Tuntuu, että aika matelee.... Päivät ja tunnit ei liiku eteenpäin
Tuntuu että sinne ekaan ultraan on vielä ikuisuus.
Eilettäin jouduin kertomaan yhdelle ystävälle raskaudesta, jota en todellakaan olisi halunnut tehdä. Ja toki sain vastaukseksi onnittelut, mutta samaan hengen vetoon "Noin se vaan joillakin on helppoo..." Helppoo? Esikkoo tekemällä tehtiin 1,5v. Heilläkin on yritystä päällä ja tuli sellainen olo, että ihan ku se ois minun vika, ettei siellä raskauduta.
Noh, ehkä mä vaan otin liikaa itteeni tässä asiassa. Toivottavasti heillekkin lapsi suodaan.
Tuossa mietin, että jos halutaan pitää salassa raskaus mahdollisimman pitkään, niin minä en voi oikein omia kavereita nähdä. Kaikki polttaa tupakkia ja itsekin poltin, mutta lopetin heti kun aavistelin olevani raskaana. Ja tokihan kaverit arvaa sitten, kun en enää polta. Siihen ei kauheasti tekosyitä voi keksiä, niinkuin alkoholiin
Mutta toisaalta, kun kaverit on töissä niin eipä niitä tule muutenkaan niin paljoa treffattua, että jisin kiinni vielä.
Vesisade keli saapui tänne meille, joten taidan lähteä siivoomaan ton pojan vaatekaapin ja kattoo pienet vaatteet pois.
NassuRessu ja pikkunen 5+1