Morgeneita :wave:
Täällä on taas yöllä valvoskeltu: tällä kertaa valvoin klo 4.00-6.00, mutta sen jälkeen sainkin unta jopa ysiin asti. =) Lumi on satanut maahan täälläkin, ihanaa! On niin paljon valoisampaa nyt.
Meillä oli eilen touhukas päivä miehen kanssa: siivottiin kaikki keittiön kaapit (roskikseen 3 kassillista kamaa ja Lähetyskirppis kiittää laatikollisesta
) ja kirjahyllyt...
Nyt ois niinkun sitten koko kämppä käyty katosta lattiaan läpi! Ihanaa, kun kaapit ei enää niin paljon tursua yli äyräittensä... B)
Kummeista: Meillä on, kun esikkoa odotellaan, about kakskyt hyvää vaihtoehtoa kummiks. Ollaan kyllä jo päätetty, ketä pyydetään. Mun sisko itse asiassa ilmoitti itse melkein heti vauvauutiset kuultuaan, että hänestä tulee sit kummitäti. B) No, ei kai siinä sit mitään...
Oltais kyllä pyydetty ihan itsekin häntä, mut ihastuttaa vaan joskus ton siskon itsevarmuus. Sit pyydetään miehen siskoa ja yhtä ystäväpariskuntaa, joten neljä kummia ois ikään kuin tulossa. :saint: Kuulostaapa kyllä
Jahvetti hankalalta tilanteelta... :/ Voiskohan sitä kuitenkin kysyä seurakunnasta, et käykö tuo syksyllä ripittäytyvä kummiks, vaikka ristiäiset pidettäiskin aiemmin. Voihan ne joustaakin vaikka, jos toinen kummeista on jo "täysvaltainen" kummikokelas.
Mistäs tilasit ja mitä
Nelli? Mulla on kaks tilausta vetämässä nettikaupoissa, ei tosin yhtään vaatetta enää tähän huusholliin! |O Tilasin semmoset kipsimuottijutskat vauvan jalan-/kädenjälkien painamista varten ja semmoset ballerinasukkikset... Niin no, pitäähän sitä jotain prinsessamaista olla...
Toisesta kaupasta tilasin pääkallokuvioisen hoitoalustan ja muutaman värillisen harson lisää. :ashamed: B)
Toivottavasti saatte
Kiin pian jo poitsun kotiin! =) Hienosti on Arthur tsempannu kyllä!
mulish ja
c81: Mul on kans joskus ollu tommonen isohko patti hävyssä: osoittautuikin sit finniks. |O :x Ai niin, huomasin eilen saunan jälkeen nakkina peilin ohi hiippaillessani, että jumankauta mullon ihan sikana
raskausarpia alamahassa! Nuo ylämassussa olevat oon kyllä huomannukkin, mutta tonne alas kun ei oikein nää... :saint: Että eipähän oo meikulla ainakaan auttanu tuo päivittäinen rasvaus Body Shopin puikolla tai muilla rasvoilla... tai no, eihän sitä tiedä minkänäköinen tää pötsi ois ilman puikkoa...
Ja eipähän noita ainakaan kutita ja iho on muuten kimmoisan tuntuinen. =)
Nyt jos menis vähän siistiytymään; lähetään kaupoille ja ennen sitä meen joogaan, kun se alkaa taas tänään! Jess!
Palaillaan taas :wave:
eva & hynttyrähelmi 35+5 :heart: