Eipä menny oikein mikään sillä käynnillä niinkun olin toivonu, hoitaja heti sokerimittausten seurantaa katsottuaan totesi, että pistämään on tästä eteenpäin ruvettava.
Sydänkäyrilläkin olin hetken, kum nyt rv 33 niitä on jo hyvä ottaa. Hienot supistuskäyrätkin saatiin sinne piirtymään, vauvan käyrät kuitenkin hyvät.
Lääkäri sitten tutki paikat ja kohdun suu oli taas entisestään pehmennyt, joten määräsi kotona nyt sitten ainakin pariksi viikoksi sänkylepoa, että päästäisiin sinne rv 35 yli
Vaikka oma paino ei oo nyt kolmeen viikkoon noussu, nii masussa kyllä on kasvettu, nyt painoarvio oli jo 2,5 kiloa! Myös lapsivettä on runsaasti, joten siitä tää tukala olo. Sain ohjeistuksen mennä polille jos alkaa enemmän ahdistamaan tai supistaa yhtään säännöllisemmin, vaikka eivät olisi edes kovin napakoita
Vähän jäi mielen päälle kyllä huoli, vieläkin oli lääkärin mielestä pikkusen suolisto laajentuneen näköinen, niinkun viimeksikin toisen lääkärin mielestä. Kuulemma voi johtua ehkä sokereistakin, tai sitten jossain suolistossa voi olla kaventuma/tukos. NäitäNäitä jälkimmäisiä ilmeisesti sitten syntymän jälkeen hoidettaisiin leikkaamalla.
Sain uuden ultran ensi viikon perjantaille, jossa asiaa vielä katsotaan ja jos tarvetta, niin mut lähetetään tampereelle lisätutkimuksiin.
Näillä tiedoilla mä todellakin haluisin käärön ulos jo tammikuun puolella, ettei tuu ihan jättiä ja helpottuis tää omakin oleminen. En siis aatellu enää rv 35 jälkeen lepäillä