Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Moro!

Ollaanpas tipahdettu alas...mä tulin pelastamaa =)

Mulla alko tänää sitten menkat joten kp 1 menossa. Ei oikeestaan ees jaksa ketuttaa kauheesti ku en muuta oottanu ees.
Olis ollu kyllä oikeen kunnon ylläri jos menkat ei olis alkanu!
No toivotaan että niillä hoidoilla saadaan sit jotain aikaan.

Mutta sellasta mulle. Mitkäs on sun fiilikset? Jokos se sun kaveri on synnyttäny? ootko siis vieraillu jo sairaalassa? Sulla oli perjantaina luomenpoisto, miten meni?

Tsemiä sulle!!!

 
Keskiviikko 13.10.2008


napsuneiti..........kp9/30-32................yk25......1.toiveissa
Katjuska-81......kp1/26-29....................yk24......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
moi,

ja ihan ekaks iso ja lämmin :hug: sulle!!!!!!!!!!!!!! On tää niin pepulista ku kerta toisensa jälkeen vaan aletaan alusta ja pidetään pinoa hengissä.

Mä oon ollut kipeenä ni en o jaksellut niin pal hengailla netissä. Lunssaa vaan, ääni on vielä pois mut töihin menin ku olin tiistaita lukuunottamatta koko viime viikon pois. Pe oli tosiaan luomenpoisto, tuloksia saan perjantaina. Haavat on vähän kipeet, kaks uutta otettiin ja sit se yks haava uusiks. Aika äkkiä noi haavat paranee.

Kaveri on vielä yhtenä kappaleena. To käynnistävät jos ei sitä ennen lähde itekseen syntymään. Mun bestis on kätilönä siellä synnärillä mihin on menossa, kyseli tänään kovin onko hää töissä miten tällä viikolla =). taitaa likkaa vähän kuitenkin jännittää.. Mun entinen elämä sai eilen vauvan kans.. huoh... otti ehkä vähän lujille kuulla se uutinen, mut ei sen puolesta että mun entinen elämä sai vauvan. Siis mistään kaipuusta hänen peräänsä, vaan siitä että aikanaan ei halunnut ja nyt hänkin on jo ISI ja mä en saa suotua tuota iloa tolle mun rakkaalle.. Olisin Niin onnesta soikee jos hänkin sais lähetellä synnäriltä viestiä että on nyt niin onnellinen isi ja että kaikki voivat hyvin. No joo.. kateellinen ja katkera taidan olla jo.

Kaveria pitäis mennä kattoon synnärille sit loppuviikosta / viikonloppuna jos tästä vaan tervehdyn.

Toivottavasti teille tulee piakkoin aika sinne hoitoon... ehkä meil molemmilla vaan vaaditaan vähän apuja tähän hommaan. Mut teillä on onneks se ihana matka oottelemassa... wau =). Mää oon kyllä siitä vähän kade, tuota mun ukkoa on NIIN hankala saada suostuteltua mihinkään reissailuun. Tekee varmaan parisuhteellekkin tälläsen kaiken keskellä aika hyvää tollanen irtiotto. Ja jo pelkästään sen odottelu.

Onko sulla taktiikkaa tähän kiertoon..? Tikkuja vaiko eikö? Me aateltiin mennä ilman tikkuja ja kattella hoitaako luonto (noh, en usko) mut jos sitä osais oikeesti olla vähän rennommin tän kierron..? Pidetään nyt vielä tää kierto toisillemme seuraa, ja yhdes mennään naapuriin. Ei sinne osais ilman sua tosiaan ees mennä. Nannakin on jo konkari siinä vaihees ku me vasta päästään pukertaan =). Ties vaikka oottelis toista jo sillon. Heh.

Pakko mennä unten maille ku aamul taas kukonlaulun aikaan ylös.
Kauniita unia!!!
 
Heippa pitkästä aikaa! Päivät menee niin vauhdilla tuon pikkuneidin kanssa ettei tänne ehdi kun vilkasemaan onko uutisia...Nyt kun tytsy nukkuu niin tulin pikaseen kirjotteleen.. :) Kurjaa että Napsu ja Katjuska joudutte nyt niitä plussia ootteleen oikeen toden teolla. :hug: Mutta vielä se kuulkaa päivä koittaa molemmille että se plussa pärähtää...varmasti! :)

Meillä tosiaan vasta marraskuussa ristiäiset, nimi on kyllä valmiina ja kovin tekisi mieli jo kutsuakin lasta sillä nimellä mutta mies on sen verran tarkka tuon nimiasian suhteen että ei julkisteta ennen kastajaisia. Mä ite oon niin lörppä että varmaan sen vielä möläytänki ennen marraskuuta... :D

Hyvin tosiaan saa ajan menemään tuon pienen kanssa. Paljon häneen ainakin näin alkuun on sidoksissa, mutta on se vaan niin ihanaa kun on oma pieni tytär joka on ruvennut väläyttelemään hymyjä jo. Siinä äidin sydän sulaa.

Tsemppiä tytöt ja terkkuja myös Nannalle ja Rinkinkille!

T:Annie ja vielä Lilliksi kutsuttu tytteli huomenna tasan 6 viikkoa jo!
 
Moikka!

Annielle ihan ekaks jaksuja "Lillin" kanssa kotona. On se varmaan huikeeta =)
Ja toivotaan että oot oikeessa et me myös Napsun kans saadaan joskus kokea tuo sama!

Napsu: Hyvä juttu että ne luomen poistot on nyt takanapäin ja pääsette nyt sit ens kuussa sinne inssiin taas, eiks se niin menny?
Mä toivon kans tosiaan et me päästäis viel tän vuoden puolella sinne hoitoon. Onneks on se lomamatka edessä, sen avulla jaksaa yllättävän hyvin sinne alkukevääseen rämpiä.
Nyt on taas ollu vähän rankempaa jotenkin ku tuntuu et näitä pettymyksii vaan tulee ja tulee ja tulee...mut periks ei anneta :heart:

Ajattelin nyt tän kierron olla varmaan tikuttamatta ja suurempia stressaamatta. Jos ihme sit tapahtuu ni sit tapahtuu, johon ihan hirveesti en jaksa uskoo!

Ymmärrän ton sun pointin entisen elämän "kateudesta". Olisin kyl ite ihan samanlainen. Ja sitä rupee vaan olee jo niin katkera melkein kaikille keiden kuulee vauvan saavan. Ei vaan pysty olee onnellinen 100% toisen puolesta ku itellään tällänen tilanne.
Mutta iso :hug: siitä ja koita jaksaa vaan! Mulla sama tilanne joten yksin ei tarvi olla!
Toivotaan vaan ettei tarvis tällä puolella enää kauaa notkuu.

Jeps mutta palataan taas!!!
 
Torstai 16.10.2008


napsuneiti..........kp12/30-32................yk25......1.toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29....................yk24......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
moikka!!!

Meistä tulee sen miun kaverin vauvan kummeja =). Pieni ja söpö oli poika... Syntyi tosiaan 17.10 ja kaks kertaa oon käynyt jo sairaalassa katsomassa. eikä edes ole tehnyt pahaa.. yllätyin oikeestaan kuinka kivutonta se oli nähdä se tuore perhe siellä sairaalassa. Huomenna sitten pääsevät kotiin.

Kyllä me katjuska tosiaan päästään siihen tialnteeseen itekkin.. pitää vaan maltaa olla kärsivällinen.

kyllä se aika menee nopeesti kun Annien pienikin on jo oikeesti 6viikkoo.. wau. Ootko sä synnytyksestä toipunut jo ihan ok?

Mitenkäs Nanna, kuinka menee pojun kanssa kotona? Onko mies vielä kotona vai oletteko päivisin kaksin? Millaista se vauva-arki oikeestaan on..?

Ei, pitää jatkaa idolsin katsontaa ja huomenna taas töihin.. yak. On vielä kovin kiireinen viikko tiedossa =(. Ei muuta kun mukavaa sunnuntai-illan jatkoa!
 
Huomenta!

Ja :hug: molemmille teille...

Täällä on aika menny tosi nopeesti... Pojan kanssa on ollu pikkasen huolta ja ollaan käyty sairaalassaki seurannassa, mutta onneksi ei mitään kuitenkaan löytyny. Nyt sitten oon itse kipeenä. Mies meni takas töihin jo viime viikolla, joten kaksin täällä ollaan. Hyvin me pojan kanssa pärjätään, miehellä vain taitaa olla "haikeaa" joka aamu kun joutuu lähtemään. Päivät on kulunu vielä pojalla aikalailla syödessä, vaipan vaihdossa ja nukkuessa, mutta pikku hiljaa alkaa myös
nuo hereillä olot pidentyä. Ihanaa se on katsella ku toinen kehittyy koko aika.

Huh, ei meinaa kyllä ajatus nyt ollenkaan laukata... Kyllä nää flunssat on sitte ihania
:kieh: ! Hyvää alkuviikkoa! Pitää palata takas kun taas toimii pää :D .
 
Moro,

Ihanaa Nanna ja Annie että kaikki menee hyvin. On se varmaan tosi huisaa katella sitä pienen kehitystä =)

Ja Napsu pääset sitten kummiks...Onneks olkoon! Me ollaan miehen kanssa päätetty et vaikka joku pyytäis kummiks ni me ei suostuta enää kenellekkään. Meillä jo 3 kummilasta joten kun koittaa muistaa nimpparit, synttärit ja joululahjat ni kyllä siinä on tarpeeks. Sit voin kuvitella suostuvansa kun vanhimmat kasvaa jo isommiksi.
On se kuitenkin samalla tosi antoisaa!!!

Sulla Napsu ovispäivät aika lähellä / päälllä, eikö? Onks tullu käytettyy hyväks? Meillä viikonloppuna sitten h-hetki taas =)

No mutta palaillaanpas taasen!!!
 
Tiistai 21.10.2008


napsuneiti..........kp17/30-32................yk25......1.toiveissa
Katjuska-81......kp9/26-29....................yk24......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
Moikka likat!

Mä niin toivoin, että tämä pino ois haudattu jo ajat sitten, mutta vielä siellä kaksi on :( . Kyllä soisi todella teille jo sitä plussaa, kidutustahan tuo jo on luontoäidiltä. Olette mielessä kyllä edelleen, vaikka aikaa on kauan, kun täällä pyörin. Pidän peukkuja pystyssä teille ja niin, niin toivon, että saatte pian elämää masuunne!! :hug: :hug:

Plussatuulia ja jaksuja yrittämiseen!

Nelli
 
Moikka,

Kiva Nelli että kävit meitä moikkailemassa! Miten teillä sujuu? Meinaatko vielä liittyä tähän meitin jonon jatkoksi kuumeilemaan =)))) ?

Katjuska, mä en oo tikkuja käyttänyt ja tänään tosiaan taas kattelin kp;tä.. luulen että ovis oli jo.. tällä kertaa limat alko jo joskus kp12 ja tänään ei oikeestaan tuukkaan enää. Mut en tiiä riittääkö pusuttelut.. sitä tuli tehtyä vissiinkin to, pe ja su.. eilen olis varmaan ollut vielä hyvä, mut eipä tullut mitään tehtyä ku väsytti jo niin kovin =(. Enkä jotenkaan jaksa ees luomuplussaan uskoa.

Sain tänään tikit pois, joten saunaan pääsen tänään. Jipii!!!

Joo, tää pieni on meille yhteensä tosiaan 7 kummilapsi.. auts. Tosin 2 niistä on jo yli rippikouluiän. Mut kyllähän noita riittää.. ja oikeestaan yks vaan on kaverin lapsi ja loput on veljenpoikia.. joten joutuu ne nimmarit ja synnärit muistaan joka tapaukses. Mut ehkä mäkin toivon ettei kukaan enää pyydä, en kehtaa kieltäytyä kunniasta, mut kyl tää lukumäärä jo vähän niinkun riittäis =)

Ei teille oo vielä mitään kuulunut sieltä sairaalasta? Meinaan että ksoka voisitte päästä siel käymään... et aatellut soittaa ja kysyä mis vaihees paperit siel on..? mä oon niin kärsimätön et soitin kyl sen lähetteen perään sillon vuos sitten =))

jees, meen laittaan pesukonetta päälle ja lisään puita takkaan. Aattelin vaan ottaa relax tän illan =)
 
Huomenta!
Niin onnittelut tosiaan Napsulle kummilapsesta! En muista onnittelinko olleskaan viimeksi :ashamed: .. Teille on kyllä niitä tosiaan tullu! Meillä niitä on yhteensä molemmilla 3, mutta kaikki on melkein tullut ennen meidön tapaamista. Ainoastaan miehen nuorin kummilapsi on minun siskonpoika, minua ne ei ottaneet sille kummiksi kun minä oon jo vanhimman pojan kummina =) .

Millon teillä molemmilla nyt sitte on seuraavat tapaamiset? Napsulla vissiin olis ens kierrossa se inssi ?

Päivitin muuten profiiliin kuvan tuosta meidän jössikästä. On otettu eilen eli pojun 1kk päivänä.
 
moiks. saanko liittyä seuraanne?

vasta löysin tällaisen pinon ja melkee vuoden oon täällä hengannut. Eli mekin helmikuussa 07 jätettiin ehkäisy. voi että siitä on jo aikaa... :/ yk:den perässä en oo enää pysyny, kun oli muutama erikoisen pitkä kierto (42-54pv) mut nyt normalisoituneet. Niitä on joku 17 varmaan? :eek:
Tällä hetkellä menossa kp 19....
 
Moro,

Kiva Nelli kun tulit moikkaamaan ja ikävä tosiaan että pino on pystyssä ja me vielä täällä :ashamed:

Nannalla ihana jässikkä profiilissa =) Aika isolta näyttää jo!

Meillä ei oo vielä kuulunu mitään jatkosta sen papa kokeen jälkeen. En oo ees vielä saanu niitä tuloksii tosta papasta. Onkohan tästä nyt pari kolme viikkoa ku kävin sen otattamassa. Eli se gyne laittaa sen lähetteen sitten vasta menemään. No kuhan joskus pääsee sinne.
Eipä tässä enää muutama kk lisää tunnu missään!
Ja luomuun en jaksa enää itekkään uskoa vaikka yritettävä sitä aina on. Mistäs sitä tietää jos vaikka ihme tapahtuu ;)

Viikonloppuna lähen vähän viihteelle tuulettumaan jos vaikka sais ajatukset taas muualle. Tosin ovishetket käsillä joten täytyy käyttää tilaisuudet hyödyks!

Mutta sellasta...Palaillaan!

Hyvää viikonloppua kaikille!!!
 
Tervetuloa Asty!

Meillä tosiaan ollu tää pino jo pystyssä tosi kauan ja niinku tosta listasta näät ni enää minä ja Napsuneiti ollaan ilman plussia. Kiva jos saadaan muitakin jännäilijöitä tänne ku on nää kirjottelun vähän harventuneet samalla kun porukkakin.

Tervetuloa sekaan vaan vielä kerran =)
 
Torstai 23.10.2008


napsuneiti..........kp19/30-32................yk25......1.toiveissa
Katjuska-81......kp11/26-29....................yk24......1.toiveissa
asty..................kp19/ .....................yk19......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
Huomenta!!!

Nannalla on oikein suloisen näköinen pieni poika =). Oletteko muuten jo nimen päättäneet?

Astylle tervetuloa joukkoon tummaan!! Meitä on tosiaan hännänhuipuksi listaa hengissä pitämään vielä katjuska ja minä jääneet.

Katjuskalle oikein hyvää viikkistä! Toivotaan että saat ajatukset toisille raiteille =).

mä meen katsoon tänään kummipoikaa =). Ja muuten ihan rento viikkis tiedossa. Ja tosiaan jos ei reilu viikon päästä tärppiä tuu, niinkun tod näk käy, ni marraskuulle on sitten se inseminaatio tidossa. Mieluiten kyl jättäisin sen väliin ja toivoisin pääseväni sinne ivf-jonoon. Mut kaikki aikanaan..

Hyvää viikkistä kaikille!
 
Sunnuntai 26.10.2008


napsuneiti..........kp22/30-32................yk25......1.toiveissa
Katjuska-81......kp14/26-29....................yk24......1.toiveissa
asty..................kp22/ .....................yk19......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
Moikka,

Mitäs leidien sunnuntaihin kuuluu? Täällä sataa ja tuulee niin pirusti, ettei kyllä ulos tee mieli ollenkaan. Josko jotain kotihommia tekisi siis tänään.

Miten meni Katjuskan "ulkoilu"? Oliko kiva ilta?
Mitenkäs Astyn viikonloppu on sujunut? Meillä onkin samat kp:t.. koska odottelet tätiä kylään?

Mä odottelen vasta ens maanantaina. Jotenkin on taas vähän ristiriitaset fiilikset, toisaalta sitä NIIN odottaa ja toivoo, mut sit toisaalta kun on melkeinpä varma ettei tärppiä kuitenkaan o käynyt niin... Ja ens kierrossa pitäis siihen inssiin mennä.. tuntuu melko hölmöltä sanoa tai ajatella näin, mut mä en jotenkin vaan jaksais sitä rumbaa..

Ehkä siinä on se että en kuitenkaan usko että se meille tuo mitään lisäarvoa tähän hommaan.. simpat kun on kunnossa ja mullakin kroppa toimii. Miten se inssi vois sit tehdä enemmän ku nää edelliset 25 kertaa..? No joo.. en kai mä sitä väliinkään jätä kun ilman sitä ei kai siihen ivf jonoon päästä.

Ei muuta kun mukavaa sunnuntainjatkoa molemmille =).
 
Hello!

Täällä ollaan. Oli suorastaan tylsää lauantaina joten kotiuduttiin jo ennen 12=) No välillä näinkin!

Tänää kävin sit ihotautilääkärillä kun mulla edelleen tällästä ihottumaa naamassa mitä oli jo keväällä. Silloin kävin eri ihotautilääkärillä joka totes mulla suunympärysihottuman ja määräs lääkkeet siihen. Ne autto aina kyllä mut ku lopetin ni alko ihottuma tulla takas. No tänää sitten selvis että ei mulla mikään suunympärysihottuma ole ollu edes vaan jotain aknen tai sen tapasta. Joten lääkkeet on ollu väärät ja tämä lääkäri sitten sanoi vielä et se lääke mitä oon ottanu on todennäköisesti heikentänyt raskaaksi tulemista. Voi kun oli taas mieltä ylentävää kuulla. nyt sitten antoi sellasta lääkettä mitä voin ottaa ilman että haittaa raskaaksi tulemista, hieno juttu!
Täytyy sanoa että kerrankin oli hyvä lääkäri ja tutki kunnolla. Mutta vähänkö nyt sapettaa että on syöny väärää lääkettä jne...

Siinä mun tilitystä taas tälle päivälle. Jotenkin on niin päivä menny piloille pelkästään ton takia!!!

Nii sulla nyt sitten Napsu se viiminen inssi ennen ivf hoitoo. No eihän sitä koskaan tiedä jos se vaikka oliskin just tuo inssi mikä tuottais tulosta eikä ivf jonoon ees tarvis mennä =)
No mitään menetettävää ei kuitenkaan ole. Onks toi inssi kalliskin operaatio? kauankohan tossa ivf jonossa joutuu olemaan ku pääsee toimenpiteeseen?

mutta nyt lähen syömään, kauhee nälkä!!!
 
huomenta,

Miten voikin tolleen Katjuska sattua =(. Kyllä on ollut huono tuuri sulla. Mut pääasia on että sait nyt oikeet lääkkeet ja oli lekuri joka oikeesti tutki. JOSPA se plussakin nyt tulis ku ei oo ainakaan niistä lääkkeistä sit kiinni!!! Peukut on tanassa!!!

Joo, ens viikolla oottelen menkkoja.. Voisin ajatella että ma tai ti alkavat... Kunnallisella meille tuli viimeks kustannuksia siitä inssistä joku reilu 300eur.. ehkä 350 eur kaikkinensa ku jouduin niin monasti käymään siellä ultrassa ja se on aina sen poliklinikkamaksun verran. Nyt kuulemma ihan niin tiuhaan ei tartte käydä. Ja lääkkeet maksaa n. 100eur / 6-7pvän pistokset. Niitä jouduin viimeks ostaan kaks ampullia. Nyt en tiiä tartteeko ihan kahta kun siitä vikasta ampullista jäi vähän lääkettä.. Se säilyy huoneenlämmössä 3kk.. se aika menee nyt puolessa välissä marraskuuta umpeen. Mut uskoisin että uskallan sen vielä käyttää. Eli vähän halvemmalla ehkä päästään nyt. Mut menee siihen se parisensataa varmaan ihan väistämättä. Yksityisellä se olisikin PALJON kalliimpaa.

Ivf-suunnitteluun pääsee kai jo parin kk päästä. Ja itse toimenpiteeseenkin pitää sitten kai sen 6kk sisällä päästä. Kai se vähän riippuu.. en tiiä. Kovin toivon ettei sinne saakka tartte tosiaan mennä. Mut ei ole kyllä hirveesti uskoa ja luottamusta tohon tulevaan inssiinkään. Jotenkin kun en nää että se tuo lisäarvoa niin hirmusesti enemmän kun nää 25 luomukertaakaan ku kerran kroppa pelittää molemmilla. No joo.. AIna on toivoa =). Ja voihan se ylläriplussa tulla vielä tästäkin kierrosta.. hih.

Nyt koulutukseen.. kivaa päivää!
 
Moro,

No onhan toi aika hinnakasta jos useampaan inssiinkin joutuu joten eipä sitä kauheesti yksityisellä näitä hoitoja raaskis tehä. Jospa teilläkin olis nyt viiminen hoito eli se inssi missä tärppäis tai mieluummin jo tässä kierrossa =)

Joo aika huono juttu ne mun lääkkeet mut toisaalta onneks kerkesin niitä vedellä vaan muutaman kk:den ja eihän se niin sanottua ole ettenkö olis voinu raskautua mutta paljon heikommin kyllä. No nyt sit uudet lääkkeet ja ehkä hivenen toiveet korkeemmalla mutta en mä jaksa luomuplussaan edelleenkään uskoa. Olishan se voinu pärähtää jo yli vuoden ajan ennen sitä lääkettäkin. Kai se on ootettava vaan sinne hoitoihin pääsyä.
Toisaaltaan on tunne että pääsis jo mutta samalla toivoo salaa ettei niihin tarvis edes mennä =)

Aika jännä juttu, et miks sitä ei raskaudu vaikka mitään vikaa ei löydy. Mistä ihmeestä se voi olla kiinni? Tai se taitaa tosiaan olla kiinni Ihmeestä=)

No mutta eipä mulla muuta tässä...jatketaan taas pohdintoja!

Onks Napsulla mitään tuntemuksia raskautumisen suhteen?

 

Yhteistyössä