Onnea uusille plussaksesta ja tervetuloa! Tarrasukkia odotukseen
Ompa tää hymiövalikoima suppea?!
Oon ollut ny hiljaiselossa. Eilen ei netti toiminu ja en jaksanut kännykällä kirjotella, vaikka kyllä lukemassa oon käynyt.
Ihanaa
IMN että äitisi pyysi anteeksi ja osaa iloita perheenjäsenestä <3 Todella ihana kuulla. Ja sullahan on myös mahtava LA aika, hih! Luin kanssa että naimisiinmenosta kirjottelit, ohan se naimisiinmeno ihanaa vaikka ois pitkän ajan ollutkin yhessä, mää oon ainakin sun puolestas sitte innoissas
Aikalai samantyyppinen toi
2015 äitiyspakkaus(joka me vissiin saadaan) kuin se vuoden
2013 äitiyspakkaus, jonka sain esikoisesta. Paljon turkoosia ja oranssia. Onneksi turkoosi on yks lemppariväreistäni, mutta ohan noi värit aika poikapainotteisia siltikin.. Ois ollu kyllä ihan kiva että kuosit ois vähän enemmän muuttunut..
Mutta lempparit noista on (kuoseista) toi pilvipotkupuku, pöllökuosilliset ja värikkäät housut, makuupussikin on kuvitukseltaan ihan kiva.
Oireista.
Aamusin väsyttää turkasen paljon, mutta onneksi väsymys väistyy ja palaa vasta iltapäivällä ruoan jälkeen väistämättömän voimakkaana. Rinnat ovat olleet arat, kun kävelee reippaasti, niin sattuu. Huonoa oloa on ollut iltapäivän ruoan jälkeen hiukan, samaten pissalla saa trampata kokoaika. Mitään mielitekoja sen kummemmin ei oo ollut. Vatsalla maatessa on ollut painon tunnetta, ihanko makaisi jonkun pingispallon päällä. Samaten joinain aamuina ja iltasin on kamala turvotus, ja
Nassuressu, et paini yksin ilmavaivojen kanssa
Tämmösiä oireita ja ei oireita.
5+2