*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Niin ja vkl ja sen jälkeen on syöty keksejä ja kakkua ihan reilusti. Etteivät mene huonoksi. :D :ashamed:
No mutta perkule! Oliko pakko mainita sana keksi??? Meillä on kaapissa dops-keksejä, enkä ole niitä vielä maistanut.

Tosin mä olen kyllä nyt NIIN ähky niistä letuista (3 hilloineen ja kermoineen) ja kaakaosta, ettei mene mahaan kyllä enää keksin keksiä.

Ja eiköhän tää nyt noin niinkuin muutoinkin ollut tällä erää tässä. Joku roti pitää sentään olla. Asetin rajaksi yhden letun, mutta lipsahdin kahteen. Päätin sitten, että kaksi on vielä ihan ok...mutta lipsahdin vielä siihen kolmanteen.

Ja nyt mä tietenkin sitten ajattelen, että parempi kolme, kun neljä :D :D :D

Mutta nyt siis totaali ähky. Aamulla pyörin salille jalkapallona, koska olo on nyt taas niin omena. Itteeni saan kyllä vissiin vaan syyttää. Tai oikeastaan miestä. Se ne letut teki :D
 
Rähinä-Reetta
Olen keksinyt puuttuvan lenkin, tai tässä tapauksessa se on silmukka. :D Se on neulominen iltaisin tv:n ääressä - vie mun ajatukset täysin pois napostelusta. :) Viidettä pipoa pukkaa. :D
Paino on vähän heitellyt, mutta periksi ei anneta...
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Päivä alkoi laskiaispullalla :mad: pakko ne on muka syyä kaapista pois etteivät mee huonoksi :snotty: Mä olen niin heikko, niiiiiiiiiiiin heikko.... Kuhan tulee rahaa meen ostaan jättipaketin sitä obesimediä, lähtee ainakin nälkä ja tää turha puputtaminen... Viikonloppuna tiedossa ristiäiset. Kiva kun tiedän että sinne tulee yks jeesustelija miehen puolen suvusta joka on tässä vuoden sisään ihmetelly ympäri kyliä miten minusta on voinu tulla näin lihava. Päin naamaa se ei kehtaa mitään kysyä. Vituttaa jo valmiiksi nähä se ämmä, kuhan osaisin olla ihmisiksi. HUono päivä heti alusta alkane :'(
 
Rähinä-Reetta
Päivä alkoi laskiaispullalla :mad: pakko ne on muka syyä kaapista pois etteivät mee huonoksi :snotty: Mä olen niin heikko, niiiiiiiiiiiin heikko.... Kuhan tulee rahaa meen ostaan jättipaketin sitä obesimediä, lähtee ainakin nälkä ja tää turha puputtaminen... Viikonloppuna tiedossa ristiäiset. Kiva kun tiedän että sinne tulee yks jeesustelija miehen puolen suvusta joka on tässä vuoden sisään ihmetelly ympäri kyliä miten minusta on voinu tulla näin lihava. Päin naamaa se ei kehtaa mitään kysyä. Vituttaa jo valmiiksi nähä se ämmä, kuhan osaisin olla ihmisiksi. HUono päivä heti alusta alkane :'(
Mä selvisin laskiaisesta ilman pullia, mutta perjantaina on tyttären synttärikutsut ja joutuu väkisin tekemisiin kakun ja pizzojen ym kanssa... TAAS.

Ihmiset jotka kyttää toisten läskejä on musta vähän yksinkertaisia... Tunnen itsekin yhden.
 
IhanaValo
Päivä alkoi laskiaispullalla :mad: pakko ne on muka syyä kaapista pois etteivät mee huonoksi :snotty: Mä olen niin heikko, niiiiiiiiiiiin heikko.... Kuhan tulee rahaa meen ostaan jättipaketin sitä obesimediä, lähtee ainakin nälkä ja tää turha puputtaminen... Viikonloppuna tiedossa ristiäiset. Kiva kun tiedän että sinne tulee yks jeesustelija miehen puolen suvusta joka on tässä vuoden sisään ihmetelly ympäri kyliä miten minusta on voinu tulla näin lihava. Päin naamaa se ei kehtaa mitään kysyä. Vituttaa jo valmiiksi nähä se ämmä, kuhan osaisin olla ihmisiksi. HUono päivä heti alusta alkane :'(
Tommoiset ihmiset on niin ärsyttäviä. :( Koita kestää..

Vaa'alla piti kävästä tänäkin aamuna, 82,2kg :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo tää on ite omasta painostaan ihan kamala vinku-iita, koko ajan laihiksella (tekee siitä oikein numeron) vaikka ei sillä mitään tiputettavaa taida olla, kiinteytettävää enintään. Ja mun mielestä voi tulla kysymään ihan multakin eikä sitä tarvii tuolla ympärikyliä pohtia vieraiden kanssa (ja mun miehen) jessus kun oiekin verenpaine nousee kun ajattelenkin asia. Miä varmaan survon sen naamalla ristiäiskakun :saint:
 
Päivä alkoi laskiaispullalla :mad: pakko ne on muka syyä kaapista pois etteivät mee huonoksi :snotty: Mä olen niin heikko, niiiiiiiiiiiin heikko.... Kuhan tulee rahaa meen ostaan jättipaketin sitä obesimediä, lähtee ainakin nälkä ja tää turha puputtaminen... Viikonloppuna tiedossa ristiäiset. Kiva kun tiedän että sinne tulee yks jeesustelija miehen puolen suvusta joka on tässä vuoden sisään ihmetelly ympäri kyliä miten minusta on voinu tulla näin lihava. Päin naamaa se ei kehtaa mitään kysyä. Vituttaa jo valmiiksi nähä se ämmä, kuhan osaisin olla ihmisiksi. HUono päivä heti alusta alkane :'(
:hug:
 
Perkele!

Ne saatanan iltaherkut nosti painoa peräti 700 grammalla. Siis nyt ottaa ihan oikeasti aivoon.

Ei ole kiva herätä moiseen faktaan, mutta koska surkuttelu ei paljoa auta, piti sitten ryhtyä tuumasta toimeen ja alkaa sulattelemaan niitä lettuja lanteilta.

Menin salille ja crossasin tunnin...sen perään tein salitreenit. Kaloreita paloi liikunnan avulla vissiinkin noin 500, joten kai sillä nyt saakeli edes yksi lettu suli pois? Tosin palkkarista sitten nappasin lähes 200 kaloria takaisin, joten liikunann tuoma miinus on enää sitten sen 300 kaloria. Mutta kai sekin on parempi, kun ei mitään?

Mulla hajos polvi, joten en pääse nyt lenkille. Onneksi crossaaminen onnistuu kivuitta :)
 
Perkele!

Ne saatanan iltaherkut nosti painoa peräti 700 grammalla. Siis nyt ottaa ihan oikeasti aivoon.

Ei ole kiva herätä moiseen faktaan, mutta koska surkuttelu ei paljoa auta, piti sitten ryhtyä tuumasta toimeen ja alkaa sulattelemaan niitä lettuja lanteilta.

Menin salille ja crossasin tunnin...sen perään tein salitreenit. Kaloreita paloi liikunnan avulla vissiinkin noin 500, joten kai sillä nyt saakeli edes yksi lettu suli pois? Tosin palkkarista sitten nappasin lähes 200 kaloria takaisin, joten liikunann tuoma miinus on enää sitten sen 300 kaloria. Mutta kai sekin on parempi, kun ei mitään?

Mulla hajos polvi, joten en pääse nyt lenkille. Onneksi crossaaminen onnistuu kivuitta :)

Tää on niiin tätä, kun on herkkuperse :)
Eipä ole meikäläiselläkään lähtenyt mitään tällä viikolla, ja tänään lähdetään matkalle.. Onneks hotellissa on kuntosali!
Toi on kyllä huippua että olet saanut ittes liikkumaan, saa kumminkin syödä enempi kun kuluttaakin enempi! Ja voin omasta kokemuksesta sanoa, että mulla ainakin nousee aina paino vähän, kun alotan liikkumaan tauon jälkeen. Että tuon liikunnan piikkiin laittaisin kumminkin vähän. Pitkällä tähtäimellä kuitenkin alkaa kroppa kuluttamaan enempi, kun lihaksia tulee.
Toivottavasti saat herkuttelun kuriin!!! Terveisin 30kg mässäillyt..
 
"hippo"
Mullakin paino on noussut vielä eilisestä. :|

Saisi edes kroppansa toimimaan, mulla on ollut pms-oireita oikeasti jo kuukauden, kun on vähän käynnistysvaikeuksia raskauden jäljiltä. Tein varmuuden vuoksi jo raskaustestinkin, vaikka en käsitäkään, miten mä nyt edes voisin olla raskautunut... :D Tätä niinsanottua "kiertoa" on nyt kestänyt about 8 viikkoa. Tässä mä jääräpäisenä istun ja odotan, että kello tulee kylliksi, että voin tehdä päivällistä, aamun partisannos on lakannut tuntumasta jo kauan sitten ja mulla on veto päällä jääkaapille. Mutta ennen päivällistä ei tipu muruakaan, ja sekin lykätään niin pitkälle, että sillä selviää loppupäivän.

Kosto elää, kroppaseni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25721243:
Tää on niiin tätä, kun on herkkuperse :)
Eipä ole meikäläiselläkään lähtenyt mitään tällä viikolla, ja tänään lähdetään matkalle.. Onneks hotellissa on kuntosali!
Toi on kyllä huippua että olet saanut ittes liikkumaan, saa kumminkin syödä enempi kun kuluttaakin enempi! Ja voin omasta kokemuksesta sanoa, että mulla ainakin nousee aina paino vähän, kun alotan liikkumaan tauon jälkeen. Että tuon liikunnan piikkiin laittaisin kumminkin vähän. Pitkällä tähtäimellä kuitenkin alkaa kroppa kuluttamaan enempi, kun lihaksia tulee.
Toivottavasti saat herkuttelun kuriin!!! Terveisin 30kg mässäillyt..
Joo, herkkuperseppä hyvinkin :D

Herkuttelu on jo kurissa, ei tosiaan tee herkkuja enempää mieli syödä kun siitä tällä kertaa tuli moinen painonnousu ja sitä kautta vatutuskäyrä nousi sataan.

Mulla on senvertaa paljon vielä ylimääräistä kropassa, ettei mun parane nyt alkaa herkuttelemaan yhtään enempää...tai tavoite siirtyy jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Enkä sitä halua.

Mulla on taas yksi lisäsyy kuntoilla...rustaan siitä illemmalla blogiini ja paan teillekin sitten linkkiä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Lex
Huoh, mä olen kyllä sortunut useammankin kerran mässäilyyn tässä kuussa, vaikka NIIIIN piti aloittaa skarppaminen.
Vaa'an lukeman katson sitten kuun vaihteessa, saas nähdä onko yhtään lähtenyt...:xmas:

Onneksi sain töistä eilen smartumit, joten pääsen salikortin ostoon =)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="hippo";25721311]Mullakin paino on noussut vielä eilisestä. :|

Saisi edes kroppansa toimimaan, mulla on ollut pms-oireita oikeasti jo kuukauden, kun on vähän käynnistysvaikeuksia raskauden jäljiltä. Tein varmuuden vuoksi jo raskaustestinkin, vaikka en käsitäkään, miten mä nyt edes voisin olla raskautunut... :D Tätä niinsanottua "kiertoa" on nyt kestänyt about 8 viikkoa. Tässä mä jääräpäisenä istun ja odotan, että kello tulee kylliksi, että voin tehdä päivällistä, aamun partisannos on lakannut tuntumasta jo kauan sitten ja mulla on veto päällä jääkaapille. Mutta ennen päivällistä ei tipu muruakaan, ja sekin lykätään niin pitkälle, että sillä selviää loppupäivän.

Kosto elää, kroppaseni.[/QUOTE]

Vai on sulla veto jääkaapille :D :D :D :LOL:

Mulla on veto sänkyyn. En mitään muuta tekis, kun nukkuis. Aamutreenien jälkeen safkaa napaan ja sitten päikkäreille. Päikkärien jälkeen safkaa napaan ja siten voi vähän levätä. Sitten päivällinen ja sen jälkeen nukkumaan.

Näin siis tekisin, jos voisin. Harmi etten voi :D
 
En olekkaan liikkunut näin paljon sitten... En edes muista. Jokapäivä jotakin. Pe:Lenkki 2h, La:1h kävely, Su:1h kävely Ma: 1,5h Lumityöt, 1h kävely ja 1h luistelu, Ti:30min mäenlasku ja 1h crossarilla. Vielä jos jaksais illemmalla crossailla vaikka puolisen tuntia. Tavoitteena pidän eräitä housuja jotka viime talvena menivät kiinni, sen jälkeen siirryn vähän enemmän puristaviin :D. Eli puntarit ja mittanauhat pysyy kaapissa.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
En olekkaan liikkunut näin paljon sitten... En edes muista. Jokapäivä jotakin. Pe:Lenkki 2h, La:1h kävely, Su:1h kävely Ma: 1,5h Lumityöt, 1h kävely ja 1h luistelu, Ti:30min mäenlasku ja 1h crossarilla. Vielä jos jaksais illemmalla crossailla vaikka puolisen tuntia. Tavoitteena pidän eräitä housuja jotka viime talvena menivät kiinni, sen jälkeen siirryn vähän enemmän puristaviin :D. Eli puntarit ja mittanauhat pysyy kaapissa.
Mäkin olen ihan hurahtanut liikkumiseen. En kyllä yhtään tiedä että kauanko tämä hurahdus kestää, mutta nautin siitä nyt ainakin sen aikaa, minkä se kestää :D

16.2 to punttisali 1,5h
18.2 la reipas lenkki 1h 17 min
19.2 su reipas lenkki 1h 8 min
20.2 ma reipas lenkki 45 min
20.2 ma sali 1h 35 min
21.2 ti crosstreiner 50 min
22.2 ke crosstreiner 1h
22.2 ke sali 1h 15 min
22.2 ke reipas lenkki 45 min (osittain sauvoilla)

Tuloksia odotellessa :D
 
Chef kuule hyvältä näyttää! :) Mulla olis varastossa levytangon painoja, pitäisi se tanko jostain vielä hankkia niin pääsis lihastreeniäkin vetämään. Tehostais varmasti tätäkin yritystä. Kuntoillaan niin kauan kuin intoa riittää :D
 
Chef kuule hyvältä näyttää! :) Mulla olis varastossa levytangon painoja, pitäisi se tanko jostain vielä hankkia niin pääsis lihastreeniäkin vetämään. Tehostais varmasti tätäkin yritystä. Kuntoillaan niin kauan kuin intoa riittää :D
Mä meinaan isona omistaa myös ison haban, joten pakko on käydä salilla vähän nostelemassa puntteja :D

Mullakin on ollut joskus aikoinaan kotosalla penkki ja silloin sitä vähän treenailinkin. Tosin väärällä tekniikalla, mutta yritystä ei puuttunut :D Ennätykseni on 35 kiloa, eli ei kovin huima :D :D

Mutta nyt on tähtäimenä nostaa 50 kiloa elokuussa...saas nähdä miten ämmän käy :)
 
Mä meinaan isona omistaa myös ison haban, joten pakko on käydä salilla vähän nostelemassa puntteja :D

Mullakin on ollut joskus aikoinaan kotosalla penkki ja silloin sitä vähän treenailinkin. Tosin väärällä tekniikalla, mutta yritystä ei puuttunut :D Ennätykseni on 35 kiloa, eli ei kovin huima :D :D

Mutta nyt on tähtäimenä nostaa 50 kiloa elokuussa...saas nähdä miten ämmän käy :)
Lihastreeni ja niiden koko ja yleensäkkin olemassa olo ( :D ) Auttaa siihen, että rasvaa ei kertyisi niin plajon ja kulutus on tehokkaampaa. Nostin joskus penkistä sen 60kg, mutta siitä on aikaa semmoinen 12 vuotta, että huhheijaa.. Kyllä mahdollista on, mutta en enää lähtis kokeilemaan XD
 
Lihastreeni ja niiden koko ja yleensäkkin olemassa olo ( :D ) Auttaa siihen, että rasvaa ei kertyisi niin plajon ja kulutus on tehokkaampaa. Nostin joskus penkistä sen 60kg, mutta siitä on aikaa semmoinen 12 vuotta, että huhheijaa.. Kyllä mahdollista on, mutta en enää lähtis kokeilemaan XD
Mulla taitaa sitä rasvaa olla jo niin maan perkuleesti, ettei tähän mitkään parit lihakset auta. Mutta ihan kiva, jos niistä tulevista lihaksista ois sitten edes jotain apua. Edes pikkasen :)

En tiedä vielä että mikä se meikäläisen paino tulee sitten aikanaan olemaan, joten en osaa vielä sanoa mitä sitten maksimina lähden lopulta yrittämään. Mutta pidän bileet, kun 50 nousee :D
 
No ei ois kannattanut mennä vaa-alle. 68,5 kg, eli ihan älytön matka vielä sinne 67,4 kiloon jossa jo olin. Ei kyllä millään lähde 3 päivässä loput grammat.

Mutta näillä mennään, kun ei muutakaan voi. Lupasin blogia päivittää, mutta en ehtinyt eilen...teen sen tänään ja paan teille sitten linkkiä :)
 

Yhteistyössä