Minea, sen takia vain ihmettelin, että joko se helmikuu alkaa ollu lopuillaan noiden laskettujen aikojen kanssa. Ite oon alkukuun ja tuntuu, ettei aika voi mennä näin nopsaa
mää ajattelin kyllä turista tällä puolella, jotenkin se face ei nappaa, ku sitä tulee selattua muutenkin
Tervetuloa
pikkuRuusunen!
Toivottavasti
Rita sun vuoto olis harmitonta. Hyvä, että testi ainakin vahvistunut.
Onkos täällä muita siitepölyallergikkoja? Onko mitään allergialääkettä mitä sais käyttää? Mulla nenä vuotaa vettä ja silmät sekä nenä kutiaa niin, että järki lähtee
toki asiaa vielä lääkäriltä kysyn. Rasittavaa vaan jatkuva niistäminen.
Tunteiden heittely ei oo vaivannu aikaisemmissa raskauksissa ja toivon mukaan pysyy kurissa myös tässä. Aika vähä oireisia mun raskaudet on ollu ja oon aina miehelle sanonu, että se on päässy ihan liian helpolla mun kans, kun ei oo tarvinnu hormoonihirviötä katsella
Nyt nälkä yllättää mut selkeesti nopeammin kuin ennen. Oksettavaa oloa ei tuu, mut olo menee heikoks. Turvotustakin on, kokoajan on tunne, että maha olis täynnä, vaikka välillä heikottaakin. Nännejä myös aristaa jonkin verran. Tänään sain jalisreeneissä pallon tisseihin ja voi vimpula, ku tuntu
Ihanaa, kun nyt ollu niin lämmin ja aurinkoinen päivä. Näitä toivon lisää!