Heipä hei!
Onnittelut kaikille hyvistä uutisista ja tyttö- ja poikalupauksista! :heart: Meillä on rakenneultra vasta 7.10 enkä jaksaisi millään odottaa!! :headwall:
Tiistaina kävin neuvolalääkärillä ja se määräsi mut PAPA-kokeeseen verestävän ja punoittavan kohdunsuun takia. Eilen tuolla papassa sitten kävin, ja oli yksi tämänastisen elämäni hirveimpiä kokemuksia! Hoitaja numero yksi meni kauhusta jäykäksi kun kuuli että olen raskaana, sähelsi ja sähelsi alapäässä mutta ei saanut/uskaltanut ottaa näytettä, jätti mut sitten siihen alapää paljaana ja se levitin sisällä odottamaan kun lähti hakemaan toista hoitsua avuksi. Toinen hoitaja ei tervehtinyt mua mitenkään, vaan hyvin kireällä äänen sävyllä tiuski hoitaja numero ykköselle ja samalla kyseli multa että "Kukas tämän lähetteen sinulle kirjoitti?", sitten kun vastasin että lääkäri nimeltä **** ****, niin tiuskaisi takaisin että olisi voinut tämä **** **** tulla itse ottamaan näytteensä kun kerran lähetteenkin määräsi, heillä ei ole koko päivää aikaa etsiä kadonnutta kohdunnipukkaa??!!! Koin tilanteen jotenkin erittäin epämiellyttäväksi sekä henkisesti että fyysisesti. En suinkaan ensimmäistä kertaa elämässäni ollut papa-kokeessa ja ikinä, IKINÄ se ei ole sattunut noin paljon kun eilen, vertakin on tuhrunnut eilisestä asti... :ashamed:
Nyt on kyllä kaikki mahdolliset kokeet otettu että mistä tämä jatkuva tiputteluvuoto voi oikein johtua, mutta tähän mennessä muuta syytä ei ole löytynyt kuin se streptokokki-bakteeri, kaikki tulehdusnäytteet jne ovat olleet puhtaat. Toivotaan ettei tossa papassakaan nyt olisi ainakaan mitään vakavampaa...
Sairaslomalla olen joutunut olemaan iskiaskipujen (ja tiputtelun) vuoksi jo ainakin 6 viikkoa, ja taas jatkui neuvolassa saikku 7.10 asti, aika meinaa todella käydä pitkäksi, ennemmin olisin töissä "loppuun asti"... : /
Ihanaa ihanaa ihanaa kun mukeltajan liikkeet tuntuu jo selvästi ja joka päivä, tietää että pienellä on ainakin kaikki hyvin. :heart:
Tämä on jotenkin nyt niin tylsää odottelua sinne rakenneultraan asti että eipä tässä tällä kertaa kummempia, ihanaa sateista syksyä kaikille!
Eewokki ja Mukeltaja 18+6
Ps. Hirveästi syntyy ensi keväänä vauvoja, omaan tuttavapiiriin syntyy ajalla tammi-huhtikuu näillä näkymin
yksitoista vaavaa!!!