Heissan taas pitkästä aikaa! Hieman jääny tänne kirjoittelu, vaikka lueskelemassa oo käynytkin
Kaikilla oli heti niin ihania masukuvia, ettei omaansa halua heti mennä peilistä kattomaankaan
toisaalta alkaa jo oma olo mahan kans ahdistaa mutta toisaalta melkein pääsee itku, kun kaikki hokee, että kyllä säkin kohta tosta pääset eroon... En vaan oo vielä varma, haluanko siitä eroon...
Maidon tulosta oon kans kuullut hyvin monenlaisia kertomuksia, itellä alko vähän ennen joulua herua jonkin verran ja koko ajan vähän lisääntynyt, että kaipaa sitä sitte tenavallekin riittää
Laureliin verenpainearvot on just sillä tasolla, mistä mun käskettiin heti olla yhteydessä äitipolille. Sain joulun jälkeen verenpainelääkkeet ja niiden avulla on hurjimmat luvut tasottunu, mitään toksemiaoireita ei oo onneksi tullu ja verikokeet on on ollu ok, mun kroppa ei vaan tykkää olostansa vaikka pää tykkääkin..
Mahan koskettelusta ei oo onneks itelle tullu kauhea kynnyskysymys vaikka sitä pelkäsinkin. Asiaa on kovasti helpottanu se, ettei niitä kosketuksiin pyrkiviä ihmisiä oo ollu niin paljon
en sitten tiedä miten olis käyny, jos olisin ollu pidempään töissä, siellä olis herkästi alannu asiakkaat kommentoimaan ja hipelöimään mutta nyt on onneks saanu olla ilman "jättäkää mut rauhaan"-räjähdyksiä
Laitettiin eilen vauvalle sänky valmiiksi, tai no lakanoita vaille valmiiksi
kovasti alko kissoja kiinnostaa heti uus petipaikka
samaan syssyyn sain myös ihanan hermoromahduksen, kun mies olis halunnu välttämättä laittaa vauvan vaatteet meidän vaatekaappiin, vaikka oon viimesten kaks kuukautta hokenu, että niille vaatteille pitää ostaa oma lipasto, jota voidaan ensin käyttää hoitopöytänä. Kumma homma, että kaikesta pitää itkeä ennen kun tuo uskoo, mitä mä haluan
Mitä muuten meinaatte laittaa vauvalle sairaalakassiin mukaan? Lähinnä vaatetuksen määrää mietin... Toki jos on tälläset 30 asteen pakkaset, tungen sille nyytille kaiken mahdollisen päälle
mutta noin niinku tosissaan ajatellen, kuinka paljon sitä vaatetta pitää olla? Meiltä löytyy wallaboon kaukalopussi ja vielä lisäksi fleeceviltti, sitten on toki myös vaihtoehtolistalla toppa-, fleece- ja villahaalarit mutta mistä tiiät, mikä määrä riittää....?
Huh kun tulee taas asiaa, kun on kerrankin aikaa kirjotella
ja puolet jäi varmaan laittamattakin....