Zuh: Mulle vois laittaa tuonne etusivulle: ikä 24, la 1.2.2010, synnärinä Kättäri ja poika tulossa, nii ja ensimmäinen =) Kiitos jo näin etukäteen!
Kyselläänpä vähän, milloin te ihmiset olette jäämässä äitiyslomalle?
Itse jään jo ens kuun puolestavälistä, sillä pidän kaikki lomat pois ennen varsinaisen ä-loman alkua. Melkeen tässä saa jo aamukampaa ruveta tekemään, sen verran vähiin käy aamut
Mä niiiiin odotan jo sitä viimosta työpäivää! Ensimmäistä kertaa pitkään pitkään aikaan meikäläinen oikein odottaa joulua, kun saa rauhassa laittaa ja hössöttää ihan ite, tähän asti sitä on töissä saanut katella ihan tarpeeksi, jotta on vaan toivonut että vois nukkua koko joulun ohi. Kaupanalasta siis kyse
Oma olo on ollut ihan jees, lukuunottamatta tätä inhaa ummetusta. Joka päivä mennään noiden apteekista saatavien litkujen voimalla, muttei tunnu suoli toimivan oikeen kunnolla niidenkään kanssa :ashamed: Muilla samaa ongelmaa ja onko löytynyt lääke joka tehoaa??
Muuten olo vaan isonee päivä päivältä, jotenkin tää maha tuntuu jo ihan hurjan isolta ja pelottaakin ajatella miten isoksi se oikein kasvaa !! Eipä tässä enää hirveän hehkeeks ja seksikkääks oloaan tunne, kun joka viikko saa vaihtaa isompaa vaatetta päälle :/
No juu, tänään myös viikkoja kasassa tasan 24 :heart:
-Dolly04 ja mahamatkustaja 24+0