Minäkin tykkään muuttamisesta. On ihanaa käydä läpi kaikki omistamansa tavarat ja luopua turhasta. Minusta on kyllä tullut viime vuosina oikea muuton ammattilainen, kun olen alle neljässä vuodessa muuttanut kolme kertaa kokonaan ja yhdeksi kesäksi eri paikkakunnalle ja nyt tulee neljäs oikea muutto neljään vuoteen. Tällä kertaa välimatkaa on tosin sellaiset 300km, joten itse muuttamisen järjestelyt vähän mietityttävät. Vaikka kaipa nuo miehet hoitavat käytännön asiat ja mä vähän siivoilen sitten tätä vanhaa asuntoa. Olen yleensä sellainen tehomuuttaja, että jos tänään muutetaan, niin huomenna on tavarat paikoillaan. Tällä kertaa tahti saattaa olla vähän hitaampaa, mutta onhan mulla siinä kaksi kuukautta aikaa purkaa laatikoita aivan omaan tahtiini.
Ja kaksioon ollaan muuttamassa, eiköhän me siinä ensimmäinen vuosi pärjätä, kun ei nyt ole oikein muitakaan vaihtoehtoja tässä konkurssissa.
Eilen illalla otettiin piiiiitkästä aikaa miehen kanssa oikein tosissaan yhteen. Sillä ei ole vielä oikein selvillä ensi kevään työkuviot, mikä tietysti stressaa meitä molempia. Koko asiasta ei näköjään pitäisi edes puhua, kun kumpikaan ei osaa keskustella asiasta mitenkään järkevästi ja tulee vaan paha mieli molemmille. Ja kun kuitenkin tiedän, että mies on tehnyt kaikkensa löytääkseen töitä. Eikä se mitään auta, että yhdeltätoista illalla huudetaan kotona täyttä kurkkua. :ashamed: Inhottava olo ja tuli sellainen olo, että olen aivan kohtuuton. Oikeasti mun pitäisi olla miehen tukena ja uskoa siihen, että kyllä me yhdessä selvitään.
Torstaina lähdetään taas viikonlopuksi Etelä-Suomeen. Mennään allekirjoittamaan vuokrasopimukset ja mennään miehen vanhempien luokse ja minun äitini luokse. Tämä onkin viimeinen kerta, kun tarvitsee tätä välimatkaa reissata. Seuraavan kerran on jo muuttokuorma mukana.
Mini77 olen huomannut noita hiljaisempia päiviä olevan. Viikonloppuna vauva oli melkein koko päivän ihan hiljaa. Yritin heilutella mahaa ja syödä sokeria ja vaikka mitä, mutta vauva vain olla möllötti hiljaa masussa. Kyllä se sitten nukkumaan mennessäni aloitti potkuttelut, mutta nekin tavallista vaimeampina. Tuon päivän jälkeen onkin taas ollut riehakkaampia päiviä, ja käsittääkseni nuo hiljaisemmat päivät kuuluvat asiaan.
Jospa lähtisin tästä kaupungille katselemaan vähän joululahjoja, kun palkka kolahti eilen tilille. Mukavaa tiistaita kaikille!