Ei täältä saa olla poissa kun heti on sivukaupalla luettavaa
Onneksi enää ens viikko töitä niin jos sitten kerkeis enemmän tännekin, huomaa että on tainnut porukka jäädä lomille kun sivukaupalla tulee tekstiä joka päivä
Kiin Hirmu paljon onnea pinon ensimmäisen vauvan perheelle :flower: :flower: Oli kyllä tosi kivan kokoinen, toivottavasti pääsette pian yhdessä kotiin!
galluppiin, mulle tulee kaksplus, on tullut jo pari vuotta. Tilasin sen kerran kun sai jotain ylimäärästä siihen, ja sit plussasinkin heti sen jälkeen. No, se raskaus meni sillon kesken ja en oo tilausta lopettanu. Sit nyt kun ostin itkuhälyttimen hobby hallista niin siihen sai olikohan puolen vuoden vauva-lehti tilauksen kaupan päälle joten tulee sekin. Sitten joko naapurista tai siskolta saan meidän perhe lehden. Että ihan kiva kun on luettavaa! mä kun tykkään kauheesti lukea.
Jahvetti :hug: osanottoni isomummun kuolemasta. Itsellä on samanlainen kokemus esikoisen odotusajalta, pari viikkoa ennen kun syntyi niin isomummoni kuoli. Nyt kun tuon sinun jutun luin niin heti tuli paha tunne että kukahan vielä ehtii kuolla ennenkun Urmi syntyy, ja jotenkin tuli oma mummoni mieleen, hän kun ei ole enään parhaissa voimissa
Tuossa kun luin kaikkine eilisiä suppareita (ja saunomisia, meillä myös oli saunailta joten liityn saunailijoiden kerhoon) niin tuli tunne että minä oon varmaan tän pinon viimenen joka lähtee synnyttämään
Saa nähdä pitääkö tunne paikkaansa, vahvasti vaan siltä tuntu!
Äippä70 mua pelottaa, mutta vain sen takia että pelkään että vauva ei mahdu syntymään
mutta koitan nyt saada lähetteen jonkin sortin painoarvioon että sais vähän mielenrauhaa.
Mitähän muuta mun piti kirjottaa...
Nukkunut oon aika hyvin, paitsi pari yötä sitten. Katottiin illalla jotain ohjelmaa missä ammuttiin pyssyllä, sit kun mentiin nukkumaan ni ensin neiti valvotti (kävi vessassa monta kertaa ja yski kauheesti). Sitten kun neiti nukahti niin just kun on ite nukahtamassa niin ulkoa kuului niinkun joku ois ampunu ihan ikkunan takana. Miehen herätin (joka ei tietenkään ollu kuullu mitään) että joku ampuu tuolla
No se sano vaan et neiti siellä jotain potkii. No, meni minuutti niin tuli toinen pamaus, mies totes vaan et niin ampuu ja jatko unia :headwall: Minä hermoheikko sitten valvoin ja pelkäsin, kun pojat tais tuolla jalkakäytävällä jotain kiinareita räjäytellä. Tarvii tolleen mua säikytellä
Vinja ja Urmi 32+6
Ainiin, sitä piti kysyä että kun ootte noita äitiyspakkauksen vaatteita pessy niin ootteko uskaltanu kaikki laittaa kuivausrumpuun? Ite oon niin tuore rummun käyttäjä etten oikee tiiä mitä sinne uskaltaa laittaa... kun joissain oli rumpukuivaus kielletty ja joissain ei...