Viimeset kilot on hankalin tikistää... Itellä vielä tippuu kun on kuitenkin noin 35 kiloa matkaa normipainoon. Kyllähän se ketuttais jos ei tällänne laardimäärä liikkuis...
Sinähän nyt tiedät sanomattakin, että mitä vähemmän on pudotettavaa, sitä työläämpää on saada kilot irti ja liikkeelle. Sen lisäksi mulle kuitenkin tulee mieleen ennemminkin se henkinen puoli: Liikunannopettajani tapasi sanoa, että sen takia viimeinen juoksuosuus on olevinaan se kaikkein pisin, kun ajatus on jo maalissa, mutta kroppa on vasta matkalla sinne. Matkan varrella sitä keskittyy vain matkantekoon, eikä turhaudu samalla tavalla.6,1 kg matkaa tavoitteeseen. Ei ollenkaan enää paljon. Mutta miten hitossa nää kilot on nyt NÄIN tiukassa.
Mä puolestani odotan ihan innolla, että äkkiä toipuisin salikuntoon. Mulla on sellainen ohjelma, että 2 ekaa viikkoa teen 2*15 sarjat, kaksi seuraavaa viikkoa 2* 10 sarjat kovemmilla painoilla ja 2 viimistä viikkoa 2*5 sarjat entistä kovemmilla painoilla. Ja sitten vaihtuu ohjelma.Nyt alkaa taas tarvitsemaan tsemppiä. Mä saan uuden saliohjelman tiistaina , koska tulokset oli tossa mittauksessa huikeat. Personal treinarini tuntien mulla on edessä "järkky" uus ohjelma tiedossa. Ei siinä mitään hyvä vaan. Alku vaan hiukka pelottaa kuin käy. Mulla kun on tavoite , jonka personal tietää ja kannustaa.... Uuden tiukemman ja varmaan rankemman ohjelman muodossa.
Mutta onnistuisinkohan mä painon pudottamisessa kanssa... Edes ihan vähän , vain muutama hassu kilo :ashamed: Jos se vaaka alkas näyttää viitosella alkavaa lukua muutaman kuukauden päästä. *syvä huokaus*
Älä käy siellä vaakalla kipeenä. Mä opin sen kantapään kautta :/ Hurjasti paranememisia. Mun flunssa kesti kolme viikkoa...Mä VIHAAN mun vaakaani.
Näin flunssan kourissa ei pysty syömään (ei tee mieli, enkä fyysisesti pysty, kun nenä on tukossa ja nieleminen sattuu ihan sikana) joten eiliset safkat oli kokonainen sämpylä, 2 pientä palaa tummaa leipää, rahka ja 2 palaa appelsiinia.
Ja vaaka perkele antaa tulokseksi edelleen sen saatanan 68,1 kg. Voi perse, perse, perse.
Kun en osaa sieltä poissakaan pysyä :ashamed: ja totta puhuakseni kun mä tosissaan luulin, että tänään saisin vaakaan piirtymään sen 67,9 kg, niin ajattelin itseni aamusta ilolstuttaa...vaan enpä sitten ilolstunut.Älä käy siellä vaakalla kipeenä. Mä opin sen kantapään kautta :/ Hurjasti paranememisia. Mun flunssa kesti kolme viikkoa...
Mutta siis mä odotan innolla sitä uutta ohjelmaa.
WAUTSI!Voi vitsit, olen niin tyytyväinen nyt... Hävettääköhän myöhemmin, mutta laitan kuvan nyt silti. Aijaa.com - Callanetics30days - 9655621.jpg
Wiin mukaan BMI 20.96. En usko että tästä enää alavatsaa hirveästi saan litistettyä tai edes haluankaan. Toisaalta synnytyksestä on vasta reilu puoli vuotta, niin voi se vähän vetäytyä vielä. Imetystä jatkan ainakin ensi kesän yli vielä, jos vauvalle kelpaa.
Tämä on aamukuva. Päivän mittaan jotenkin mystisesti vatsa aina turpoaa. Seuraavaksi pitäisi etsiä syyllistä: vilja, laktoosi, kohotusaineet ruuassa...
Sinnittele nyt ihmeessä pois salilta. Muuten se kostautuu. Joku ei meinannu uskoa :ashamed:Kun en osaa sieltä poissakaan pysyä :ashamed: ja totta puhuakseni kun mä tosissaan luulin, että tänään saisin vaakaan piirtymään sen 67,9 kg, niin ajattelin itseni aamusta ilolstuttaa...vaan enpä sitten ilolstunut.
Mutta nyt vatutus on jo laantunut ja elämä hymyilee
Mulla ei ole kuumetta, joten periaatteessa kai voisin ainakin sitä aerobista tehdä. Mutten siltikään tee, koska olo on kun omenalla.Sinnittele nyt ihmeessä pois salilta. Muuten se kostautuu. Joku ei meinannu uskoa :ashamed:
Mutta ihanaa että ketutus meni harakoille ja hymy löytyi taas.
Täällä on löytynyt pakarat joita kolottaa ... Toi "demettiahiihto" (sauvakävely ) on aika tehokasta vaikka muuta luulis :xmas:
Tänään samalla vaa'alla 64,2. Olen kyllä rötvännyt aika tavalla, nyt kun nappaan itseäni niskasta kiinni niin ensi kuun aikana tsempataan tuplasti, eikö?Minä mukana!:wave:
27 v, lähtöpaino tällä hetkellä 65,5 kg
Tavoite ennen kesää 60 kg.
Kaikki kiloni olen lihonut pelkästään kesän-syksyn 2011 aikana siirtyessäni istumatyöhön, lasten piikkiin ei voi laittaa...
Olen vasta aloittamassa, tarkoituksena jättää pois turhat hiilarit niin juomissa kuin ruoissa, ja lisätä kasviksia.
Hyviä neuvoja otetaan vastaan!
Ei sulla ole kiire eikä mitään...kesään mennessä saat ihan varmasti sen 4,2 kg pois, vaikket ihan sikatiukkaa linjaa pitäisikäänTänään samalla vaa'alla 64,2. Olen kyllä rötvännyt aika tavalla, nyt kun nappaan itseäni niskasta kiinni niin ensi kuun aikana tsempataan tuplasti, eikö?
Mulla normipaino on vain seuraava etappi, ei vielä se lopputähtäys. En tosin kyllä vielä tiedä, että mikä se lopullinen tavoite on...varmaankin jotain 52 ja 58 kilon välissä.Miö en edes tähtää normipainoon, mun tavoite ois 78 kiloa, siis ihan ultimate tavoite. Tyytyväinen olen jos pääsen edes 82 kiloon. Eli noilla kiloilla olen BMIn mukaan jotain 26-27? Mutta siihen tyytyisin. Tosin aamu alkoi mousse kakulla, arvatkaa auttaako se tavoitteeseen pääsyssä.... :headwall:
Jos osaisin auttaa, sen tekisin.Mulla on vähän motivaatio kaikessa hukassa. Not good.
Oletko siis tehnyt sen Callanetics ohjelman läpi? Todella kaunis vatsa.Voi vitsit, olen niin tyytyväinen nyt... Hävettääköhän myöhemmin, mutta laitan kuvan nyt silti. Aijaa.com - Callanetics30days - 9655621.jpg
Wiin mukaan BMI 20.96. En usko että tästä enää alavatsaa hirveästi saan litistettyä tai edes haluankaan. Toisaalta synnytyksestä on vasta reilu puoli vuotta, niin voi se vähän vetäytyä vielä. Imetystä jatkan ainakin ensi kesän yli vielä, jos vauvalle kelpaa.
Tämä on aamukuva. Päivän mittaan jotenkin mystisesti vatsa aina turpoaa. Seuraavaksi pitäisi etsiä syyllistä: vilja, laktoosi, kohotusaineet ruuassa...