Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Moro!!!

En oo taas ehtiny kirjottelee mutta tulin nyt töistä nopeesti vilkasee!

Mitäs Napsu, Oletko kunnossa?

Mulla ei oo vielä tuhruvuoto alkanu vaikka se alkaa yleensä viikkoa ennen oletettuja menkkoja. Ens keskiviikkona on kp 28 mutta mitään oireita raskautumisesta ei kyllä ole!
Välillä kyllä juimii mutta se on normaalia!!!

Palataan!
 
moikka,

kunnossa ollaan. Oon vaan ollut vähän vähemmän täällä. Jos sitä osais unohtaa ees toviksi tän kamalan kuumeen =). Mut eipä sitä unohda.

Nyt on vielä lokakuussa inssi ja sitten ivf-suunnitteluun. Sen aika olis sitten maalis-huhtikuussa jos ei nyt sitä ennen tulosta tule. Jokseenkaan en jaksa uskoa luomuplussaan enää.

Huomaan että käyttäydyn tosi tyhmästi kaveria kohtaan joka oottaa nyt viimesillään. En ymmärrä hänen käytöstään, ei yhtään "odota vauvaa innolla", juttele massulle, hössötä, mieti tulevaa vauva-arkea tai mitään. Elää NIIN päivä kerrallaan ja jotenkin musta tuntuu ettei mukamas arvosta sitä onnea joka hällä on. Joo, huomaan ittestäni että piikittelen aina vähän turhankin paljon. Mut tää kaikki johtuu osin varmaan siitä että oon hälle kovin kateellinen siitä että heille se vaavi tulee, varsinkin kun eivät ole olleet aina edes varmoja siitä haluavatko lasta jne... no joo.. ja lisäks vaikuttaa se että tää kaveri on just se joka on mua aina piikitellyt mennen tullen matkan varrella, tästä lapsettomuudestakin. Ja kaikki on jäänyt sit vissiin kalvamaan.

Voi mikä purkaus tästä tuikaan. Anteeks!

Oikein kivaa viikonloppua ja Katjuskalle plussaonnea!!! Nannalle toivotaan jaksamista.. jospa pieni kohta jo haluaisi ulos...
 
Hei tytsyt! Kotona ollaan taas, hengissä selvitty leikkauksesta ja sairaalassa olosta. =) Pieni tyttömme syntyi sectiolla 4.9.2008 klo 12.55. On kyllä pieni, 2785 gr ja 47 cm pitkä mutta niiiin ihana. Tumma tukka jo syntyessä ja iskän simmut. :heart: Hurmannut meijät ihan tyystin.
Kova on syömään ja koko ajan saa olla "tissiä tarjoomassa" mutta pitäähän se pienen syödä. Nyt taas nälkä joten palailen myöhemmin. Nannalle tsemppiiä tulevaan ja Napsulle paljon halauksia seuraavaan kiertoon. Katjuskalle myös tsemppiä, toivotaan että kohta se osuisi teilläkin kohdilleen.

Kuulemisiin Annie ja nyt pikku-Lilli 8pv :heart:
 
Annie: Onnea pienestä tytöstä!!

Ja Katjuskalle ja Napsulle molemmille tsemppiä. Miten Katjuskan olo? Onko tuhrut pysyneet poissa?
Napsulla on nyt onneksi ainaki suunnitelmat selvillä, jospa se veis stressiä edes vähän pois... :hug: ja jaksamisia sen sinun kaverin kanssa...


Minä kärvistelen supistusten kanssa, toivottavasti kohta poju tosissaan päättää saapua tänne masun toiselle puolelle. Nyt on jo kaikki ihan valmista häntä odottamassa... Yöt menee aikalailla tunnin välein heräillessä, mutta päätin nyt yrittää asennoitua niin, että se tulee mahdollisesti pitkäänki menemään niin, joten kaikki tämähän on hyvää harjotusta.
 
Onnea Annie tyttelin syntymän johdosta. Kaikki meni hyvin niinkun odotettiinkin!!! Wau!

Mulla tosiaan tuhrut pysyny vielä poissa...pitkästä aikaa! no keskiviikkona on kuitenkin se gyne joka kertoo sitten jatkot meille!

Palataan...sorry nopeet selitykset!

 
Ensimmäiseksi pitänee todeta että on hurjan ikävää että napsu ja katjuska täällä vielä joutuvat jännäilemään. Sydämmeni pohjasta toivon teille pikaista onnistumista ja pidän kaikki peukut pystyssä!! :flower:


Sitten perhe uutisia.. Meidän poika tuli maailmaan 4.9.2008 klo. 21.31 hätäsektiolla. Poika oli syntyessään 3030g ja 49cm pitkä. Jumalan kiitos kaikki sujui hyvin ja terve poika tuli, säikähdyksestä huolimatta!! Kyllä hän on niin rakas ja suloinen..
:heart: :heart:

Onnittelut myös muille vauvan saaneille!! :flower: :heart: :flower:

Pitänee lähteä pojua syöttämään kun vaativaa kitinää alkaa kuulua mutta palataan asiaan. :wave: :wave:
 
Moikka taas..

Miss Eaglelle kovasti onnea uuden elämän syntymän johdosta!

Joo täällä vielä ikävä kyllä napsun kans roikutaan ja mulla rupee kyllä usko menemään tähän hommaan kohta ihan kokonaan.
Oon ihan sata varma vaikka ei mitään tuhrua vielä edes näy, mutta kuitenkin että täti tulee viimeistään torstaina...odottelen kuitenkin et jo keskiviikkona! Mitään raskautumiseen viittavaa ei tässäkään kierrossa ole havaittavissa...mrr!!

mutta pidän teitit ajantasalla ja tuun kertomaan mitä gyne sanoo keskiviikkona!

tsemppiä =)
 
Moikka,

Miss Eaglelle onnea pojan syntymän johdosta!!!!
Katjuskalle tsemppiä huomiseen. Ainahan se elämä voi yllättää ja järkätä ihmeen ettei ne alakkaan... pidän kuitenkin peukkuja tämän puolesta ;) .

ON: mulla on kp19 eikä ees ovisplussaa ole vielä tikkuun tullut. Jeps. On ollut pusuttelukin vähän jäissä.. torstaina, sunnuntaina ja josko tänään. Mut vaikuttaa siltä ettei sitä ovisplussaa tuu, tai sit alotin tikuttamisen liian myöhään kun alotin kp16. Tiedä häntä.

Kuten Katjuska sanoikin, alkaa mennä usko ihan kokonaan tähän hommaan. Mut ei auta. Vauvan haluan joten pakko vaan jaksaa repiä sitä uskoa jostain.
 
Jep, sama juttu. Vauvan haluan myös minä joten uskoa täytyy jostain löytää ja eiköhän se vielä joskus meille molemmille suoda...I Hope!!!

Tänää alko sitten jo tuhruttamaan joten huomenna taitaa aueta hanat kunnolla. No jotain posivtiivista on siinä et meen juttelee sen gynen kans ja hakemaan opastusta jatkoon.
Tuhruja ei tässä kierrossa tosiaan tullu mikä oli kyllä ylläri!

Mutta huomenna tuun sit kertoilee missä mennää jatkossa!

 
Katjuskalle tsemppiä lekuriin!!! Toivottavasti saatte lähetteen eteenpäin. Sekin helpottaa jo kummasti kun tietää että asiat on menossa eteenpäin kuitenkin.

Jään odottelemaan kuulumisia..

).( ei ovisplussaa tänäänkään ja jo kp20, joten taitaapi olla "tyhjä" kierto. Noh, ens kuun piikkejä ja inssiä odotellen...
 
Katjuska :hug: . Täällä kans odotetaan kuulumisia! Toivottavasti tulet hyvien uutisten kera!
Napsullakaan ei onneksi kuitenkaan hirveen montaa päivää ole noihin piikityksiin kuitenkaan? Sinullahan ei ole kuitenkaan hirveän pitkiksi noi kierrot venyneet yleensä... Jospas se tärppi kävis sitten ensi kierrosta... Eikös inssin onnistumisprosentti ollut jotain 20%? Muistaakseni niin jostain luin aikoinaan!
Täällä vielä puhistaan. Kaikki on valmista ja isukkikin jo kovasti vattalle puhuu että tule jo sieltä kun haluttaa tutustua jo... Mutta sitkas jätkä tuo on :D .
nanna 38+0
 
Nannalle jaksuja... tosi hyville viikoille oot kyllä jo päässyt vaikka sulla niin aikasin supisteli ja pelkäsit että pieni syntyy ennen aikojaan. Ootko ihan levollisin mielin menossa synnytykseen? Ootko miettinyt mitä kivunlievitystä haluaisit jos mahdollisuus on?

Inssin onnistumisprosentit on jonkun taulukon mukaan 10-15 ja jonkun 20 prossaa, et tiedä sit häntä.. Ja ainahan se on mahollista että se ovis onkin ollut jo perjantaina, eli kp15.. epäilen ku ei mitään oireita oo ollut, mut... ihan tasasta viivaa on näyttänyt la lähtien, ei plussaa mut ei se kyllä ihan haamuviivakaan ole. Ehkä vielä huomenna tikutan ja sit saapi olla. Mut tärppiin en tällä pusuttelun määrällä kyl usko. Viikko sitten su, mikä oli kp 10 sit to kp 14 ja su kp17.. ihme olis jos nyt natsais :LOL: .

mut nää kaks piinaviikkoa on kyllä ihan takamuksesta, mä oon NIIN kärsimätön luonne, ettei nää sovi mulle ollenkaan :p .
 
Napsuneiti: Jos pääsen synnyttään tällä viikolla niin olen ihan levollinen sen suhteen, mutta jos menee myöhemmäksi niin sillon saattaa alkaa hermostuttaan enemmän kun sielä tosiaan on ilm. isokokoinen pötkäle tulossa. Pelottaa sitte, että riittääkö minun kunto ponnistamiseen yms. Varmaan ne on ihan normaaleja nuoki pelot tosin. Epiduraalin otan varmaan jos ehdin sen saada. Muuten olen yrittäny olla sen kummemmin ajattelematta ja suunnittelematta sitä, ettei sitten käy niin että kehitän hirveen paniikkikohtauksen jos joku ei menekkään ihan suunnitelmien mukaan. Hirvee kaipuu olis jo saada poika syliin.
Jos sulla olis ollu kp15 se ovis niin siihenhän tuo passais hyvin että kp14 harrasteltu =) ! Kyllähän tuo aika piinaillessa tosiaan tuntuu matelevan vielä vähän hitaammin kuin normaalisti :/ ...
 
No niin gynellä käyty ja alko sitten menkatkin sopivasti tänää :'(
Gyne sano noista miehen spermatuloksista että ei ne niin kauheen huonot ole...ihan ok. Laittaa meille lähetteen kuitenkin sairaalaan jatkohoitoon, en sitten tiiä mitä siellä tehää mutta sinne mennää. Ensin tosin otetaan vielä papa koe kun tänää ei sitä sitten voitu ottaa. Mutta tällästä meillä.

Sorry nää mun lyhkäset kirjotukset mutta tuntuu olevan koko ajan niin paljon hommaa ettei kerkii mihinkään. Nyt saunaa laittamaan lämpimäks jne....

Nannalle vointeja ison mahan kanssa. Toivotaan että pääset pian synnyttämään ja saat nyytin syliin!

Napsulle myös jaksuja ja pitkää pinnaa piinapäiviin...jospa noi pupuilut nyt kuitenkin olis tuoneetkin tuloksen...eihän sitä koskaan tiedä ;)
 
Katjuskalle jälleen :hug: .. kyllä tää meillä ottaa koville.
Mut onko edes yhtään helpottavampi olo kunsaitte lähetteen eteenpäin? Onko se johonkin kunnalliseen vai Naistenklinikalle? Jos menee samoin kun meillä ni eka ottaan kaikki hormonikokeet verestä ja sit kokeillaan clomeja... Jospa me nyt päästäis loputkin tonne naapuriin...

Mä testailen vielä huomenna sitä ovista, ollut sen verta "limasta" tänään että jospa se onkin vaan myöhässä.. jos huomen on plussa ni todellakin koska on jo kp21.. uuhh... siihen vielä sit se pari viikkoa ni johan tulis pitkä kierto. mur.

ei auta ku jaksella vaan.. kyllä tää meilläkin vielä iloks Katjuska muuttuu, tassu tassussa mennään naapuriin.
 
Sunnuntai 7.9.2008


napsuneiti..........kp21/30-32................yk24......1.toiveissa
Katjuska-81......kp2/26-29....................yk23......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
huoementa,

Päivittelin listan pitkästä aikaa..

En sit saanut ovisplussaa vielä tänäänkään. Viiva siihen tulee, ei mikään haamu, mutta ei se plussakaan ole. Mitähän tää mun kroppa oikein touhuaa...?

Katjuskalle vielä halit... :hug:
 
Katjuska :hug: . Toivottavasti pääsette nopesti niihin jatkoihin. Oliko sinulle tehty jo se aukiolotutkimus? Kadonnut ihan kokonaan päästä :ashamed: . Clomeja tosiaan varmaan ensin koitetaan, toivottavasti ne tois teillekki avun!

Napsu: Onpa kyllä ihme homma nuo viivat! Minkälainen vuoto sulla oli viime kierrossa? Oliko ihan kunnollinen? Tai sitten jos sulla oli se vahvin viiva sillon kp15 kun et vielä testannu... Kun elimistöhän tuottaa koko aika kuitenki sitä lh-hormonia jos sen takia näkyy vielä oviksen jälkeenki selvästi? Ootko joskus koittanu lh-huipun jälkeen testata tuleeko sulla viivoja sillon?

Sekavaa tekstiä taas, sori :D ...
 
oon mä testaillut joskus oviksen jälkeenkin, mut ei niihin noin vahvoja viivoja o tullut. Tosiaan ei vielä tänäänkään tullut plussaa, mut limat kyl jatkuu joten aattelin kuitenkin testata vielä huomenna. Josko se sitten olis plussa.. jos ei ni sit tataa tikut saada jäädä.

Oli mulla ihan kunnon menkat viimeks, ja mitään "oireita" ei oo, joten ei kai se voi raskauttakaan olla.. en ainakaan jaksa uskoa, koska ihan normi menkat oli kyllä. Joskus nyt vihloo tissejä, mut se on tosi satunnaista. Eikä mitään muuta oo.. lämpöjä en o mittaillut kyllä. Noh... kaipa tää kierto vaan menee ilman ovista ja limat ei vaan sitä tajua =) Hassusti sanottu..

Luin odottajista, että sulla on lähtö päivänä minä tahansa.. jännittää...!!!!! Tuu nyt ihmeessä pitään seuraa tänne sittenkin kun oot sen ihanuuden saanut.. Sulle ja Katjuskalle on jotenkin erityisesti ollut helppo näitä ajatuksia purkaa. Jotenkin tuntuu että ollaan samanolosia.

 
Napsu: Niitä limojahan tosiaan saatto tulla vaikkei sitä ovista tulekkaan kuulemma ja saattaa olla tulematta vaikka ovis oliski. No toivottavasti saat tänään plussan tai sitte että olis ollu sillon kp15 niin ei menis ihan "tyhjäksi" kierroksi. Kyllä minä varmasti pidän seuraa vielä sitte syntymän jälkeenki. Ihan samallalla olen kokenu, että teidän kanssa on jotenki samalla aaltopituudella....Toivottavasti vain voin pitää sitä seuraa sitte tuolla odottajien puolella. Tai sitte pitää perustaa kerho tai jotain =) .
Kyllähn se lähtö on lähellä. Hiukan "epäkiitollisena" toivoisin että olis vielä vähän lähempänä. Viime yö meni taas lähinnä valvoessa supistelujen kanssa ja alan oikeesti olla aika loppu. Noh kaikki varmasti tapahtuu ajallaan ja kyllä tuo pojuki tuolta ulos tulee kun hoksaa että tila on jo loppunu kesken aikaa sitte =) ...
 
moikka,

ei se viiva vahvistunut vieläkään ja limat jatkuu.. en tiiä mitä tää kroppa touhuaa.. Koska yleensä ku oon plussan saanut on se lähtenyt himmenemään se viiva, ollen loppukierrossa ihan huomaamaton jo ja nyt se on ollut kyl ihan selvästi havaittava jo siitä viime lauantaista lähtien. Oleensä ennen sitä ovisplussaa se on kans haalee, mut vaan muutaman päivän. Joten olettaisi että tää tosiaan on "tyhjä kierto", joka sit tod. näk venyy pirun pitkäks.. huoh. harmi.

Kävin tänään syöpäsäätiöllä poistattamassa kaks luomea ja mietin että miten nukun ens yön. Iso arpi selässä ja toinen vatsan puolella.. hmph. Kuulemma yhtään ei saa tehdä mitään nostelua tai mitään mikä niitä haavoja voi venyttää. Niihin laitettiin jotkut sisäiset ompeleet ja haavateipit, niiden ompeleiden kanssa pitää olla normia varovaisempi. Multa näitä luomia on poistettu nyt yhteensä varmaan kymmenkunta jo. Alkais riittään. Ei niissä onneks koskaan o ollu mitään ku on poistettu aina ku on vähänkään epäilyttävän näkönen.

Nyt on ompupiirakka uunissa ja odottelen miestä töistä kotiin. Hauskaa viikkistä! Ja Nanna, toivottavasti sulle nyt tulee lähtö viikonlopun aikana! Saatko yhtään päivisin nukuttua jos yöt menee aina pipariks? Jaksuja!!!!
 
Sunnuntai 21.9.2008


napsuneiti..........kp24/30-32................yk24......1.toiveissa
Katjuska-81......kp5/26-29....................yk23......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 

Yhteistyössä