Tähkä, tuo on kyllä inhottavaa! Mäkään en ymmärrä sitä, kun jotkut sukulaiset aina odottaa että niiden luona pitäis käydä, mutta ei ne ite tule kylään. Ja oon ite tosi huono tekemään oman mieleni mukaan, helposti yritän vaan miellyttää muita :/ oon tosin jo ite niin kyllästynyt siihen, että oon oikeen alkanut opetella kieltäytymään jos en halua jotakin, ja miettimään mitä ite haluan. On se välillä vaan vaikeeta! Mutta kyllä sitä onneks ajan kanssa voi oppia, onneksi!
toivottavasti en jaaritellut paljoa ohi aiheen, on vaan itelle niin ajankohtanen aihe tää oman mielen mukaan tekeminen, ja varsinkin nyt jouluna, kun olis monta paikkaa missä "pitäis" käydä, vaikka oikeesti en haluais käydä missään vaan olla vaan kotona
Ja oi kun tulin eilen iloiseksi, kun sain tiedon että pääsen loppuraskaudessa ultraan!
pelkäsin jo etten pääse ollenkaan... Pääsen siis painoarvioon koska on raskausdiabetes ja koska edellinen muksu paino sen 4,4 kg. Ihanaa kun pääsee tsekkaamaan sitten (rv 37+1) mikä on tilanne
saanpahan jonkinlaista mielenrauhaa asiasta