taasen hyödyksi mutta jotenkin se usko että tärppi olis tapahtunu on taas niin kovin vaikeeta uskoo. Mitää oireita ei ole mutta ei kai vielä pitäiskään olla eli odotellaan ihan rauhassa.

Nii mitenkäs sulla kävi Napsu sen kätilöpuhelun kanssa? Lupasko Ivf jonoon jo pian?

Rinkinkin pikkunenhan on tuplannu mitat näköjään oikein hyvin. Hienoo kuulla että menee hyvin!

Mitenkäs Nanna? Joko on limatulppa irronnu ja synnytykseen lähdetty? Onnea ja menestystä vaan jos niin on päässyt jo käymää!

Palaillaan
 
Sunnuntai 7.9.2008


napsuneiti..........kp10/30-32................yk24......1.toiveissa (eka inssi tässä kierrossa)
Katjuska-81......kp17/26-29....................yk22......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss



Meniköhän noi kp:t oikein? :LOL:
 
Huomenta!

Ei olla vielä mihkään päästy. Olo käy päivä päivältä tuskasemmaksi ja yöunet jää vähiin :kieh: . (Anteeksi, tarkoitus ei ole valittaa, mutta viime yö tais mennä vajaan tunnin mittasissa pätkissä ja nyt kiukuttaa). Sitä limatulppaa, jos se oli sitä, tuli sen yhden päivän jonku verran mutta sitte loppu eli mielenkiinnolla odotellaan kuin käy.

Rinkinkillä tosiaan jo iso poju sielä on =) ...

Tsemppiä katjuska piinapäiviin!

Missäs Napsu on?

Nanna + poju 36+5
 

Yhteistyössä