Täällä edellee vuoto jatkuu pyyhkiessä verisinä viiruina, todella vähäisenä. Ei kuitenkaa kipua ole ollenkaa. Ainakaa vielä esiintynyt. Jännittää ihan älyttömästi kuinkahan tässä käykää.. Harmittaa jo etukäteen jos kesken menee. Mulla ku keskenmenostaki kokemus silloin ennen tota nykyistä poikaa olevasta raskaudesta. Se vuoto alko kyl silloin päivällä vähäsenä ja seuraavana päivänä vuoti todella paljon ja tuli kivut. Toivottavasti ei sitä joutuis taas kokemaan. Mut ei tässä auta etukäteen miettiä, se menee kesken jos on mennäkseen. Siihen, ku ei kauheasti pysty vaikuttamaan näin varhasessa vaiheessa.
Jotkut oli kirjoittanut tuosta ruoka-aine asiasta. Mulla oli esikoisen raskaus aikana sama homma ja nyt myös tullut tässä raskaudessa. Esim.rasvaiset ruuat vetää mahan ihan sekaisin. Taitaa olla aika yleistä toi vaiva
Riikkunen, poika 11/09 ja maha-asukas 5+6
Jotkut oli kirjoittanut tuosta ruoka-aine asiasta. Mulla oli esikoisen raskaus aikana sama homma ja nyt myös tullut tässä raskaudessa. Esim.rasvaiset ruuat vetää mahan ihan sekaisin. Taitaa olla aika yleistä toi vaiva
Riikkunen, poika 11/09 ja maha-asukas 5+6