Heiiii
Ja tervetuloa SippeSirkku!
Vaunuista: Me ostettiin Gessleinin future-fi:t joskus alkusyksyllä jo, ehkä vähän aikaisin, mutta olivat niin herkut ettei niitä voinut kauppaankaan jättää..
Väri on musta-fuksia, ja olivat esittelyvaunut, joten saatiin -20% alennuksella. Hintaa jäi siltikin ihan mukavasti vielä, mutta ei ole yhtään harmittanut, niin ihanilta ne tuntuivat.
Vaunut on monesti vaan odottavalle äidille tosi tärkeät, vaikka me naiset kuinka ymmärrettäis ettei se vauva niiden mallista ja väristä välitä.
Joten ymmärrän kyllä hyvin jos niihin tekee kovasti mieli vähän panostaa.
Sain vihdoin hommattua sen kaukalonkin! huh!
Jostain syystä mua ei saa paikallisesta muksumassista ostamaan yhtään mitään, joten päätin odottaa et ehdin seuraavalla pohjanmaan reissulla seinäjoelle ja haen sieltä huvikummusta himoitsemani kaukalon. Sieltä saa aina niin hyvää palvelua, ja koska hintakin oli sama joka paikassa, niin ajattelin tuhlata rahani sielä.
Ongelma meinas tulla vaan siinä, kun väri johon me miehen kanssa oltais molemmat tykästytty olikin myyty loppuun! samoin maahantuojalta.. :headwall: Sen siitä sai kun odotti niin kauan.. Mutta onneksi sinne oli tullut uusia värejä, ja näin jälkikäteen ajateltuna sain ehkä jopa vielä hienomman värisen kun alunperin ajattelin, tai ainakin hillitymmän ja siksi ehkä silmälle paremmin sopivan.
Kyselin sitten matkarattaista samalla, kun en niistä paljoakaan tiedä.. Noh, nehän sai mut ostamaan ne samalla!
Me ollaan miehen kanssa kyllä ajateltu että jossain vaiheessa ne pitää ostaa kuitenkin, joten ne tuli mukaan nyt jo että niitä saa hyötykäyttää mahdollisimman paljon jo kaukalon kanssa.
Kovasti myyjä suositteli, ja kuulemma tosi moni kehunut kun kaukalon saa niin näppärästi matkarattaisiin kiinni ja helpottaa huomattavasti kauppareissuja ja ostoksilla käymistä, jos ei isoja vaunuja ajatellut kuskata jatkuvasti takaloosterissa. Itseasias siinä melkein vieressä oli pariskunta, joka käytti just tällästä systeemiä, ja kieltämättä näytti kyllä kätevältä.
Olin omien vanhempieni kanssa liikkeellä, kun mies on reissussa, ja hekin kannustivat ostamaan matkarattaat nyt jo, kun niitä kerran tarvitaan jokatapauksessa. Itseasiassa äiti ja isä jopa sponsoroivat ne meille (kiitos kiitos kiitos!!).. :heart:
Ja onneksi joulupukki toi vähän rahaa lahjaksi, niin sain ostettua ton turvakaukalon.
Mieheltä tosiaan varovasti sitten kysyin, että ethän suutu kun jouduin ottamaan erivärisen kaukalon kun suunniteltiin ja itseasias matkarattaatkin tuli jo hommattua..
Ei kuulemma haitannut yhtään, helpompi hänelle kun ei hänen tartte yhtä tietämättömänä rattaista miettiä eri vaihtoehtoja miljoonassa eri kaupassa. Ja mun värimakuunkin luottaa kuulemma.
:heart:
Mies tosiaan on ollut reissussa jo kohta viikon ja kotiutuu vasta ens maanantaina.. Eilen sitten tapahtui jotain ihan hölmöä ja mä aloin itkemään ihan yhtäkkiä ja ilman syytä.. :ashamed: Olin jo menossa nukkumaan, ja lueskelin lehteä, kun ihan yhtäkkiä aloin nyyhkyttämään ja itkin ihan kunnolla. Ei siitä meinannut tulla loppua millään, vaikka olo tuntui ihan hömpältä, enkä ymmärtänyt miksi edes itken.
Muuten olen kyllä aika herkkä itkemään, mutta en näin ilman syytä! Eikä nyt ole tarvinnut hetkeen onneks itkeskellä muutenkaan.
Ehkä mä sitten vain olin niin väsyksissä, tai sitten mun on tosi ikävä miestä. Tai sitten tämä raskaus teettää tämmöstä!
Ainut räkätautikin tämän raskauden aikana on nyt sitten kärsitty, kun mies on ollut poissa. Mutta onneksi ei ollut mikään kauhean paha, päätä vaan särki inhottavasti ja räkä valui useamman päivän, mutta ei onneksi pahempaa. Ehkä seuraavalla kerralla paukkupakkasilla tajuan pukea paremmin kun tulen saunasta.. :headwall:
Liikunnasta: Raskauden aikana ensimmäiset neljä kuukautta lähinnä oksensin, eikä tullut mieleenkään että olisin jaksanut harrastaa muuta kun arkiliikuntaa. :ashamed: Sen jälkeen ei ole ollut pahemmin mitään vaivoja, mutta liikkuminen on jäänyt lähinnä kävelyreissuihin. Mutta olen yrittänyt tosiaan arkiliikuntaakin harrastaa koko ajan, että kai siitäkin jotain hyötyä on.. Nyt tekis mieli käydä uimassa, mutta kehtaako sitä mennä enää?
Ja mahtuiskohan sitä enää edes mihinkään säädyllisiin bikineihin, kun kokouikkareita en omista..
Seksistä: Meilläkin harrastellaan kerran pari viikossa, vaikka hiukan vaikeampaa se tuntuu olevan joka kerta.
Mutta onneksi itsellä on kuitenkin haluja vielä, ja mieskin tykkää, haluais useamminkin touhuta.
leeloo & nyytti 33+5 :heart: