+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

Nyt tuolta listalta puuttuu plussanneita tai ainakin haamuilijoita. :confused: Yritin silmäillä tekstit tarkkaan, mutta ei nyt osunut silmään. Yritän huomenna poimia puuttuvat tiedot, mutta saa myös vinkata.

Bla-bla > =) Mielelläni minä autan, jos suinkin voin. Itse olen saanut täältä paljon tietoa, joten annettavaakin on kertynyt ja yritän sitä parhaani mukaan laittaa kiertoon. :)

Nuo verisuonet ovat aivan uskomattomat! :O Ikinä ennen ei ole ollut noin paljon käsissä näkyvillä ja vain kerran aikaisemmin loppukierrosta näkyivät tavallista selvemmin. Täytyy ihan katsoa saisinko näkymään kuvissa. Mistä tuo voi johtua? Muistaakseni aikaisemmalla kerralla ei ollut syytä epäillä raskautumista, joten en oireeksi osaa suoraan epäillä. Iho on muuten ihan superkuiva vaikka on aikaisemmin tässä pakkasten aikaan pysynyt ihan hyvänä. Rasvannut ja kuorinut olen ihan samaan tapaan, joten sellaisen ei pitäisi tuota aiheuttaa. Yöksi täytynee öljytä, ettei iho halkeile enempää.
 
Sunflower11
Voi tätä kroppaa/päätä. Eilen illalla vihlaisi tosi kovaa alavatsaa että jouduin oikeen pysähtyä. Ihan hetken vaan kesti, sit yöllä alko jomottelee tasasesti alavatsaa et menkkoja odotellessa.. Aamulla hirveä nälkä (ei yleensä mut oonki ollu kipeänä) ja kuvotus olo..
En edes viitsi uskoa et liittys mihinkään positiiviseen juttuun :D Pää se joko keksii kaiken tai sitten tästä kipeydestä..
 
Juu, tää kans valmistautuu ens viikolla tädin tuloon. Eilen alko nipistellä alavatsaa just samanlai ku viime kierrossa, jolloin olin muka varma, että kiinnittymiskipuilua on. Eipäs ollut kun täti säntäs paikalle. Nyt kivaa viettää ens viikolla hiihtolomaa mökkeillessä ja nauttiessa tädin vierailusta. Pah.
 
Voi tätä kroppaa/päätä. Eilen illalla vihlaisi tosi kovaa alavatsaa että jouduin oikeen pysähtyä. Ihan hetken vaan kesti, sit yöllä alko jomottelee tasasesti alavatsaa et menkkoja odotellessa.. Aamulla hirveä nälkä (ei yleensä mut oonki ollu kipeänä) ja kuvotus olo..
En edes viitsi uskoa et liittys mihinkään positiiviseen juttuun :D Pää se joko keksii kaiken tai sitten tästä kipeydestä..
Sama juttu täällä ihan höpö höpö juttuja tullu vastaan...aamulla halusin appelsiinituoremehua jota en yleensä siedä :D ja tosiaan finnit uupuu ja rinnat on tosi hellät tarkemmin nännipihat ja mulla on ollu useasti tunne et vatsa on ihan tyhjä vaikka olisin vasta syöny ja toissailtana oli semmoinen pakkaava tunne alavatsalla ihan kuin maharepeis (se voi kyllä olla ihan ylensyönnistä) mut just tällä hetkellä on semmoinen tunne et hanat on aukeamaisillaan limakalvot tuntuu tosi kuivilta. Toivottavasti siulla olisi ihan tosi eikä mitään mielikuvitusta mut miulla on ihan faktahomma et tää on mielikuvitusta mutta tiedän jo nyt et kunhan vuoto alkaa petyn...
 
Ei tullut plussaa ei...
Meidän tie alkaa olemaan käytynä tässä lapsiasiassa siis luomuna ainakin.
Hoitoihin siis lähdetään ei se auta,eilen tuli karua tekstiä lapsettomuuspolilta : /:'(
Joudun varmaan aloittamaan pillerit ennen ivf hoitoa,että saadaan endoa kuivatettua.
Mutta ilmoittelen vielä tämän kierron loppuun.
 
bluebaby voimia kaikkeen tulevaan koitokseen:hug:

me ollaan se päätetty et jos ei pelkillä clomeilla tehoa niin sitten antaa olla,en lähde mihinkään hoitoihin,et sit pannaan stoppi vauvakuumeelle,mutta mulla nyt tässä vielä 5kk aikaa..taikka sit ihan luomuna jos onnaa
 
Sunflower11
Minnarun: Tokihan mä toivoisin, mut yritän pitää jalat maassa, ettei olis niin karvas pettymys :/

Saako niitä herkimpiä testejä apteekista muita kuin sitä first signalia mitä en enää osta.
 
Bluebaby: :hug:

).( : Mulla on ollu maha kipeä kolme päivää nyt! Tosta keskeltä mahaa? En oo pystyny kunnolla tekemään mitään, kun jatkuvasti sattuu ja oksettaa... Oisko sit jotain vatsatautia vaan? Sitten mulle on ilmaantunu hirvee tissikipu? Siis ne on tosi kipeet, mutta koskettaessa en löydä kipeää kohtaa, ei siis ole ainakaan lihakset kipeänä... Ja ihankun ois nännit turvonnu? Menkat tais loppua sitten jo eilen (kp5 ) , normaalisti mulla kestää 7-10pvää?? :O Tää on jotenki tosi kummallista kaikki ja mulla on sellanen kutina persuksissa, että odotan, vaikka mulla on menkat ihan just ollu ja perjaatteessa ei olis mitään syytä näin uskoa?? :confused: Tottakai mun kroppa vetää häränpyllyä pillerien jälkeen ja tulee varmaan olemaankin outo jonkun aikaa.. Onneks tääl voi valittaa kaikista tyhmistä oireista :D
 
BlueBaby::hug:

PTT: niin monesti tarina kertoo kun ei enää yritä ni tapahtuu taikoja... mie oon itse sitä mieltä että niin kauan kun roikun täällä olen aivan liian tietoinen koko ajan kierrostani ja kehittelen kaiken maailman tuntemuksia ja joka helkatin kerta kun täti tulee ni sattuu ja lujaa nyt tietysti sattuu eri tavalla kuin ekojen kertojen jälkeen mutta sattuu kuitenkin...
 
Halaus Bluebabylle. :heart:

Tervehdys pitkästä aikaa. Taustalla olen silloin tällöin käynyt lueskelemassa. Paljon on täällä taas tapahtunut, plussiakin tainnut tulla (onnea kaikille! :flower:) ja uusia ilmestynyt listoille (tervetuloa!).

Itse hankin sitten lopulta ovistestejä viime viikolla. Ja pääsin heti testaamaan oikean ovisplussan! Ihana nähdä, että kropassa tapahtuu vaikka kiertoni onkin niin pitkä. Tosin harmittaa ihan vietävästi, ettei päästy hyödyntämään ovista oikeaan aikaan. :( Sellaisiin supersimppoihin en taida uskoa, jotka säilyisi viisi vuorokautta kyvykkäinä... No, pääasia että sain tuon oviksen bongattua kun olen ollut epävarma ylipäätään siitä, ovuloinko.

Eli reilun viikon päähän odotellaan tätiä tänne. Ja sitten taas uutta ovisbongailua ja toivottavasti parempaa ajoitusta maaliskuussa!

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! :wave:

AiraM

P.S. Ihan mahtavaa kun viitsitte laittaa noita kuvia tiirattavaksi, mikään ei tunnetusti ole niin hauskaa ja jännää kuin koittaa katsella näkyykö tikussa jotain vai ei. :popcorn:
 
Voi bluebaby pahoittelut ja paljon voimia! :hug:

ONNEA plussanneet ja haamuilijat, edellyttäen että niitä oli, en enää muista, mutta onnea kuitenkin!! :D

Ja uusille tervetuloa! :wave:

Ja näin se miun "taustailu" loppui sitten! Ei siit tunnu olevan mitään hyötyä miulle, hermostuttaa vaan enemmän ajatus ettei pääse oviksen jälkeen kirjottelee tänne, kuitenki listaan sit paperille oireet ja "oireet" ni samapas tuo! =) 7 päivää on kyl menny yllättävän nopeasti ja ens viikolla sitten ovismetsästyskausi alkaa! :D
 
bluebaby: :hug:

pitäiskö mun laittaa tännekin kuva tosta testistäni.
eli haalea haamu tuli eilen kp31/28-30, oli kyllä oikein haamujen isoäiti. en tiedä koska ovis on ollu tai mikä on oikea kiertoni, aika pitkältä vaikuttaa..


teen perjantaina tai viimeistään lauantaina uuden. saa nähä että jaksaako oottaa lauantaihin saakka...
 
bluebaby, mitä sulle lapsettomuuspolilla sanottiin? Älä sure liikaa, hoidot ei oo mikään peikko, musta ne on hyvä juttu. Todennäköisesti sillä teillekin tulee vauva nopeammin kun jos jatkaisitte luomutahkoamista. Paljon tsemppiä! Jos uskallat, tuu tuonne lapsettomuuspuolelle (me iloksin kanssa jo ollaan siellä, sieltä saa erilaista tukea ja erilaisia kokemuksia kun tältä puolelta.

PieniTytönTylleröinen, miksi olen niin ehdoton hoitoja vastaan? Onhan ne clomitkin jo lapsettomuushoitoa..

InkeriIisakki, hyvältä näyttää!

Mulla dpo 4 (jos viitsit mg laittaa mut listalle), eipä oo mitään oireita, lämmöt alhaalla, joten tää(kin) kierto oli tässä. Nyt odotetaan kuukausi et tehoaako kilpparilääkkeet ja sit katsotaan tilannetta uudestaan. Taitaa mennä vuoden 2012 puolelle (toivottavasti ees sitten!!!!) meidän perheenkasvu.
 
Meillä on yritystä nyt yli vuosi takana. Mistä voisi hakea apua? Neuvolalääkäriltä kysyin n.2kk sitten ja se vaan lohdutti, että onhan teillä tämä yksi! Tiedän, olenkin lapsestani erittäin kiitollinen, mutta silti. Onko oikea osoite terveyskeskuslääkäri? Vai saako yksityiseltä lähetteen jonnekin? Eli mistä ja miten voisin lähteä hakemaan apua? Kiitos.
 
BLA BLA: Mulla alettiin kunnalliseslta puolelta tutkia vasta 5 epaonnistumisen jalkeen... ilman ehkaisya olen ollut v. 2007 lahtien.., toki mies vaihtui tuossa 2010 alussa, joten tavallaan mulla lasketaan siita tama yritys, eli tassa vuoden sisaankin ehti olla 3 KM:aa ennen kuin kukaan kiinnostui :/. Kannattaa ehdottomasti hakea tutkimuksiin kun sullakin noin kauan yritysta takana... oliko teilla yhtaan tarppia ollut tassa vuoden aikana? Meillahan ei tarppi ole ollut ongelma, vaan keskenmenot..

Ma en ymmarra yhtaan tuota .. siis tottakai jokainen on lapsistaan onnellinen, mut ei se musta ole mitenkaan vaarin toivoa niita lisaa, eika se etta yksi jo on (lohduttaa tietysti omalla tavallaan muttei vie vauvakuumetta pois) auta siihen kuumeiluun. Mullakin on kaksi, mutta talla hetkella, kaikkien KM:jen jalkeen syli on oikeesti hirveen tyhja :( Vaikka alkaa tuntua todellisesta ihmeelta etta mulla on kaksi lasta..
Jaksuja!!

T. Neiti ja Kihuli 6+1
 
Neiti-81 kiitos vastauksesta. Mulla on oletettavasti ollut kaksi varhaista keskenmenoa. Silloin en testaillut, mutta siitä päättelen, että kierto oli pitkä ja vuodin selvästi erilaista tavaraa ulos.

En ole käyttänyt terveyskeskuspalveluja enää yli kymmeneen vuoteen, (sairauskuluvakuutus) joten tavallaan tuntuisi luonnolliseslta mennä nytkin yksityiselle. Ilmeisesti hoidoilla ja tutkimuksilla on kuitenkin jonkin verran hintaa.

Täytyy alkaa selvittelemään mitä kautta lähtisi liikkeelle asian kanssa.
 

Yhteistyössä